ترفندها و ایده های هوشمندانه برای اکانت های طنز و سرگرمی

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام و حذف اکانت های طنز و سرگرمی

اینستاگرام

اینستاگرام با اکانت های طنز و سرگرمی که اصطلاحا به آنها اکانت های Meme گفته می شود به شدت برخورد می کند که این اکانت ها صرفا پست های طنز و سرگرمی (شامل گیف، تصاویر، ویدیوهای کوتاه، کپشن های شوخی با فرهنگ و قومیت) به اشتراک می گذارند. برخی از این اکانت ها که میلیون ها فالوور جمع کرده اند توسط اینستاگرام حذف شده اند.

ده ها اکانت که روی هم رفته بیش از ۳۰ میلیون فالوور دارند بدون هیچ هشداری حذف شدند. حذف اکانت های طنز و سرگرمی دائمی هست و در نتیجه کاربران این صفحات نباید هیچ امیدی برای بازگردانده شدن اکانت های خود داشته باشند.

این اتفاق تا جایی سر و صدا به پا کرد که رپر معروف آمریکایی به نام Lil Nas X هم به خبر حذف اکانت های طنز و سرگرمی توسط اینستاگرام واکنش نشان داد. (همچنین بخوانید: )

طبق گزارشات خبری متعدد مشخص شد که حتی برخی کاربران درآمد سالانه ۳۰ هزار دلاری از طریق همکاری با این اکانت ها کسب می کردند و از این طریق خرج تحصیل خود را در کالج در می آوردند.

اما سخنگوی شرکت فیسبوک در رابطه با واکنش کاربران این صفحات، به گزارشگران گفت که این اکانت ها به دلیل انجام چندین تخلف و نقضِ قوانین و سیاست های کاری اینستاگرام حذف شدند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهکارهای وایده های خلاقانه برایشرکت سئو در آمریکا که ضروری است در نظر بگیریم

قبل از این اتفاق، اینستاگرام تغییرات جدیدی در سیاست های حذف اکانت خود ایجاد کرده بود و طبق آن این شرکت این اختیار را داشت تا در صورت مشاهده برخی تخلفات و تکرار آنها در طی یک بازه زمانی مشخص، اقدام به حذف این صفحات کند.

براساس تاریخ حذف اکانت های طنز و سرگرمی، این احتمال می رود که پاک شدن اکانت های ذکر شده در چارچوب تغییر سیاست های کاری اینستاگرام بوده است.

مشارکت ارگانیک در پست ها، مشارکت اسپانسری در پست ها و غیره ممنوع شده و اینستاگرام در حال توسعه تست جدید خود بر روی این پلتفرم مبنی بر مخفی کردن تعداد لایک های ثبت شده برای پست های مختلف است.

در حال حاضر اینستاگرام بدون هیچ گونه هشدار یا اطلاع قبلی در حال حذف اکانت های طنز و سرگرمی است و در نتیجه صاحبان این صفحات فرصت ثبت درخواست تجدیدنظر هم ندارند. البته از یک منظر هم که نگاه کنیم هیچ مشکلی ندارد چون اینستاگرام مختار است تا هر کاری که مایل است با پلتفرم خود انجام دهد.

برخلاف وب سایت که یک دارایی شخصی محسوب می شود، افراد هیچگونه مالکیتی روی صفحات اجتماعی خود ندارند به همین دلیل اینستاگرام می تواند جلوی دسترسی به صفحات را بگیرد، آنها را به حالت تعلیق درآورده یا برای همیشه آنها را حذف کند.

به نظر می رسد که دوران بلاتکلیفی پیش روی افرادی است که صاحب اکانت های طنز و سرگرمی هستند و بخش بزرگی از درآمدشان وابسته به این شبکه اجتماعی است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفند های خلاقانه برایمدیریت سئو + اسرار موفقیت

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

اکانت های طنز و سرگرمی اینستاگرام

واینر های اینستاگرام

واکنش اینستاگرام به تبلیغات پیج های سرگرمی

اینستاگرام مارکنتینگ

ادامه مقاله در سایت منبع