ترفندهای طلایی درباره اکسپلور – آپدیت ۱۴۰۲

امروزه پیش از شروع هر بیزنسی، صاحبان کسب و کارها به فکر راه اندازی پیج اینستاگرام می افتند. با توجه به اینکه فعالیت ایرانیان در اینستاگرام بسیار زیاد است؛ باعث بیشتر دیده شدن برند کسب و کاری می شود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای خرید یک محصول قبل از هر چیزی در اینستاگرام جست و جو کرده باشید. در این مطلب قصد داریم آموزش بدهیم که چگونه پست های اینستاگراممان به منظور افزایش فروش و افزایش مشتری وارد اکسپلور شود؟ با مطلب نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام افراک همراه باشید.

اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام از چندین تصویر، ویدیو، استوری و محصول تشکیل شده است. این صفحه برای هر کاربر متفاوت است و محتوا درون آن بر اساس سه معیار مرتب می شود:

  1. افرادی که دنبال کرده اید و محتوایی که آن ‎ها پسندیدند.
  2. پست هایی که معمولاً می پسندید و حساب های مشابه با حساب هایی که پیش از این دنبال کرده اید.
  3. پست های با انگیجمنت «Engagement» یا تعامل بالا

به عبارت دیگر، پست های درون اکسپلور اینستاگرام مربوط به حساب های متفاوتی است. الگوریتم اینستاگرام مطابق علایق شما، پست های صفحه اکسپلور را برای شما انتخاب می کند و در اختیارتان قرار می دهد. پس اگر می خواهید محتوای شما هم در این صفحه قرار بگیرد باید خودتان را با الگوریتم اینستاگرام تطبیق دهید. آمار های بررسی شده نشان می دهد که بیش از ۵۰ درصد کاربران اینستاگرام حداقل یک بار در ماه به صفحه اکسپلورشان سر می زنند. پس مکان بسیار مناسبی برای دیده شدن است.

مزیت نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام

کوچک ترین مزیت رفتن به اکسپلور اینستاگرام، بیشتر دیده شدن پست های اینستاگرام است؛ به عبارت دیگر تعامل پستی که وارد صفحه اکسپلور می شود خیلی بالا خواهد رفت؛ زیرا در این صفحه کاربران زیادی شما را خواهند دید و به محتوای شما واکنش نشان خواهند داد؛ از این رو افزایش فالوور چشم گیری خواهید داشت.

چگونه در اکسپلور دیده شویم؟

برای دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام باید چند نکته را حتما درنظر بگیرید؛

  1. پست های خود را زمانی منتشر کنید؛ که تعداد زیادی از فالوورهایتان آن ها را ببینند.
  2. از محتواهای عالی موجود در صفحه اکسپلور اینستاگرام یاد بگیرید.
  3. به تجزیه و تحلیل ها و آنالیزها توجه کنید.
  4. پست های تصویری زیبا و جذابی منتشر کنید که بتواند برند شما را نمایندگی کند.
  5. ویدیوهای طولانی (بیشتر از یک دقیقه) تحت عنوان IGTV را امتحان کنید.
  6. پست های فروشگاهی خودتان را منتشر کنید.
  7. استفاده از هشتگ های محبوب و برچسب های موقعیت مکانی
  8. با اینفلوئنسرها و سایر برندها در ارتباط باشید.
  9. مخاطبین خود را به روشن کردن اعلان های اینستاگرام تشویق کنید.

بهترین افزونه وردپرس در ۲۰۲۲

کلام آخر ـ نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام

هر ترفندی که برای دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنید، از بخش اکسپلور اینستاگرام غافل نشوید! در ابتدا مخاطب خود را بشناسید. اکسپلور اینستاگرام در شناخت مخاطب تاثیر زیادی دارد. شناخت مخاطب کمک می کند تا محتوای متناسب با سلیقه ی او را خلق کرده و از این راه، او را بیشتر به سمت خود جذب کنید. در کنار این مسئله، استفاده از هشتگ ها را هم فراموش نکنید. مجموعه افراک به صورت رایگان پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ است.

بازاریابی دیجیتال-تجارت الکترونیک-دیجیتال مارکتینگ

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه مقاله در سایت منبع


انتخاب بلاگر اینستاگرام برای تبلیغات

مارس ۱, ۲۰۲۲


تاثیر افزایش بازدید استوری اینستاگرام بر کسب و کار

فوریه ۲۴, ۲۰۲۲


طراحی کمپین تبلیغات اینستاگرام

فوریه ۲۲, ۲۰۲۲

با استفاده از اکسپلورر اینستاگرام میتوانید پست های پربازدید بیشتری را به نمایش بگذارید تا باعث افزایش فالوور و همینطور افزایش کامنت و افزایش لایک شود پس با ایران تبلیغ همراه باشید

یکی از بهترین روش برای افزایش فالوور و همینطور دیده شدن در اینستاگرام قرار گرفتن در اکسپلورر اینستاگرام است ، در سایت های دیگر این موضوع را به صورت متن ها و بحث های فوق طولانی بیان کرده و بسیار آزار دهنده و حوصله سربر بوده و حتی فیلم های آموزشی هم در آن قرار داده اند که باعث بزرگ جلوه دادن و مبهم شدن این بحث برای کاربر میشود پس ما در ایران تبلیغ این بحث را در چند پاراگراف ساده به راحتی بیان میکنیم.

explorer اینستاگرام

اکسپلورر اینستاگرام چیست ؟

در ابتدا این تب به صورت محبوب Popular بود یعنی پست های محبوب بر اساس تشخیص اینستاگرام از سرتاسر جهان نمایش داده میشد و بزرگترین مشکل آن این بود که فقط افراد بزرگ در آن جای داشتن و افرادی که مشهور نبودن جایی در آن تب Popular نداشتند مثلا آقای راک بزرگترین هنرپیشه جهان که با میلیون ها نفر فالوور ، هیچ وقت اجازه نمیداد که پست های دیگران محبوب شود چون در کمتر از چند دقیقه میلیون ها پسند را تحت پوشش خودش قرار میداد.

پس برای حل این مشکل این سیستم جمع شد و سیستم جدید با نام اکسپلورر اینستاگرام وارد عمل شد ، وقتی که بر بروی علامت ذره بین اینستاگرام میزنیم تبی باز میشود که تمامی پست های پیشنهادی را برای حساب شما به نمایش درمیآورد.

حال این پیشنهاد ها بر چه منطق و اساسی به شما نمایش داده میشود؟ چه کاربردی دارد؟ و چگونه در این تب قرار بگیریم؟

explorer اینستاگرام چطور کار میکند؟

درواقع اینستاگرام باید اول شخصیت شما را بشناسد تا بتواند پست هایی که شما دوست دارید رو به شما نشان دهد حال چطور تشخیص میدهد خیلی ساده !

این مطلب را هم از دست ندهید :   توصیه ها و هشدارها در موردسبک نوشتن + فوت و فن موفقیت

  • بر اساس پست هایی که شما لایک کرده اید.
  • بر اساس پست هایی که شما در آن با شخص و افراد در تعامل بوده اید.
  • بر اساس پست هایی که شما در قسمت ذخیره ثبت کرده اید.
  • بر اساس اشخاصی که شما آن ها را فالو کرده اید.
  • بر اساس فیلم هایی که شما آن ها را مشاهده کرده اید.
  • بر اساس هشتگ هایی که شما از آن استفاده و یا آن ها را دنبال کرده اید.

و یا امکاناتی که درآینده برای کاربران قرار داده میشود ، اگر شما ورزش کار هستید و پست های ورزشکاری را دنبال میکنید اینستاگرام تشخیص میدهد که شما ورزشکار هستید و در اکسپلورر به شما پست های ورزشکاری پیشنهاد میکند

تشخیص

پست های پربازدید با توجه به ملاک های فوق اینستاگرام آن ها را با روش خاصی مورد آنالیز قرار میدهد و در قسمت اکسپلورر اینستاگرام برای شما نمایش میدهد ، درواقع در زمان کمتر هرچه پست های شما پربازدید تر شود آن پست محبوب تر میشود و بر اساس اشخاصی که شما در اطراف آن ها در تعامل و یا فالو و یا فالو بک و .. هستید نمایش میدهد یعنی در محدوده و خط مرز زندگی شما در اینستاگرام پست شما محبوب تر میشود و در اکسپلورر اینستاگرام قرار میگیرد.

نکته هیچ گاه اینطور فکر نکنید که پست شما چون محبوب شده برای سلناگومز هم نمایش داده شود :/ چون در حوزه و حد مرز خودتان در اینستاگرام این اتفاق رخ میدهد.

کاربرد اکسپلورر اینستاگرام

اگر پست های شما در این تب پخش شود شما میتوانید شاهد چند برابر افزایش فالوور و همینطور افزایش کامنت و افزایش لایک میشوید چرا که دیگر نه تنها پست های شما را فالوور هایتان میبینند بلکه کسانی که شما را دنبال نکرده اند هم برایشان قابل مشاهده است

چگونه در اکسپلورر اینستا دیده شویم؟

دنبال کننده های خود را بشناسید : باید بدانید دنبال کننده های شما از چه چیزی خوششان میآید و به چه موضوعی علاقه نشان میدهند و مورد رضایت آن ها قرار میگیرد.

چالش و مسابقه : از فالوور های خودتان درخاست کنید تا در چالش و مسابقات شرکت کنند اگر آن ها بی محلی میکنند حتی شده یک کلک ریز بزنید مثلا بگویید هرکسی بتواند ۱۰ تا از دوستان خود را اینجا تگ کند این مقدار پاداش به او داده میشود!

زمان مناسب : دقت داشته باشید که مخاطبین شما در چه ساعتی انلاین هستند پس آن زمان بهترین موقعیت برای پست گزاشتن است.

جمع بندی

به نظر شما چرا این تب باید در اینستاگرام وجود داشته باشد و چه فایده ای دارد ؟ باید بگویم یکی از اصلی ترین و اساسی ترین ابزار اینستاگرام برای تبلیغات و کسب و کار است و ایران تبلیغ همیشه تلاش کرده با استفاده از الگوریتم ها و روش های خاص در این قسمت به بهترین شکل عمل کند اگر میخاهید به بهترین شکل در اینستاگرام تبلیغات کنید و شاهد افزایش فالوور و همینطور افزایش کامنت و افزایش لایک باشید پیشنهاد میشه از این پلان دیدن کنید.

ایده

موفق و پیروز باشید.

ادامه مطلب


طراحی کمپین تبلیغات اینستاگرام

فوریه ۲۲, ۲۰۲۲


تبلیغات بازدیدی اینستاگرام با بهترین کیفیت

ژانویه ۶, ۲۰۲۲


چطور در پیج های بزرگ اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

ژانویه ۳, ۲۰۲۲

اینستاگرام را که باز می کنید چهار آیکون در قسمت پایین آن مشاهده می کنید که هرکدام مخصوص کاری است و ویژگی هایی دارد. میخواهیم بدانیم علامت ذره بین یا صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست و در مورد آن صحبت کنیم و ویژگی هایش را باهم بررسی کنیم.

اکسپلور اینستاگرام چیست ؟

اکسپلور اینستاگرام عبارت است از فضایی که در آنجا پست ها و استوری هایی به نمایش درمی آید که شما آنها را فالو ندارید. این فضا هم برای صاحبان اکانت و هم برای مخاطبان بسیار اهمیت دارد.

اکسپلور اینستاگرام برای صاحبان اکانت از این جهت اهمیت دارد که میتوانند با انجام روش هایی پست های خود را به اکسپلور اینستاگرام بفرستند و در آنجا برای مخاطبانی که فالورشان نیستند هم نمایش دهند و از این راه به نوعی تبلیغ پیج و محصول کرده و نیز مخاطب و فالور جذب کنند.

چگونه پست های خود را به اکسپلور اینستاگرام بفرستیم

راه های و تکنیک های وجود دارد برای اینکه بتوانیم پست ها و حتی استوری هایمان را به اکسپلور اینستاگرام بفرستیم و از آنجایی که این کار بسیار مفید و سودمند است به خصوص برای صاحبان پیج، ما این تکنیک ها را برایتان توضیح داده ایم؛ با ما همراه باشید.

الگوریتم اکسپلور اینستاگرام

چه پست هایی در اکسپلور چه کسانی قرار میگیره

صفحه اکسپلور خودتون رو بررسی کردین، احتمالا پستهایی که در اکسپلورتون می بینید رو دوست دارید! درسته؟ کاملا هم طبیعیه اگه غیر از این بود اینستاگرام هرگز به این حد از رشد و فراگیری نمی رسید. تصور کنید اگه اکسپلور رو باز میکردید و با پستهایی مواجه میشدید که هیچ علاقه ای به اونها ندارید! قطعا از اینستاگرام زده میشدید و خیلی زود اینستاگرام به زباله دان تاریخ می پیوست.

البته ناگفته نماند قبلا اکسپلور اینستاگرام تقریبا به همین شکل عمل میکرد، قبلا به این صورت بود که میومد محبوبترین پستهای موجود رو بر اساس تعداد لایک و بازدید و … در جهان گلچین میکرد و در تب اکسپلور قرار میداد که اون موقع اسمش تب پاپیولار بود به معنی محبوب و دیگه مهم نبود شما به اون موضوعات علاقه دارید یا نه که بعدها در آپدیت ها و الگوریتم های جدیدش این موضوع رو اصلاح و به تب اکسپلور تغییرش داد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   بهترین و مناسب ترین روشها برایطراحی کارت ویزیت خشکبار | آموزش قدم به قدم

الگوریتم جدید اینستاگرام

در الگوریتم جدید اینستاگرام دیگه محبوب ترین در جهان مهم نبود بلکه علایق هر شخص به صورت جداگانه مورد بررسی قرار میگرفت که الانم همینطوره با این تفاوت که اینستاگرام بسیار هوشمندتر از قبل شده و تنها با بررسی چند ساعت فعالیت شما در اینستاگرام کاملا متوجه میشه که شما به چه موضوعاتی علاقه دارید و دقیقا همون ها رو تو تب اکسپلور شما قرار میده. من همیشه میگم اگه میخوای با شخصیت و علایق کسی آشنا بشی فقط کافیه وارد تب اکسپلور اینستاگرام اون شخص بشی!!

دقت کردین بعضیا میگن اینستاگرام پر از چرت و پرته (بیشتر هم منظورشون مسائل جنسیه) غافل از اینکه خود شخص هستش که انقدر دنبال چرت و پرت بوده که حالا اکسپلورش پر شده از این چرت و پرتا ؛-)

اما اینکه چطور اینستاگرام این کارو انجام میده قطعا خیلی پیچیده تر از اینه که بشه بطور کامل تو این کتاب بهش پرداخت ولی مهمترین نکاتش رو اینجا با هم بررسی می کنیم، نکاتی که با مطالعه زیاد و تجربه ادمین های موفق و پیج های بزرگ به دست اومده و بارها و بارها تست شده و نتیجه داده اینجا با شما به اشتراک گذاشتیم، نکاتی که باعث شده پستهای زیادی حتی بدون اینکه لایک زیادی خورده باشه یا بدون اینکه پیج مورد نظر فالور زیادی داشته باشه به صفحه اکسپلور افراد زیادی وارد بشه حتی پستهایی بوده که هیچ متن کپشن و هشتگی هم استفاده نشده اما به اکسپلور راه پیدا کرده!

همچنین برای تبلیغات در اینستاگرام میتوانید از ما کمک بگیرید.

محتوای کامل در سایت منبع

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

شبکه های اجتماعی

از این پس می توان از طریق صفحه اکسپلور اینستاگرام (Explore) نیز به استوری ها دسترسی پیدا کرد و با این تغییرات، دسترسی به این نوع محتواها بیشتر از قبل خواهد شد.

اضافه شدن گزینه استوری به صفحه اکسپلور اینستاگرام

صفحه اکسپلور در واقع یک نوع فید است که زیر نوار سرچ در تب Search ظاهر می گردد و هدف از طراحی آن دسترسی به محتواهای افرادی است که شما آنها را فالو ندارید.

طبق گفته سخنگوی اینستاگرام:

«هدف از طراحی بخش صفحه اکسپلور این است که کاربران بتوانند به کلیه انواع محتواهای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند و اکنون با طراحی مجدد این بخش، استوری ها نیز اضافه شده اند. البته توجه داشته باشید که روال کاری مشابه قبل است و این یعنی فید Explore پست های مختلف را براساس موضوعاتی که به آن علاقه مند هستید پیشنهاد می دهد که اکنون در این بخش، استوری ها نیز به آن اضافه شده اند».

قبلا در بخش اکسپلور فقط تصاویر و ویدیوهای کاربرانی وجود داشت که محتواهای خود را در فید اصلی خود منتشر کرده بودند اما از این پس، در این بخش علاوه بر تصاویر و ویدیوها، استوری و محتوای بخش IGTV هم وجود خواهند داشت.

در کنار این موارد، در طراحی مجدد صفحه اکسپلور اینستاگرام، تب های جدید تحت عنوان خرید، غذا، هنر، سفر و غیره نیز به چشم می خورند. مثلا با کلیک بر روی تب Shop به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد که در آن دسته بندی های متنوعی وجود دارند. محتواهای این بخش شامل پست های فروش محصولات و کالاهایی است که در آن از قابلیت Checkout جدید اینستاگرام (برای خرید درون برنامه ای) نیز استفاده شده است.

مطالعه مقاله را مطالعه نمایید

طبق گفته اینستاگرام، ماهانه بیش از ۵۰% کاربران از فید اکسپلور استفاده می کنند. تمامی قابلیت های جدیدی که عنوان شد، ویژگی های بسیار خوبی به این شبکه اجتماعی اضافه کرده اند که دسترسی کاربران را به محتواها به شدت افزایش می دهد.

منبع:

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

صفحه اکسپلور اینستاگرام

اینستاگرام

صفحه اکسپلور

محتوای کامل در سایت منبع

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

توضیحاتی در مورد صفحه اکسپلور اینستاگرام

مشابه بازاریاب ها، سؤالی که حتما برای ما مطرح خواهد شد این است که چطور پست های خود را برای اکسپلور اینستاگرام بهینه سازی کنیم؟ براساس اطلاعاتی که توسط فیسبوک منتشر شده تلاش خواهیم کرد که به این سؤال پاسخ دهیم.

بهره وری-بهینه سازی

صفحه اکسپلور اینستاگرام چطور کار می کند؟

قبل از اینکه هر محتوا وارد سیستم های پیشنهادی اکسپلور شود از دو مرحله عبور می کند: مرحله تولید کاندید (که به آن منبع یابی هم گفته می شود) و مرحله رتبه بندی.

مرحله تولید کاندیدا

نتیجه نهایی این مرحله ده ها هزار محتوای مناسب (کاندیداها) برای کاربران سطح متوسط اینستاگرام است. سپس اینستاگرام نمونه ای از ۵۰۰ محتوای مناسب را انتخاب کرده و آنها را به مرحله بعد می فرستد.

مرحله رتبه بندی

در تلاش برای افزایش تنوع محتوا، اینستاگرام رتبه پست ها را از همان نویسنده یا اکانت بذر تنزل خواهد داد. پس بعید بنظر می رسد که در صفحه اکسپلور اینستاگرام پست های پشت سر هم از یک شخص مشاهده کنید.

آیا می توان پست ها را برای صفحه اکسپلور بهینه سازی کرد؟

از این مرحله، روی دریافت سیگنال های مختلفِ مشارکت کاربر در مورد محتوای خود تمرکز کنید و با اینکار شانس راه پیدا کردن به صفحه اکسپلور کاربر را برای خود بهبود می بخشید..

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

صفحه اکسپلور

اکسپلور

اکسپلور اینستاگرام

ادامه خواندن در سایت منبع