ایده های ارزشمند و حرفه ای در مورد مشکل بلاک کامنت

بنابراین روی این ویژگی خود قوانین سختگیرانه تری را اعمال کرده است و اکانتهای ربات ها، تبلیغ کننده یا اکانت‏هایی را که کامنت‏های نامناسب می گذارند، بلاک کامنت می کند. بنابراین شما هم به عنوان یکی از هزاران کاربر اینستاگرام امکان دارد ممنوعیت های ضد ربات اینستاگرام را در مورد کامنت گذاشتن تجربه کرده باشید. حتی بسیاری از کاربران این پلتفرم دچار طیف وسیعی از سایر مشکلات مرتبط با کامنت‏های اینستاگرام می شوند به طوری که نمی توانند کامنت گذاشتن و سایر فعالیت ها را در اینستاگرام انجام دهند. در ادامه این مقاله به انواع این مشکلات می پردازیم.

اینستاگرام

انواع مشکلات مرتبط با بلاک کامنت در اینستاگرام

یکی از مشکلات رایجی که اکثر کاربران اینستاگرام دچار آن می شوند این است که کامنت‏های آن ها کُند لود می شود. این مشکل معمولاً به دلیل ضعیف بودن اتصال به اینترنت یا در موارد نادر، وجود مشکل در سرور اینستاگرام است.

علاوه بر این، حتی برخی از کاربران علیرغم مشاهده تعداد بالای کامنت در پیش نمایش، کامنت هایی را که حاوی پیام نیستند در پایین پست های خود در صفحه اصلی و صفحه جستجوی اینستاگرام پیدا می کنند. همچنین یک مشکل عجیب ولی عادی دیگر اکثر کاربران این است که کامنت های آن ها در اینستاگرام پست نمی شوند. بنابراین آن ها تصور می کنند که اینستاگرام آن ها را بلاک کامنت کرده است. این مشکل در صورتی رخ می دهد که الگوریتم های اینستاگرام برخی از اکانت‏ها را به عنوان ربات یا اسپم تشخیص دهد. حتی گاهی اوقات برای آن ها، پیام خطای «couldn’t post comment» ظاهر می شود.

بنابراین به جرات می توان گفت، تجربه کاربری اینستاگرام برای ویژگی کامنت گذاشتن چندان خوب نبوده است. البته در چند سال اخیر چنین مشکلی در اکثر رسانه های اجتماعی رایج شده است.

ux-ui-رابطه کاربری-تجربه مشتری - تجربه کاربر

۳ راهکار اصلی برای رفع بلاک کامنت در اینستاگرام: از چه راه هایی می توان مشکل بلاک کامنت در اینستاگرام را برطرف کرد؟

در این بخش از مقاله ما برای رفع بلاک کامنت در اینستاگرام شیوه های ساده اما مفیدی را توضیح داده ایم. شما می توانید هر یک از این شیوه ها را امتحان تا در نهایت مشکلات بلاک کامنت شما در اینستاگرام برطرف شود.

از اکانت اینستاگرام خود خارج شوید و مجدداً وارد شوید

یکی راه های ساده و کاربردی برای رفع بلاک کامنت در اینستاگرام که برخی از کاربران با تجربه خود به آن رسیدند، خارج شدن از اکانت اینستاگرام و ورود مجدد به آن است. با انجام این کار شما می توانید اطلاعات ورود به اکانت خود را در اپلیکیشن اینستاگرام مجدداً لود کنید. بنابراین، اگر با مشکل بلاک کانت در اینستاگرام مواجه شدید، فقط این راه حل مفید و کاربردی را اجرا کنید. شما برای خروج از اکانت اینستاگرام خود در تلفن همراه فقط کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

این مطلب را هم از دست ندهید :   نکته های حرفه ای در موردنوع تبلیغات

• سپس، آیکون menu را در بخش بالا سمت راست انتخاب کرده و گزینه settings را انتخاب کنید.

• در مرحله بعد به سمت پایین بروید و گزینه Log Out را انتخاب کنید.

• سپس اکانت خود را انتخاب کرده و مجدداً Log Out را انتخاب کنید.

وقتی از اکانت خود خارج شدید، می توانید از اپلیکیشن اینستاگرام هم خارج شوید و تلفن همراه خود را restart کنید. در پایان با ورود مجدد به اکانت خارج شده خود، می توانید بررسی که مشکل بلاک کامنت اکانت شما برطرف شده است یا خیر.

برای رفع بلاک کامنت در اینستاگرام، کامنت‏های اینستاگرام خود را بررسی، بازنویسی و مجدداً ارسال کنید

همانطور که قبلاً توضیح دادیم، ممکن است اکانت اینستاگرام شما به دلیل کلمات خاصی که شما استفاده کرده اید بلاک کامنت شده باشد. بنابراین شما نمی توانید کامنتی را برای پست های خود و دیگر اکانتها پست کنید. همچنین احتمال دارد بدون پست کردن کامنت بد و توهین آمیز هم بلاک کامنت شده باشید. علاوه بر این اگر فردی که تصاویری را پست کرده به صورت دستی کامنت‏های آن ها را فیلتر کند، ممکن است دچار این مشکل شود. به طور کلی ما پیشنهاد می کنیم پس از بررسی کامنت‏های خود، در صورت وجود عبارات زیر آن ها را حذف کنید:

• عبارات ناسزا

• عبارت نفرت انگیز

• لینک های URL

حتی اگر چنین کامنت‏هایی را پست نکردید ما پیشنهاد می کنیم برای رفع بلاک کامنت در اینستاگرام، فقط کامنت خود را بدون ادیت مجدداً پست کنید. احتمال دارد پس از اولین پست، اینترنت شما قطع شده باشد یا مشکلی در این اپلیکیشن رخ داده باشد. در هر حال برای حذف و پست مجدد کامنت خود باید مراحل زیر را انجام دهید:

• ابتدا کامنت فعلی خود را با ضربه زدن بر روی آن، انتخاب کنید و برای حذف آن روی آیکون سطل زباله در بخش بالا و سمت راست ضربه بزنید.

• سپس همان کامنت را مجدداً پست کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفندها و ایده های خلاقانه برایخدمات تبلیغاتی

اگر با پست مجدداً کامنت مشکل بلاک کامنت شما برطرف نشد لازم است تمام بخش های کامنت خود را بررسی کنید تا قسمتی را که مشکل ایجاد کرده است، پیدا کنید. بنابراین، برای این کار باید پس از بررسی کامنت‏های خود، موارد مشکل دار را حذف کرده و پس از ویرایش و بازنویسی مجدداً آن ها را ارسال کنید.

تنظیمات حریم خصوصی مربوط به کامنت‏ها را بررسی کنید

اگر با اجرای راه حل های بالا مشکل بلاک کامنت اکانت اینستاگرام شما حل نشد، یک راه حل مؤثر دیگر برای رفع بلاک کامنت در اینستاگرام وجود دارد که از طریق تنظیمات حریم خصوصی اجرا می شود. به طور کلی اگر نمی توانید کامنت ها را روی پست های خود مشاهده کنید، احتمالاً تنظیمات حریم خصوصی شما محدود شده است. وقتی این تنظیمات به درستی پیکربندی نشده باشند، ممکن است کاربران قادر به گذاشتن کامنت روی پست شما نباشند. شما می توانید با کمک فیلترهای کامنت، مانع ارسال کامنت‏ها با عبارات خاص شوید. به طور خلاصه با انجام مراحل زیر می توانید تنظیمات حریم خصوصی را برای رفع مشکل بلاک کامنت اصلاح کنید:

• ابتدا با انتخاب تصویر پروفایل اکانت خود در بخش پایین سمت راست، به صفحه پروفایل خود بروید.

• پس از انتخاب آیکون menu در سمت راست و بالای آن، گزینه settings را انتخاب کنید.

• سپس با رفتن به Privacy، گزینه Comments را انتخاب کنید.

در این بخش، می توانید گزینه های controls موردنظر خود را انتخاب کنید. احتمالاً در این بخش، می توانید با انتخاب allow comments from تا مشکل «اینستاگرام comments not showing» اکانت خود را برطرف کنید. علاوه بر این در این بخش می توانید ۲ گزینه را به طور موقت غیرفعال کنید.

جمع بندی

با اینکه ممکن است در هنگام جستجو در اینترنت راه های زیادی را برای رفع بلاک کامنت در اینستاگرام، پیدا کنید. اما در این مقاله ما سه راه مؤثر و مفید را معرفی کرده ایم که در اغلب مواقع این مشکل اکانت شما را حل می کنند. در پایان امیدواریم با اجرای راه حل های ارائه شده در این مقاله، دیگر مشکل بلاک کامنت نداشته باشید.

منبع:

ادامه مطلب