تکنیک های هوشمندانه برای مالکیت فیسبوک که باید حتمادر نظر بگیرید

اکنون اینستاگرام یک تجارت بزرگ است اما نه فقط به عنوان یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس یا تجارتی به بزرگی شرکت سازنده اش، فیسبوک. چرا که بسیاری از شرکت ها و افراد فریلنسر، یعنی جمعیتی نزدیک به ۲۰۰ میلیون کاربر نیز از این پلتفرم برای کسب و کار خود استفاده می کنند. بنابراین برای رشد حساب کاربری اینستاگرام باید برنامه ریزی کرد.

اینستاگرام

شبکه های اجتماعی

چیزی که تحلیلگران شبکه های اجتماعی در این برنامه مشاهده کرده اند، مشابه چیزی است که توییتر به آن بدل شده است: یک شبکه ای اجتماعی که کاربران از آن لذت می برند، چرا که آن را جذاب می دانند. برای بسیاری از کسب و کار ها این بدان معناست که شانس موفقیت در این شبکه بسیار بیشتر از پینترست و حتی فیسبوک است. طبق آمار از بین ۲۰۰ میلیون کاربر این برنامه، بیش از نیمی از کاربران حداقل یکبار در روز از این شبکه استفاده می کنند. همچنین بیش از یک سوم کاربران بیش از یک بار در روز حساب خود را چک می کنند.

بازاریابی و موفقیت در اینستاگرام

بازاریابی

بازاریابی

بازاریابی

۳ عامل دیگر نیز وجود دارد که اینستاگرام را برای مشاغل جذاب می کند:

۱٫ جذابیت بصری

۲٫ تعامل

۳٫ پویایی

شبکه اجتماعی جذاب

آخرین عامل یعنی پویایی، بیانگر ماهیت شبکه است. اینستاگرام مجموعه ای از برنامه های بی عیب و نقص گوشی های همراه است که به طور یکپارچه کاربران را از طریق سرویس ابری به یکدیگر متصل می کند. برنامه ها و سطح تعاملاتی که اینستاگرام از آن برخوردار است، آن را به یک شبکه اجتماعی جذاب تبدیل کرده است.

توسعه حساب اینستاگرام

حتی مالکیت فیسبوک بر اینستاگرام نیز نتوانسته خدشه ای بر این برنامه ی اشتراک گذاری عکس وارد کند. هجوم قابل توجه کاربران پس از خرید اینستاگرام توسط فیسبوک برای توسعه دهندگان خوشایند بود، با این وجود این شبکه نیز نشان داد که می تواند خود را حفظ کند، ارزش ویژه ای خلق کند و نرخ تعامل را افزایش دهد.

موفقیت در شبکه اینستاگرام

اینستاگرام هر روز توجه بسیاری از کاربران بالقوه را به خود جلب می کند. بنابراین باید برای توسعه حساب اینستاگرام تلاش کنید.در ادامه ۵ راهکار برای تبدیل حساب کاربری به ابزار قدرتمند بازاریابی در اینستاگرام و برندسازی در این شبکه برای شما آورده شده است. برای موفقیت در شبکه اینستاگرام می توانید از این ۵ روش استفاده کنید.

۵ راهکار برای تبدیل حساب کاربری به ابزار قدرتمند بازاریابی در اینستاگرام و برندسازی

۱٫ برای رشد حساب کاربری اینستاگرام عکس های باکیفیت و مفهومی منتشر کنید

اینستاگرام به خودی خود یک شبکه موثر و مفید است، اما زمانی که با شبکه های دیگر مانند فیسبوک و توییتر ادغام شود، خیلی بهتر عمل خواهد کرد. یکی از قواعد اینستاگرام این است که هیچکس عکاس بدی نباشد. برای این منظور فیلترها و افکت های مختلفی وجود دارد، با این حال تلاش برای انتشار تصاویر باکیفیت و کاربردی برای کاربران بسیار مهمتر است.

عکس های باکیفیت

زمانی که نوبت به انتخاب عکس های جذاب برای انتشار در اینستاگرام می رسد، خرده فروش ها، تولید کنندگان و گرافیست ها کار به مراتب راحت تری نسبت به سایر تخصص ها دارند. همین موضوع درباره تعمیرگاه ها و رستوران ها نیز صادق است. اما شرکت های حقوقی چه کاری باید انجام دهند؟ اولین قدم یافتن تصاویر کاربردی و مفهومی برای مخاطبین و مشتریان بالقوه است. گام بعدی اطمینان از پست عکس های باکیفیت می باشد.

اعمال فیلتر و جلوه های مختلف

به عنوان مثال یک شرکت حقوقی واقع در شهر فتوژنیک کارکنان خود را تشویق می کند تا از مناظر اطراف عکس بگیرند و سپس در یک جلسه تمامی این عکس ها را بررسی می کند. در انتها تصاویری با بهترین کیفیت انتخاب شده و پس از اعمال فیلتر و جلوه های مختلف منتشر می شوند.مثلا اینستاگرام ریچاد کوپر تصویری را از یک ساختمان با نام عدالت ریچارد ای گرشتاین نمایش می دهد که بیشتر اوقات کاری خود را در آن جا می گذراند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهکارها و ترفندهای خلاقانه برایکاهش کارآمدی بیزینس که حتما باید بدانید

شرکت های حقوقی

یکی از فاکتورهای یک حساب کاربری جذاب، ارائه تصاویر مختلف است. بنابراین شرکت های حقوقی برای موفقیت در شبکه اینستاگرام نباید خود را به عکس برداری از نقاط زیبای شهر محدود کنند. گزینه های دیگر برای عکس برداری می تواند شامل یک تصویر بسته از کتاب حقوقی، عکسی از کافه تریا در دادگاه محلی و حتی تصاویری از ترافیک باشد. تنها باید بدانید که بهترین تصاویر باید انتخاب شوند.

۲٫ برای رشد حساب کاربری اینستاگرام با کاربران خود مشارکت کنید

زمانی که یک حساب کاربری تعداد قابل توجهی دنبال کننده جذب کرد، باید مانند جامعه رفتار و احساس کند. برندها و متخصصینی که آرزوی توسعه حساب اینستاگرام خود را دارند، باید اعلان های خود را روشن کنند. این به این دلیل است که هرگاه کاربری نظری درج می کند یا عکسی را لایک می کند، از آن مطلع شوند.

اعلان ها همچنین به کاربران برای آگاهی بیشتر از برندشان کمک می کنند. کاربران باید پس از هر اعلانی تعامل برقرار کنند.تعامل مناسب شاه کلید مشارکت است. مثلا اگر یک کسب و کار تحویل پیتزا هزاران لایک برای یک تصویر از پیتزایی خاص دریافت کرد، می تواند دفعه بعد روی دستور پخت آن تمرکز کند و منتشر کند.

۳٫ برای رشد حساب کاربری اینستاگرام از هشتگ ها استفاده کنید

سیستم هشتگ گذاری به گونه ای طراحی شده است که یک مجموعه محتوای تصویری مرتبط بسازد. هر تصویر باید دست کم یک یا دو هشتگ داشته باشد تا کاربران بتوانند آن را به آسانی پیدا کنند. هشتگ ها می توانند توسط کاربران جستجو شوند و آن ها را دنبال کنند و همچنین روی محتوای آن تعامل برقرار کنند.

البته برای کسب فالوور ابتدا باید یک دنبال کننده خوب باشید. به این منظور می توانید کامنت بذارید و حتی پست های دیگران را لایک کنید. در این بین برخی از سایت های آنلاین نیز برای جستجوی این هشتگ ها وجود دارند. یکی از ابزار های مورد علاقه من Statigr.am است. شما می توانید آن را به حساب کاربری خود متصل کنید.

۴٫ برای رشد حساب کاربری اینستاگرام روابط خود را گسترش دهید

تعامل تنها آغاز بازاریابی در اینستاگرام است. زمانی که کاربران به دنبال کننده و مشتری تبدیل می شوند، گام بعدی باید ایجاد روابط عمیق باشد. این امر با در نظر گرفتن موارد زیر محقق خواهد شد:

اینستاگرام باید سرگرم کننده باشد. تعمیرگاه کامپیوتری که تنها تصاویر صفحه نمایش شکسته مانیتور و مادربردهای خراب شده را به اشتراک می گذارد، احتمالاً برای دنبال کننده خسته کننده خواهد بود. صاحبان کسب و کار برای تزریق سرگرمی به عکس های خود، باید تصاویر خود را با چاشنی سرگرمی ترکیب کنند.همچنین دنبال کنندگان باید تشویق شوند تا تصاویر خود را به اشتراک بگذارند.

محیطی غیر رقابتی و تصادفی

برای مثال ، یک آرایشگاه می تواند از مشتریان بخواهد قبل و بعد از اصلاح عکس های خود را منتشر کنند، و همچنین سایر فالوورها را تشویق کند تا نظر خود را درباره تصاویر ارسال کنند.شبکه های اجتماعی باید محیطی غیر رقابتی و تصادفی ایجاد کنند. ادمین ها باید نشان دهند که به فالوورهای خود ارزش قائل می شوند و با نظرات مخالف نیز دشمنی ندارند.

۵٫ برای رشد حساب کاربری اینستاگرام کارهای درست دیگران را تقلید کنید

زیبایی اینستاگرام در این است که محتوای مناسب برای آن در بسیاری از شبکه های دیگر نیز یافت می شود. این به کاربران اجازه می دهد ببینند دیگران چگونه به موفقیت در شبکه اینستاگرام دست پیدا کرده اند. از آنجایی که توییتر اغلب با اینستاگرام همگام سازی می شود، ایده خوبی است که در مورد نوع محتوا و نحوه تاثیرگذاری بیشتر تحقیق کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفندها و ایده های نوآورانه برایآموزش ux رایگان

ایده

پینترست

مثلا، اگر یک مغازه موج سواری با پست تصاویری از تعطیلات ساحلی در هنگام جزر و مد در زمان صبح موفق است، سایر مغازه های موج سواری نیز می توانند از این روش استفاده کنند. پینترست یکی دیگر از شبکه های اجتماعی است که برای تحقیقات در این زمینه موثر است. در این بخش تصویری از Free People آماده کرده ایم که با بیش از ۴۰۰ پین در این برنامه وایرال شد.

http://www.پینترست.com/pin/58617232621651951

اینستاگرام

اینستاگرام یک کانال عالی و رایگان برای بازاریابی محسوب می شود و همه برندها باید از آن برای تجارت خود استفاده کنند. این راهی درخشان و بدون هزینه برای رسیدن به مخاطبین هدف است. البته برای این کار باید از روش هایی برای توسعه حساب اینستاگرام خود استفاده کنید. آیا هم اکنون در اینستاگرام حضور دارید؟ شما می توانید تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

محتوای کامل در سایت منبع

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام دیروز از طریق وبلاگ Tumblr اعلام کرد، که پروژه بازاریابی با تبلیغات برای نمایش در فید کاربران را آغاز کرده است. به این ترتیب باید منتظر نمایش تبلیغات در اینستاگرام باشیم.

نمایش تبلیغات در اینستاگرام اجرایی می شود

با اشاره به اینکه اینستاگرام در حال حاضر بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر دارد، پست وبلاگ بیان کرد که آنها می خواهند تبلیغاتی که شما مشاهده می کنید، مانند تمامی عکس ها و فیلم هایی که از برند مورد علاقه خود تماشا می کنید، طبیعی جلوه کند.انتشار تبلیغات تدریجی خواهد بود و به صورت تصویر محور ارائه خواهد شد. همچنین در ابتدای راه بیشتر بر روی خلاقیت و جذابیت تصویری متمرکز خواهد بود تا پیام تبلیغاتی شرکت ها را منتقل کند.

خلاقیت و نوآوری

در پست وبلاگ اشاره شده است که کاربران می توانند بر هر که می بینند نظارت کامل داشته باشند. مثلا اگر آگهی ای در فید ظاهر شد که آن را دوست ندارید یا مایل به دیدن آن نیستید، می توانید آن را پنهان کنید و همچنین در مورد دلیل عدم دوست داشتن خود به اینستاگرام بازخورد خود را ارائه دهید.

مالکیت فیسبوک همه چیز را تغییر داد

حتی با این که اطلاعاتی مانند روند تبلیغات یا هزینه آن هنوز به طور رسمی منتشر نشده باشد، اگر پست وبلاگ درست باشد، اینستاگرام با که برای تبلیغ و ارائه به کاربران انتخاب کرده است، حداقل در آغاز باعث تجربه بد کاربری خواهد شد.

تبلیغات اینستاگرام

بنابراین با وجود این که اطلاعات آماری و بخش بندی هنوز به طور کامل در دسترس نیست، واقعیت این است که بسیاری از تبلیغ کنندگان متوجه خواهند شد که بازاریابی برای پلتفرمی با ۱۵۰ میلیون کاربر فرصتی مناسب است که نباید از دست بدهند. آیا در فید شما نمایش داده شده است؟ تجربیات و نظرات خود را درباره نمایش تبلیغات در اینستاگرام با ما در میان بگذارید.

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

نمایش تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام

انتشار تبلیغات

پست وبلاگ

نوع محتوایی

ادامه مطلب