ایده ها و ترفندهای هوشمندانه برای برنامه آگهی رایگان | آموزش قدم به قدم

چگونه سایت هایی که تبلیغات رایگان میدهند را پیدا کنیم؟

امروزه با پیشرفت گسترده در فضای اینترنت و روش های تبلیغاتی گوناگون مانند و سایت های ثبت آگهی زیادی در حال فعالیت هستند و گذاشتن آگهی رایگان در اینترنت به یکی از روش های محبوب و پربازده تبدیل شده است.

و از طرفی بالا رفتن تنوع در سایت های تبلیغاتی و پیدایش برند های قوی و درواقع جدید، باعث شده است که جلب مخاطب و موفق بودن در این زمینه سخت ترین مرحله در تبلیغات آنلاین و یا تجارت آنلاین محسوب شود.

تبلیغات آنلاین-تبلیغات اینترنتی

باید اشاره داشت که مردم دیگر همچون گذشته وقت خود را برای خواندن و یا جستجو در روزنامه ها و مجلات برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود و یا خدماتی که نیاز دارند نمی گذارند و یا برای جستجوی یک کسب و کار دلخواه ساعت ها پای صحبت بازاریابان با روابط عمومی قوی نمی نشینند.

تبلیغات رایگان یک روش پر بازده

امروزه اکثر مردم و صاحبان کسب و کار به دنبال روشی برای معرفی محصولات و خدمات خود هستند که بسیار گسترده و پر بازده باشد با صرف هزینه پایین و اتلاف وقت کمتر. بر همین اساس تعداد سایت های ثبت آگهی رایگان و برنامه آگهی رایگان، به تعداد زیادی در حال فعالیت هستند که با روش های گوناگون تبلیغاتی نقش آفرینی می کنند.

اما در واقع نمی توان گفت که تمام این سایت ها بستر مناسبی برای، درج آگهی رایگان در سایت های معتبر و پیشرفت در کسب و کار و معرفی محصولات موثر باشند

هدف از گذاشتن آگهی رایگان در اینترنت:

جذب بالای افراد و همچنین همیشگی بودن آگهی اینترنتی در سایت های تبلیغات رایگان است. فضای اینترنت و سایت های تبلیغاتی رایگان برای گذاشتن آگهی رایگان در اینترنت بستر مناسبی برای شناسایی مشاغل و کسب و کارها است و همچنین معرفی محصولات و ارائه خدمات به روش های گوناگون تبلیغات اینترنتی است.

تبلیغات آنلاین-تبلیغات اینترنتی

این فضا به اشخاصی که قصد دارند در کسب و کار خود پیشرفت داشته باشند و یا استارت یک شغل جدید در زمینه تولید محصول و یا ارائه خدماتی داشته باشند بهترین انتخاب است چرا که به راحتی می تواند در این محیط شغل تجاری خود را معرفی کند و از نظر کم بودن هزینه و اتلاف وقت کمتر بسیار کمک کننده است و برای مخاطبین نیز روشی جذاب و مورد پسند واقع شده است.

شناخت و انتخاب سایت های مناسب

گذاشتن آگهی رایگان در اینترنت با روش های همچون ثبت ویدیو و گذاشتن مطالب و تصویر های متحرک و همچنین عکس مربوط به موضوع آگهی اینترنتی باعث می شود راه کوتاه تری به دستیابی پیشرفت در کسب و کار شود و همچنین رونق و کسب سود از درآمد حاصله باشد.

پس با رعایت کردن برخی نکات، راه های تبلیغات رایگان و ثبت نام برای تبلیغات اینترنتی را می توان شناخت و انتخاب سایت های مناسب را راحت تر تشخیص داد. از طرفی باید گفت که استفاده از اپلیکیشن های درج آگهی و همینطور نرم افزار ثبت آگهی رایگان از راهکارهایی است که در ثبت آگهی رایگان تاثیر گذار است.

و می توان گفت نمونه ای از سایت های تبلیغاتی همچون، ثبت آگهی رایگان در سایتهای صنعتی و آگهی رایگان همشهری و… در بین مشاغل و فعالان اینترنتی شناخته شده هستند. در ادامه نکاتی که کمک می کند تا انتخاب یک سایت مناسب برای تبلیغات اینترنتی رایگان داشته باشیم اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های یک سایت مناسب برای گذاشتن آگهی رایگان در اینترنت:

۱٫ دسته بندی و مرتب بودن آگهی ها: قرار گرفتن آگهی ها در دسته های مرتبط خود و موضوع بندی آنها به کاربر و مخاطب کمک می کند تا راحتر تر به مورد مد نظر خود دسترسی پیدا کند.

۲٫ ساختار : این ساختار کمک می کند دسته بندی های آگهی بهتر و آسان تر در سایت نمایش داده شود و خوانا تر باشد.

۳٫ سطح : دسترسی به تقسیم بندی های گوناگون آگهی و تبلیغات برای کاربران راحت تر است. و سطح سختی حرکت در سایت را پایین می آورد.

۴٫ پشتیبانی: سایت های تبلیغات باید از تیم پشتیبانی برخوردار باشد و هرگونه سوالی که برای کاربران و مخاطبان پیش می آید را به موقع پاسخگو باشد و تایید ثبت آگهی را در زمان مشخص انجام دهد.

۵٫ تگ توصیف: در پیشرفت صفحه سایت و رتبه بندی در نتایج موتور جستجوگر بسیار موثر است و ارزش آگهی را بیشتر می کند.

۶٫ درج لینک: این مورد کمک می کند که کاربر با انتخاب آن به سایت شما راهنمایی شود و اطلاعات اینکه چه میزان مخاطب سایت شما را مشاهده کرده است را به شما گزارش می دهد.

نکات استفاده ازسایت برای گذاشتن آگهی رایگان در اینترنت که باید رعایت شود

۱٫ ثبت عضویت و ثبت نام در این سایت ها رایگان است و استفاده از خدمات سایت های تبلیغاتی عضویت در سایت را می طلبد.

۲٫ استفاده از جملات کاربردی و جذاب برای جلب توجه و ترغیب خواننده تا پایان آگهی اینترنتی بسیار موثر است.

۳٫ انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با موضوع آگهی باید رعایت شود و همچنین در متن اصلی استفاده از کلمات کلیدی آورده شود

۴٫ معرفی آدرس لینک و یا ایمیل برای ارتباط بیشتر کاربر و مخاطبین با انتخاب آن و راهنمایی به سایت شما

۵٫ استفاده از متن کوتاه و یا در واقع پرهیز از زیاده گویی در متن آگهی باید رعایت شود تا برای مخاطب غیر جذاب نباشد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفند ها و تکنیک های نوین برایGoogle News

۶٫ بازدید از سایت در فاصله زمانی کم و بروزرسانی آگهی ثبت شده برای خوب دیده شدن آن و جذب مخاطب بیشتر

۷٫ تقسیم بندی آگهی ها به صورت منظم و مرتبط با موضوعات آگهی به مخاطب کمک می کند تا جستجوی راحت تری برای مورد مد نظر خود داشته باشد.

چگونگی گذاشتن آگهی رایگان در اینترنت:

همانطور که اشاره کردیم سایت هایی زیادی وجود دارند که امکان درج آگهی تبلیغاتی به صورت رایگان در آنها وجود دارد. اکنون به روش هایی که برای گذاشتن آگهی رایگان در اینترنت وجود دارد برای آشنایی و همینطور آگاهی از این موضوع اشاره خواهیم کرد. بعضی از این روش ها به صورت رایگان و سریع انجام می شوند و برخی دیگر با کمی صرف هزینه و وقت گذاشتن امکان پذیر است.

۱٫ انتخاب موضوع و یک عنوان مناسب برای آگهی تبلیغاتی خود

۲٫ گروه های ارائه شده در وب سایت ها و ثبت آگهی در آنها برای انتخاب یک زیر گروه مناسب خواهد بود

۳٫ انتخاب یک سایت معتبر برای ثبت آگهی که پربیننده باشد

۴٫ استفاده از یک تصویر مناسب و مرتبط با موضوع آگهی

۵٫ نوشتن توضیحات مناسب جهت مجاب و ترغیب خواننده برای دنبال کردن آگهی تبلیغاتی

۶٫ استفاده از جملات جذاب و مناسب برای متن آگهی تبلیغاتی

۷٫ اشاره کردن به موضوع اصلی آگهی و پرهیز از حاشیه

آشنایی با برخی از سایت های تبلیغات رایگان:

استفاده از سایت های تبلیغاتی به صورت رایگان است و گذاشتن آگهی رایگان در اینترنت یکی از روش های پرطرفدار و به صرفه در میان صاحبان کسب و کار و تولیدکنندگان است. استفاده از خدمات این سایت ها با ثبت نام و عضویت در سایت امکان پذیر است و می توان برای معرفی محصولات و خدمات خود از این سایت ها که دارای مخاطبین زیادی هستند استفاده کرد و جذب مشتریان خود را بالا برد. در ادامه به اسامی برخی از آنها اشاره خواهیم داشت.

۱ – سایت دیوار

۲ _ سایت شیپور

۳ _ سایت با ما

۴ _ آگهی رایگان همشهری

۵ _ سایت آگهی ۲۴

۶ _ سایت آگهی ۹۰

۷ _ سایت سود ایران

۸ _ سایت شتاب

۹ _ سایت تکرو

۱۰ _ سایت بازارها

ادامه مقاله در سایت منبع

در این مقاله قصد بررسی صفر تا صد ثبت آگهی در اینترنت را داریم. بدین منظور باید تاریخچه ثبت آگهی در اینترنت آشنا شویم. همچنین باید روش های مختلف ثبت آگهی در اینترنت را بررسی کنیم تا در انتها بتوان شرایط یک آگهی خوب در اینترنت را نیز بیان کرد.

در کنار تمامی این موارد، به موارد دیگری همچون آگهی رایگان همشهری، ثبت آگهی در اینترنت، ثبت آگهی در اینترنت، آگهی مجانی در اینترنت، ، درج آگهی در اینترنت، سایت تبلیغات رایگان، نحوه ثبت آگهی در اینترنت، برنامه آگهی رایگان، نیازدون آگهی، سایت تبلیغات کسب و کار، اینترنت رایگان تبلیغاتی نیز اشاره خواهیم کرد. پس برای اینکه تمامی این اطلاعات را به دست بیاورید ما را تا انتها همراهی کنید.

همانطور که می دانید امروزه تبلیغات به عنوان خط مقدم و اصلی معرفی یک کسب و کار به شمار می آید. در واقع اگر قصد دارید کسب و کار خود را به خوبی به همگان معرفی کنید، در دنیای امروزه اینترنت به عنوان بهترین پایگاه برای این مطلب به حساب می آید.

این روزها، استفاده از اینترنت به عنوان یک پایگاه خوب و قوی برای تبلیغات در نظر گرفته می شود زیرا امروزه بیشتر مردم اکثر کارهای خود را با اینترنت انجام می دهند و بسیاری از اطلاعات مورد نیاز خود را از اینترنت به دست می آورند.

مطالعه لینک زیر را به شما پیشنهاد می کنم

اگر بخواهیم به تاریخچه استفاده از اینترنت برای ثبت آگهی برگردیم باید به اکتبر سال ۱۹۹۴ نگاهی بیندازیم. در ۲۷ اکتبر بود که برای اولین بار ثبت آگهی در اینترنت در سایت هات وایر اتفاق افتاد. در آن سال ۱۴ نفر از طراحان حرفه ای که به ثبت آگهی در اینترنت معتقد بودند و به آن به عنوان ابزاری نوین در تبلیغات نگاه می کردند، مبلغ ۳۰ هزار دلار برای نمایش تبلیغات خود به مدت ۱۲ هفته در وب پرداخت کردند.

پس از این اتفاق بود که همه وب و اینترنت را به عنوان ابزاری جدید و قوی در عرصه تبلیغات قبول کردند. در همین سال بود که زبان جاوا نیز توسط شرکت سان سیستم در اختیار مردم قرار گرفت. این صنعت یعنی ثبت آگهی در اینترنت راه زیاد و البته پر پیچ و خمی را از سال ۱۹۹۴ تا کنون طی کرده است و توانسته میلیاردها دلار سود و فروش داشته باشد. گرچه این صنعت در سال های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ دچار رشد منفی شده بود اما به طور کلی تاکنون یعنی سال ۲۰۲۰ شاهد افزایش ثبت آگهی در اینترنت هستیم.

تاریخچه ثبت آگهی در اینترنت در ایران به کی برمی گردد؟

اگر بخواهیم به تاریخچه ثبت آگهی در اینترنت در ایران اشاره کنیم باید گفت این صنعت به نسبت کل دنیا در ایران بسیار نوظهورتر است و سابقه کمتری نسبت به کل دنیا دارد اما با این حال توانسته است رشد چشمگیری را داشته باشد. در واقع باید گفت ثبت آگهی در اینترنت در ایران امروزه بسیار رواج یافته و استقبال خیلی خوبی هم از آن شده است.

این روش تبلیغ کردن نیز در ایران رواج یافت و توانست جایگاه خوبی نیز در بین مردم به دست بیاورد. ضمن اینکه هر وسیله ای ارتباط جمعی نیاز به فرهنگی مبنی بر استفاده کردن دارد،

این مطلب را هم از دست ندهید :   نکته های ارزشمند و حرفه ای در موردانواع الگوریتم های گوگل

اینترنت و تبلیغات در ایران نیز به فرهنگ خاصی برای استفاده نیاز داشت اگر چه این فرهنگ بعدها یعنی پس از ورود اینترنت به ایران توسط خود کاربران تعریف شد اما با این حال با توجه به جوان بودن جامعه ایرانی راه خود را با سرعت و قدرت زیادی طی نمود و به نقطه فعلی رسید.

ممکن است مطالعه لینک زیر برای شما مفید باشد

اما واقعا تبلیغات اینترنتی فایده ای هم دارد؟ در صورتی که در پاسخ به این سوال تردید دارید، نگاهی به لیست زیر بیندازید:

ایده

• داشتن پروسه یا فرآیندی ساده و راحت

• امکان تعریف هدفی مشخص برای تبلیغات

• مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر روش های ثبت آگهی

• قابلیت بررسی بازدید و یا بازخورد مخاطبان

• تاریخ انقضای مشخصی ندارد و یا وابسته به مکان و زمان خاصی نیست

• قابلیت تغییر یا ویرایش در صورت نیاز به تغییر

• حوزه دسترسی مخاطبان بسیار وسیع و البته سریع

• امکان اطلاع رسانی همگانی در سطح جهانی

انواع فرمت های ثبت آگهی در اینترنت کدام است؟

در این قسمت به معرفی انواع فرمت های ثبت آگهی در اینترنت خواهیم پرداخت. نام دیگر فرمت های تبلیغاتی، مدل کسب و کار است. مدل کسب و کار به معرفی یک کسب و کار در جهت فروش بیشتر آن و کسب سود و درآمد بیشتر از آن مربوط می شود. بدین ترتیب می توان این کار را با روش های مختلفی انجام داد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • از طریق
  • از طریق استفاده از خدمات مختلف اینترنت مانند ایمیل و …
  • جستجو در موتورهای جستجو

این تبلیغات به شیوه ها و اشکال مختلفی نمایش داده می شود که عبارت است از:

  • بنرهای تبلیغاتی که به دو گروه بنرهای ثابت و متحرک تقسیم می شوند
  • تبلیغات مبتنی بر بازی که معمول ترین آن هنگام بازی کردن افراد است که افراد برای ادامه بازی مجبور به برقراری نوعی ارتباط و تعامل با سازندگان تبلیغات هستند و در صورت دیدن تبلیغ قادر به ادامه بازی به شیوه بهتر و موثرتری خواهند بود.

برای مثال با مشاهده یک تبلیغ اینترنتی می توانند جان اضافه دریافت کنند و به بازی ادامه دهند. این مورد ممکن است از نظر کاربران کمی آزاردهنده باشد اما نتیجه آن معمولا مثبت است.

  • تبلیغات از طریق فرستادن ایمیل یا همان پست الکترونیکی. این روش از دیرباز تا کنون مورد استفاده قرار می گرفته است. در گذشته این روش به صورت پست نامه عادی به صندوق پستی مرسوم بوده است اما این روزها این روش به فرستادن نامه به صندوق پست الکترونیکی افراد یا همان ایمیل تبدیل شده است.

در این روش ممکن است ایمیل یا پست الکترونیک شما به صورت رندوم یا اتفاقی برای تبلیغات انتخاب شود یا اینکه هنگام مشاهده تبلیغات یک محصول و یا خرید از یک برند خاص، به طور دوره ای و یا هفته ای مهم ترین تبلیغ ها و البته تازه ترین آن ها برای مشتریان ارسال شود که البته در صورت تمایل نداشتن افراد به دریافت این نوع تبلیغات، امکان غیر فعال کردن این ایمیل ها از طریق کلیک بر روی گزینه Unsubscribe که معمولا در انتهای ایمیل قرار دارد، وجود دارد.

  • عضو شدن در کانال های بازاریابی و یا گروه های گفتگو در شبکه های اجتماعی: گروه های گفتگو بسته به اینکه با چه هدفی ایجاد شده اند، می توانند به صورت هدفمند تبلیغات مشخصی را مربوط به یک موضوع دنبال کنند. این گروه ها معمولا توسط یک ادمین اداره می شوند. کانال های بازاریابی وضعیت بهتری دارند. به این صورت که هر کدام راجع به موضوع و محصول خاصی به تبلیغات می پردازند و کاربر با توجه به سلایق و علایق خود می توان در این کانال ها عضو شود.
  • بازاریابی

  • نوع دیگری از تبلیغات، تبلیغات ناخواسته یعنی pop-up و pop-under است. معمولا هنگامی که کاربران در حال کار با اینترنت هستند و یا مشغول فعالیت با اپلیکیشن خاصی در موبایل خود هستند، با این نوع تبلیغات روبرو می شوند و ناچارند تا انتها این تبلیغات را تماشا کنند. همچنین تبلیغات تلویزیون نیز از این نوع هستند. به خصوص تبلیغاتی هنگام تماشای دیدن فیلم یا سریال نمایش داده می شود!

ثبت آگهی در اینترنت در ایران

در ایران نیز روش های مختلفی برای ثبت آگهی در اینترنت وجود دارد از معمول ترین آن ها که بیشتر مردم حتما تاکنون یک بار یا در چنین سایت هایی آگهی ثبت کرده اند و یا از طریق مشاهده آگهی در این سایت ها محصولی خریده اند به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • دیوار
  • شیپور
  • نیازدون آگهی

معمولا نحوه ثبت آگهی در اینترنت به این صورت است که پس از ورود به سایت تبلیغات رایگان مانند دیوار، شیپور، نیازدون آگهی و … باید یک پروفایل برای خود درست کنید. معمولا نام کاربری و رمز عبور برای خود قرار می دهید و می توانید تصاویر مورد نظر خود را برای تبلیغ آپلود یا بارگذاری کنید. پس از آن دسته تبلیغات خود را انتخاب کرده تا کاربر امکان کار برایش راحت تر باشد.

همچنین به منظور درج آگهی در اینترنت، تمامی سایت های مذکور دارای دستورالعمل راحت و روانی هستند که تمامی توضیحات را به زبانی ساده و کاملا راحت برای کاربران قرار داده است. همچنین در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات ویژه به منظور بیشتر دیده شدن و یا اختصاصی دیده شدن توسط این سایت ها را داشته باشید، می توانید با پرداخت هزینه اضافی از این خدمات بهره ببرید.

ادامه مطلب در سایت منبع