ایده ها و ترفندهای نوآورانه برای سایت‌های تبلیغاتی کلیکی + تکمیلی

اگر بخواهیم به سایت های تبلیغاتی اشاره کنیم باید به تاریخچه مختصری از تبلیغات و به خصوص انتشار آگهی در اینترنت اشاره کنیم. در گذشته بیشتر مردم برای تبلیغات به عنوان روشی موثر برای معرفی کسب و کار خود نگاه نمی کردند بلکه بسیاری از افراد به این کار یعنی تبلیغات به عنوان روشی برای فریب دادن مردم نگاه می کردند!

اما واقعیت این است که هر گاه شما کسب و کاری را راه اندازی کردید و قصد معرفی آن را به افراد دارید باید از تبلیغات به عنوان یک ابزار نگاه کنید. پس همانطور که متوجه شدید تبلیغات به عنوان یک روش برای فریب افراد جامعه نیست بلکه به عنوان روشی برای معرفی کسب و کار شما و یا خدماتی که به واسطه کسب و کار خود ارائه می دهید و یا معرفی محصول و یا کالاهای ارائه شده به افراد مختلف جامعه است. بنابراین، تبلیغات و سایت های تبلیغاتی به عنوان یک ابزار اصلی برای معرفی کسب و کار شما و به عنوان خط مقدم معرفی کسب و کار شما به حساب می آید.

به زبان ساده و البته واقع گرایانه باید گفت اگر برای کسب و کار خود از یک تبلیغات گسترده و حساب شده استفاده نکنید، باید گفت دیر یا زود باید به فکر جمع کردن کسب و کار خود باشید! بله، درست شنیدید. این یک حقیقت است! چه بسیار کسب و کارهایی بوده اند که کیفیت اجناس و یا خدماتی که ارائه می دادند، راضی کننده بوده است اما به علت اینکه نتوانستند کسب و کار خود را به جامعه آماری زیادی معرفی کنند، از گردونه رقابت حذف شدند و متاسفانه مجبور به جمع کردن کسب و کار خودش شدند! امیدواریم با این مقدمه نسبتا طولانی به اهمیت وجود تبلیغات پی برده باشید!

اهمیت سایت های تبلیغاتی چیست؟

پس از بررسی اهمیت تبلیغات و سایت های تبلیغاتی باید به بررسی تاریخچه استفاده از اینترنت برای تبلیغات بپردازیم. بدین منظور باید به سراغ اولین تبلیغات اینترنتی که کمتر از ۳۰ سال گذشته توسط سایت هات وایر ارائه شد، بپردازیم. پس از آن تعداد زیادی از تاجران برای نمایش کسب و کار خود با پرداخت مبلغ زیادی از مزایای نمایش تبلیغات خود در اینترنت استفاده کردند. البته به طور معمول برای نمایش تبلیغات در اینترنت از بنرهای اینترنتی استفاده می شد که غالبا برای استفاده از این امکان، صاحبان کسب و کار بایستی هزینه پرداخت می کردند.

تبلیغات آنلاین-تبلیغات اینترنتی

این مدل تبلیغات نیز پس از گذشت مدت زمانی البته با فاصله ای کمی طولانی تر قدم به عرصه تبلیغات نهاد. با گذشت مدت زمانی تبلیغات اینترنتی هم در جهان و با فاصله ای کمی بیشتر و طولانی تر در ایران توانست به عنوان یک رسانه عمومی مورد قبول قرار بگیرد. علت این مسئله، یعنی مقبولیت تبلیغات در سایت های تبلیغاتی، موثر بودن آن ها است. البته مانند هر وسیله و روش دیگری که تازه به یک عرصه ورود پیدا می کند، تبلیغات در سایت های تبلیغاتی نیز تا بتواند جای خود را در میان مردم دنیا و به خصوص مردم ایران باز کند، نیاز به زمان داشت. بسیاری از مردم در ابتدای استفاده از این نوع روش، اصلا به آن اعتماد نداشتند و اعتقاد داشتند امکان تقلب در آن زیاد است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهکار ها و تکنیک های هوشمندانه برایکارت ویزیت در اصفهان | صعود به قله موفقیت

منظور از تقلب، بی کیفیت بودن جنس یا کالای مورد تبلیغ و یا وجود غل و غش در معرفی یک کسب و کار خاص به مردم است. اما رفته رفته به مرور زمان و همچنین با گسترش اینترنت و افزایش استفاده مردم از اینترنت، مورد اعتماد بودن روش های مختلف تبلیغات در اینترنت مطرح شد. در ادامه این روند پر پیچ و خم بود که قرار دادن تبلیغات در سایت های معتبر البته به صورت رایگان نیز در ایران مطرح شد.

چرا باید از امکان قرار دادن تبلیغ در سایت های تبلیغاتی استفاده کرد؟

با این وجود هنوز ممکن است برای برخی این سوال پیش بیاید که چرا باید از امکان قرار دادن تبلیغ در سایت های تبلیغاتی استفاده کرد؟ پاسخ پر واضح است! در صورتی که از این امکان استفاده کنید، می توانید به جامعه آماری با تعداد بیشتری، کسب و کار خود را معرفی کنید و این مطلب به معنای افزایش جذب مخاطب در دراز مدت و افزایش فروش و یا سود حاصله خواهد بود. در واقع باید گفت برخلاف تبلیغات سنتی که تنها تعداد محدودی از افراد از وجود کسب و کار شما مطلع می شدند، اما با این روش حال چه رایگان باشد و چه غیر رایگان، افراد بیشتری از وجود کسب و کار شما باخبر می شوند.

افزایش فروش

یک مثال بسیار ساده، کار را بسیار راحت خواهد کرد. تصور کنید شما کسب و کار جدیدی مانند تهیه میوه های خشک را شروع کرده اید. همچنین تصور کنید این کار را در شهر مشهد آغاز کرده اید. برای اینکه کسب و کار خود را به اطرافیان معرفی کنید، طبیعتا از شیوه تبلیغات سنتی مانند چاپ تراکت، بنر و پوستر استفاده می کنید. با این اوصاف اگر خوش شانس باشید، ممکن است ۵۰% از اهالی شهر مشهد با کسب و کار شما آشنا شده باشند.

البته چنین امکانی بعید به نظر می رسد اما غیر ممکن نیست! حال تصور کنید برای معرفی کسب و کار خود از سایت های تبلیغاتی در مشهد استفاده کنید. قطعا با این روش مطمئن خواهید شد که ۷۰% از اهالی مشهد از وجود چنین کسب و کاری باخبر شده اند. حال اگر از سایت های تبلیغاتی پر بازدید در ایران استفاده کنید ،می توانید مطمئن باشید که از هر شهر دیگری در ایران به غیر از مشهد، حتی اگر تنها ۳۰% از افراد هر شهر با کسب و کار شما آشنا شده باشند و از این تعداد، نصفشان از خدمات شما استفاده کنند، این یعنی افزایش فروش در دراز مدت! و این مزیتی است که از برکت وجود سایت های تبلیغاتی پر بازدید نصیب کسب و کار شما شده است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفندهای سریع و آسان دربارهمهمترین جنبه هر مقایسه

در این قسمت به معرفی چند نمونه از سایت های تبلیغاتی پر بازدید معتبر و کلیکی ساختمانی در عراق، افغانستان، مشهد خواهیم پرداخت. از جمله این سایت ها می توان به دیوار، شیپور، ایستگاه، نیازدون، همشهری و … پرداخت. همچنین یکی از سایت های تبلیغاتی معتبر برای معرفی تبلیغات ساختمانی، https://tablighat98.ir/construction-site-advertising// است. برای درج آگهی در این سایت می توانید از گزینه ثبت آگهی استفاده کنید.

در واقع برای این کار باید ابتدا برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید و پس از آن با وارد کردن نام کاربری و رمز شخصی خود نسبت به بارگذاری آگهی اقدام کنید. همچنین باید اطلاعات مربوط به آگهی را به درستی و با جزئیات کامل وارد کنید. در این سایت می توانید هم با پرداخت هزینه و هم بدون پرداخت هزینه به ثبت آگهی اقدام ورزید. این سایت به راحتی قابل دسترس است و به راحتی می توانید از خدمات این سایت بهره ببرید.

به دلیل امکان ثبت نام در سایت به صورت رایگان و بهره گیری از خدمات سایت به صورت رایگان، تعداد زیادی از افراد تمایل زیادی به قرار دادن آگهی در سایت ساختمانی دارند. با استفاده از خدمات این سایت می توانید با سرعت بالایی اقدام به فروش مصالح ساختمانی کنید و در این باره نگرانی نداشته باشید.

برای درج آگهی در عراق یا افغانستان می توانید عبارت درج آگهی در سایت های تبلیغاتی عراق و یا سایت های تبلیغاتی افغانستان را جستجو کنید. یکی از سایت هایی که در این زمینه فعال است، سایت دایرکتوری صادرات و واردات به آدرس اینترنتی http://iran-iraq.net// است که با ورود به آن می توانید هم از گزینه ثبت آگهی رایگان در آن استفاده کنید و هم اینکه با پرداخت هزینه ای جداگانه از امکانات و خدمات ویژه سایت بهره ببرید. با ورود به این سایت از نرخ تعرفه های این سایت و قوانین مربوط به انتشار آگهی نیز مطلع خواهید شد.

از جمله سایت های دیگر فعال و معتبر در این زمینه می توان به سایت تبلیغا سبز با آدرس اینترنتی http://sabzads.com/tags/ads/// اشاره کرد. در این سایت نیز هم می توان به صورت رایگان به ثبت آگهی پرداخت و هم با پرداخت هزینه جداگانه به ثبت آگهی های ویژه پرداخت. با ورود به این سایت نیز از خدمات و تعرفه های آن نیز مطلع خواهید شد. به منظور تبلیغات ساختمانی در مشهد نیز می توانید از سایت های معتبری همچون دیوار و شیپور استفاده کنید. به عنوان سایت های تبلیغاتی کلیکی نیز می توانید از و سایت در زمینه تبلیغات کلیکی بهره بگیرید.

تبلیغات کلیکی-ppc-pay-per_click

ادامه مطلب در سایت منبع