بایدها و نباید ها درباره طریق تبلیغات اینترنتی به همراه نمونه های کاربردی

درج آگهی در سایت

درج آگهی در سایت، استراتژی بسیار مهم و موثری برای معرفی موضوع مورد نظر برای تبلیغ، به کاربرانی است که در سایت های مختلف مشغول گشت و گذار هستند.

درج آگهی در سایت، به معنای همراه شدن با سبک جدید بازاریابی است.

بازاریابی

بازاریابی

بازاریابی

در زندگی امروز، نه تنها نمی توان منکر تاثیر اینترنت در تمام ابعاد زندگی بشر و ارتباطات میان افراد و جوامع شد، بلکه حتی همه مردم دنیا در مقابل این تاثیرات گسترده دنیای مجازی، تسلیم شده اند، هریک به نوبه خود و به شیوه ای از امکانات موجود در این سیستم گسترده بهره می برند؛ درج آگهی در سایت نیز، به مدد نفوذ همین اینترنت به تمام زندگی انسان، به یکی از شیوه های بسیار موثر و منعطف تبلیغات مجازی بدل گشته است.

اینترنت، دیگر صرفا یک مفهوم ساده نیست که در حاشیه زندگی، به عنوان یک امکان برای انجام برخی از کارها یا سرگرمی، قرار گیرد، ورود تکنولوژی های دیجیتالی و جدید، همراه با انواع گجت های هوشمند، مانند موبایل و تبلت هوشمند، ساعت های هوشمند و … باعث شده که اینترنت و مفهوم جهان مجازی، با تمام ابعاد و لحظات زندگی روزانه و نیز در پیش پا افتاده ترین مسائل روزمره برای عادی ترین موضوعات، بر جهان واقعیت منطبق شده و عموم مردم، در هر قشر و صنف و تخصص و سطح تحصیلات به اشکال بسیار متنوع و مختلف در حال استفاده از این دنیای به اصطلاح مجازی هستند.

با وجود وسایل و ابزارهای گوناگون که روز به روز، به اسباب ضروری زندگی اضافه شده و کم کم اثاثیه منازل را برای زندگی در خانه های هوشمند، فراهم می کند، دیگر صددرصد، لزوم استفاده از اینترنت را برای همه افراد و جهت انجام ساده ترین کارها، تاکید و تایید می کند.

شاید دیگر استفاده از مفهوم مجازی برای جهان اینترنتی و ارتباطات اینترنتی، کاذب به نظر آید؛ زیرا بی شک همه ما دچار زندگی در این دنیای جدید هستیم که شاید قبلا در پهنه جهان واقعی گسترده بود، اما اکنون گویا خود به دامنه ای بسیار گسترده تر از آنچه تا پیش از این به عنوان جهان می شناختیم، بدل شده و واقعیت را تحت سایه خود قرار داده است.

تبلیغات و در این جهان جدید که ورای زمان و مکان، ارتباطات را به حد اعلای قرابت رسانده است و کوچک ترین خبرها چنان بازتاب گسترده ای در این منشور اسرارآمیز می یابد، که دیگر پنهان ماندن، کم کم به یک استعاره بدل گردد، به همان اندازه که موثر است، نیاز به شناخت و مهارت دارد.

درج آگهی در سایت، چه جایگاهی در زندگی اینترنتی دارد؟

اینترنت، پلتفرم های بسیار متنوع و قدرتمندی در پیش روی کاربران قرار می دهد تا در عرصه های مختلف، خود را بیان کنند، دیده و شنیده شوند، مورد توجه قرار گیرند و در نهایت تاثیر خود را اعمال کنند؛ اما شاید ورود در این پلتفرم ها و بیان آنچه مد نظر است، آسان باشد اما دیده شدن و جلب توجه سایر کاربران، کار ظریف و البته مهمی است که آگاهی و تجربه و تدابیر خاصی می طلبد.

درج آگهی در سایت، یکی از مواردی است که همین مهارت ها و آگاهی های خاص را می طلبد.

آنچه اینترنت را به شکل امروزی و تا این حد گسترده بدل کرده است، خلاقیت کاربران و ایده پردازانی است که در حوزه های مختلف، درصدد کسب موفقیت و گسترش تجارت و کار خود از طریق اینترنت بوده و هستند.

خلاقیت و نوآوری

همین اهتمام کاربران برای موفقیت های کاری و رونق کسب وکار در جهان مجازی، روز به روز فن آوری و ساختارهای تازه ای را به بدنه اینترنت افزوده و همچنان نیز این بدیع سازی در اینترنت ادامه دارد و خواهد داشت. یکی از شاه راه های بسیار مهم و البته پر ازدحامی که به این بدنه افزوده شده است و روز به روز نیز در حال گسترش است، تبلیغات اینترنتی و بازاریابی مجازی است.

تبلیغات آنلاین-تبلیغات اینترنتی

درج آگهی در سایت، نیز در سایه امکانات تبلیغ در شبکه گسترده جهانی، محقق شده و رشد یافته است.

درج آگهی در سایت، مانند بسیاری از بخش های اینترنت که از مدل های موجود در واقعیت الهام گرفته و عینیت بخشیده شده است، از روش بسیار قدیمی نصب اعلان و آگهی بر در و دیوارهای شهر، چسباندن اطلاعیه در پیش روی مردم و نصب بیلبورد جلوی چشم عابرین، برگرفته شده و بر در و دیوار دنیای مجازی، نمایی ثابت یا پویا، با محتوای متنی یا تصویری از اعلان کسب وکارهای مختلف نصب می کند و نمایه حضور صاحبین مشاغل را بر چهره سایت های مختلف می آویزد.

اهمیت درج آگهی در سایت از چه روی مورد توجه قرار دارد؟

ردپای خود را در گذرگاه های پر تردد جهان مجازی به جای گذارید، به واسطه درج آگهی در سایت پر بازدید و محبوب که نظر تعداد زیادی از کاربران را جلب می کند، یکی از راه های تضمینی برای این است که مردم سری به تبلیغ و اعلان شما بزنند و در این دیدار، هم باعث افزایش بازدید اعلان و در نتیجه ارتقای رتبه آن در طیف تبلیغات اینترنتی شده و هم چه بسا، علاقه مند و مشتری فعالیت و خدمات و محصولات شما گردند.

ارتقا

با این وجود بهتر است کار را به شانس نسپرده و برای درج آگهی در سایت، از روش های تخصصی استفاده نمایید. خود روش درج آگهی در سایت، البته که شیوه موثری است؛ اما تشخیص نوع تبلیغ و محتوایی که نمایش داده می شود، شیوه درج، نوع وب سایت و …. بسیاری از جزئیات دیگری که در بستر تبلیغات اینترنتی و بازاریابی شبکه ای مطرح است، نقش اصلی و مهمی در تاثیرگذاری تبلیغات و آگهی شما ایفا می کند.

روش های مورد استفاده برای درج آگهی در سایت، متنوع هستند.

برای درج آگهی در سایت، روش های متفاوتی وجود دارد که ایده آل ترین نوع را بر اساس اهداف کاری و انتظاری که از نتیجه بازاریابی اینترنتی در نظر داریم، برمی گزینیم.

ایده

درج آگهی در سایت با استفاده از وردپرس

وردپرس، یک سایت صفحه باز و در دسترس عموم است که امکان تولید و تنظیم آگهی تبلیغاتی را برای قرار دادن روی سایت، کاربرد دارد و امکان استفاده از آن برای همه کاربران فراهم است.

با یادگیری اصول کار با وردپرس، درج آگهی در سایت، با هر طرح و ساختاری که مد نظر کاربران باشد، به راحتی امکان پذیر است.

کار با وردپرس به دو روش کلی انجام می شود: یا از طریق کد نویسی و برنامه نویسی که نیاز به دانش تخصصی در مورد زبان برنامه نویسی و کد گذاری IT دارد، روش دوم برای درج آگهی در سایت از طریق وردپرس، استفاده از افزونه است، افزونه های وردپرس، به صورت گرافیکی روشی ساده بدون نیاز به دانش تخصصی را برای شخصی سازی طراحی آگهی و ایجاد وب سایت، فراهم می آورد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفندهای سریع و آسان دربارهمهمترین جنبه هر مقایسه

درج آگهی در وبلاگ

یکی دیگر از روش های درج آگهی در سایت، استفاده از وبلاگ است، در بسیاری از برنامه ها و پلتفرم های ساخت وبلاگ، کدهای مخصوصی جهت درج آگهی در وبلاگ کاربران، وجود دارد، هر چند برخی از انواع وبلاگ ها، منحصرا فعالیت مارکتینگ و تبلیغاتی دارند.

جهت درج تبلیغات در وبلاگ، بهتر است به دنبال وبلاگ های پربازدید باشید.

استفاده از موبایل برای درج آگهی در سایت

گونه ای دیگر از تبلیغات اینترنتی در کنار درج آگهی در سایت، تبلیغات از طریق برنامه ها و اپلیکیشن های موبایل هوشمند است که روش های ساده و عمومی ارزان قیمت را در کوتاه ترین زمان برای کاربران فراهم می کند.

درج آگهی در سایت به روش کلیک کردن

یکی دیگر از روش های درج آگهی در سایت، روش کلیک کردن است؛ در این روش به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ درج شده، هزینه دریافت می شود.

برای درج آگهی در سایت به روش کلیک کردن، انتخاب کلمات کلیدی مناسب و کاربردی بسیار اهمیت دارد، این روش، در میان سایر روش ها بازده بالاتری داشته و به همین دلیل افرادی که در پی تبلیغات گیرا و سودآور هستند، بیشتر از روش کلیک کردن استفاده می کنند.

تولید محتوا برای درج آگهی در سایت چه اهمیتی دارد؟

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

شناخت کلمات کلیدی، شیوه استفاده از کلمات کلیدی و برچسب ها، تولید محتوای سئو محور، و … از جمله مسائلی است که برای تولید محتوای مناسب و پربازده جهت درج آگهی در سایت ضرورت دارد؛ پس تنها چسباندن اعلام بر دیوار سایت های معروف و محبوب و وب گاه های تبلیغاتی، کافی نیست.

مهم ترین بخش، نوع طراحی و تولید تبلیغاتی است که می خواهید بر روی سایت ها درج گردد.

بنابراین، علاوه بر دانش های تکنیکی در مورد موضوعات سیستمی و برنامه نویسی و درج دیتا، تولید محتوای متناسب با موضوع، خلاقانه و جذاب و گیرا که در عین معرفی اصولی، نکات مورد نیاز و مهم برای کاربران را در بر بگیرد و در عین حال بیان کننده موارد لازم در مورد موضوع تبلیغ باشند و در خلاصه ترین ساختار، واضح ترین اطلاعات را ارائه دهند، بخش ضروری است که میزان اثرگذاری و بازده تبلیغات را تعیین می کند.

درج آگهی در سایت، از طریق تولید محتوای متنی و رپورتاژ، محتوای گرافیکی و تصویری، موشن گرافی و نمایه های پویا، محتوای صوتی یا ویدیوئی انجام می پذیرد.

• از تبلیغات خود چه انتظاری دارید؟

• می خواهید چه تصویری از خود در نظر مخاطبین به جای گذارید؟

• قصد درج آگهی در کدام سایت ها و وبلاگ ها، دارید؟

• چه پیامی را می خواهید با کاربران از طریق تبلیغات اینترنتی در میان بگذارید؟

و … سوالات بسیاری از این قبیل، استراتژی تبلیغات اینترنتی و روش های درج آگهی در سایت و بازاریابی آنلاین را تعیین می کند.

ادامه خواندن در سایت منبع

چندین سال پیش، یکی از نوابغ صنعت بازاریابی ‘Mike Grehan’ مطلبی را بیان نمود که بسیار تاثیرگذار بود و امروزه همچنان بعنوان یک نکته قابل قبول برای کارشناسان تبلیغاتی شناخته می شود. نکته ای که مایک گراهان بر آن اشاره داشت الهام گرفته از ‘اثر متیو’ در علم جامعه شناسی است، یعنی پدیده ای که در آن اعتقاد بر این می باشد که در جهان هستی همواره ‘ثروتمندان ثروتمندتر می شوند’. این نابغه دنیای بازاریابی نیز عقیده داشت زمانی که یک تجارت به برند تبدیل میشود با کمترین تلاش و بسیار راحتر نسبت به رقبای نوپای خود در تبلیغات انلاین و جذب مشتری به هدف خواهد رسید.

برای مثال در تبلیغات ایمیلی، یک شرکت کهنه کار و مشهور با یک لیست بلندبالا از ایمیل مشتریان هدفش مطمئنا قدرت بیشتری برای جذب آنان نسبت به یک شرکت تازه کار که تنها یک لیست ده تایی دارد، خواهد داشت. در مثالی دیگر، وب سایتی که در رتبه ۱ موتورهای جستجو قرار دارد به دلیل کلیک بالاتر کاربران اینترنتی مطمئنا مخاطبین و بازدیدکنندگان بیشتری را به نسبت وب سایتی رقیبی که شاید حتی پرتلاش تر عمل کرده و کیفیت و ارزش محتوای سایتش بالاتر است، بدست آورد.

تبلیغات آنلاین چیست؟

تبلیغات آنلاین-تبلیغات اینترنتی

در واقع تبلیغات آنلاین باعث افزایش مخاطب یعنی اضافه شدن به لیست ایمیل های شما. هزاران فالوور در توئیتر یعنی تاثیر مثبت بر سئو سایت شما و تبدیل شدن به یک برند. داشتن یک صفحه در لینکدین یعنی افزایش ترافیک به سمت سایت و یافتن مشتریان هدف. بنابراین توجه می کنید که این چرخه یک فرآیند پرسود است مگر آنکه برند شما در خارج گود حضور داشته باشد که نتیجتا دسترسی از این مزایا برای تجارتتان صعب الوصول خواهد شد.

لینکدین-linkedin

انوع تبلیغات آنلاین

تبلیغات کلیکی (ppc)

تبلیغاتی هستند که نیاز به کلیک کردن روی دکمه دارند و توسط call to action ها مخاطبان به این قسمت های مختلف سایت شما هدایت می شوند. البته هزینه این نوع تبلیغات نسبتا بالاست.

گوگل ادز

یکی از پربازده ترین نوع تبلیغات آنلاین تبلیغات از طریق خود گوگل است که گوگل ادز یا Google ads است. رایج ترین نوع تبیغات گوگل از طریق موتورهای جستجو است، تبلیغ کننده باید کلمه یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل ادورز وارد کند تا در ازای جستجوی همان کلمات در موتوهای جستجو سایت او به صورت تبلیغ در ردیف اول موتور جستجو قرار بگیرد. هزینه آن به دلار محاسبه می شود.

تبلیغات متنی

این نوع تبلیغات از قدیمی ترین تبلیغات هستند که هنوز هم مخاطبان خود را دارند. برای تبلیغات متنی در سنتی‎ترین حالت از روزنامه ها استفاده می کنند اما امروزه در به صورت رپورتاژ در سایت ها یا استوری اینستاگرام به صورت آنلاین قرار می گیرند و هزینه تبلیغات متنی موجود در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف بسیار بالاست.

تبلیغات ویدیویی

همانطور که از اسم این نوع تبلیغات پیداست ویدیوهایی با هدف معرفی و تبلیغ کسب و کار یا برند شما در فضای اینترنت و رسانه های مختلف منتشر می شوند و هزینه این نوع تبلیغات بر اساس زمان ویدیو محاسبه می شود.

تبلیغات صوتی

این نوع تبلیغات بیشتر در رایوها و پلتفرم های مرتبت با پادکست ها مانند گوگل پادکست، کست باکس و … منتشر می شوند که هدف اصلی تبلیغات صوتی بازاریابی برندها است.

تبلیغات شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی امروزه بیشترین بازده را دارند زیرا در دنیای امروز شبکه های اجتماعی پیشرفت بسیار زیاد و زیادی داشته اند. نکته ی دیگری که در بحث تبیلغات بسیار مهم است تناسب فرهنگی رفتار مخاطبان با تبلیغات است. اگر بخواهیم چندتا از موثر ترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات را نام ببریم می توانیم به اینستاگرام، تلگرام، توییتر، لینکدین اشاره کنیم.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفندها و ایده های خلاقانه برایپرسش و پاسخ

خوب است بخوانید:

نوتیفیکیشن ادز

هر کس روی تلفن همراه خود اپلیکیشن هایی دارد پس حتما با نوتیفیکیشن ادز برخورد کرده. در این نوع تبلیغ به صورت کاملا شخصی سازی شده شما می توانید با اجازه گرفتن از کاربر تبلیغات خود را به صورت دائم به آن نشان دهید که از جدیدترین روش ها است.

اصول تبلیعات در گوگل

همانطور که در مطالب بالاتر گفته شد تبلیغات در گوگل توسط گوگل ادورز صورت می گیرد اما سوالی که ممکنه است ذهن شما را درگیر کرده باشد این است که اگر در یک کلمه کلید چند وب سایت از گوگل ادز برای تبلیغ استفاده کرده باشند کدام در بالاترین قسمت صفحه اول نتایج موتوهای جستجو قرار می گیرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت هدف اصلی گوگل نشان دادن بهترین ها به مخاطبان خود است پس تبلیغات هم خارج از آن نیستند در واقع گوگل بهترین تبلیغ را در ابتدا نمایش می دهد. معیار اصلی گوگل هزینه پرداختی شما و امتیاز کیفیت است که از خود گوگل دریافت می کنید و بر همین اساس تبلیغات را الویت دهی می کند.

پیشنهاد می کنیم بخوانید:

تبلیغات آنلاین، روشی مدرن و سودآور جهت ایجاد برند و جذب مخاطب

بسیاری از بازاریابان از فرآیند به اصطلاح ‘اثر متیو’ شکایت دارند و از وجود این چالش که ‘رقبای برتر حتی اگر تلاشی نکنند پیروزری از آن آنها خواهد بود’ خشمگین می باشند، اما خوشبختانه ترفندهایی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آنها، هر اندازه هم که وب سایت کوچک و یا نوظهوری دارید، از طریق تبلیغات اینترنتی و آنلاین موفق عمل کنید. در ادامه به مهمترین نکات تبلیغات آنلاین می پردازیم:

۱- تبلیغات آنلاین را بصورت پایه ای اما به طور گسترده در شبکه های اجتماعی انجام دهید:

پس ازتبلیغات آنلاین پایه ای در شبکه های اجتماعی غافل نشوید.

۲- بر ساخت و فعالیت در کانالهای تجاری خودتان تمرکز کنید:

کدام کانال تبلیغاتی را باید انتخاب کنید؟ این مورد به ایتم های متفاوتی بستگی دارد. اگر در ابتدای راه هستید و پیشی گرفتن از رقبا برایتان دشوار است، هزینه تبلیغات بالا می باشد، سوداوری شما پایین است یا یافتن ایمیل مشتریان هدفتان دشوار می باشد با چیزی تبلیغات خود را اغاز کنید که به ان آشنایی دارید و آسانتر است، یعنی وبلاگ خودتان را بسازید یا کانالی (کانال ، و … ) تشکیل دهید و در آنجا مقالاتی آموزشی یا خدماتی در رابطه با فعالیت کسب و کارتان بازنشر دهید. پس از کسب مخاطب در کانال تبیلغاتی شخصی خودتان می توانید در کانالها و شبکه های مشهور نیز به تبلیغات بپردازید.

۳- آنالیز دائمی روش های تبلیغاتی را فراموش نکنید:

تمام زحمات شما در هر طیف بازاریابی یا تبلیغاتی که صورت گیرد بی ثمر خواهد بود اگر تجزیه و تحلیلی جهت رفع ایرادات یا اندازه گیری پیشرفت ها و یافتن نقطه ضعف ها انجام ندهید. آنالیز کلیه ترفندهای انجام شده و تغییر مسیر یا آزمایش روش های مختلف تبلیغات به شما کمک میکند تا بهترین کانال جهت تبلیغات و بهترین روش بازاریابی را که اثر بخشتر می باشد را برای کسب و کارتان بیابید. مختارید که جهت دستیابی به هدفتان راه آسان را پیدا کنید یا مسیری پیچ در پیچ و سنگلاخ.

پیشی گرفتن و یافتن راه میانبر رقبا از شما در کنار حریفانی قدرتمند در دنبای صنعت مسیری دشوار است بویژه آنکه کلیه مدعیان هرروزه با سرعت بالایی در حال سعی و تلاش هستند. دلسرد نشوید اما نگران باشید و این دغدغه را همواره در خود حفظ کنید که باید هدفمند، عاقلانه، گسترده، پرتلاش و مداوم پیش بروید. جهت تکمیل اطلاعات در حوزه تبلیغات آنلاین می توانید مقاله بسیار مفید چگونه در تبلیغات اینترنتی موفق عمل کنیم را نیز مطالعه نمایید.

ادامه مطلب در سایت منبع

قبل از اینکه در اینترنت، تبلیغات نقش مهمی به خود بگیرد و مورد توجه بازاریان و صاحبان کسب و کار قرار بگیرد، فعالان در این زمینه از روش های سنتی استفاده می کردند. استفاده از رسانه های عمومی مانند تلویزیون و رادیو و بیلبورد های شهری و روزنامه ها و مجلات، برای معرفی محصولات و کالاها انجام می شد.

اما امروزه با وجود تکنولوژی و فناوری در اینترنت، تبلیغات به روش های گوناگون اینترنتی مانند تبلیغات بنری، ویدیویی، و ایمیلی و … در میان فعالان در این حیطه و افراد از محبوبیت زیادی برخوردار شده است چرا که مزایای تبلیغات اینترنتی نسبت به دیگر روش های سنتی بسیار موثر تر و نتیجه بیشتری دارد.

مزایای تبلیغات اینترنتی را بهتر بشناسیم

با به وجود آمدن فعالیت های شغلی و کسب و کار در دنیای اینترنت و شبکه های مجازی، فعالیت های بازاریابی و تبلیغات در اینترنت نقش بسزایی در معرفی محصولات و شغل های اینترنتی داشته است. و بهترین روش برای معرفی محصولات و پیشرفت در کسب و کار در بازار تجارت شناخته شده است.

در این روش شاهد مزایای تبلیغات اینترنتی زیادی هستیم که رشد سریع کاربران از طریق اینترنت و کسب در آمد بالا است و شرکت ها در سراسر جهان از این طریق به نتایج مطلوبی دست یافته اند. با رشد اینترنت و پیشرفت در تکنولوژی و فناوری روز دنیا، سایت های تبلیغاتی زیادی در این عرصه شروع به رقابت کردند و در زمینه انواع تبلیغات ( ، و …) برای جذب افراد بیشتر نقش آفرینی می کنند.

از آنجایی که در این بازار رقابت تعداد سایت های ثبت آگهی به صورت رایگان زیاد است انتخاب یک سایت مطمئن و معتبر کمی سخت تر شده است و کسانی که برای کسب و کار خود تصمیم دارند سایتی را برای معرفی و برند سازی محصولات خود انتخاب کنند باید توجه داشته باشند که برای حفظ وقت و هزینه هر سایتی را برای تبلیغات انتخاب نکنند.

برخی از مزایای تبلیغات اینترنتی

۱۱٫ کاربردی آسان: استفاده از اینترنت و ثبت آگهی تبلیغاتی در سایت های تبلیغاتی روشی آسان دارد و کارکرد آن برای همه افراد کار دشواری نیست و نیاز به آموزش های تخصصی ندارد.

تبلیغات اینترنتی

یکی از بهترین و تاثیرگذارترین روش های برند سازی و معرفی محصولات و همچنین مطرح کردن انواع شغلها، و کسب درآمد های بالا را می توان گفت تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی در سایت های تبلیغاتی به روشهای گوناگون در جریان است، که در تمام رسانه ها و شبکه های اجتماعی به اشکال مختلف به معرفی محصولات و ارائه خدمات می پردازد.

امروزه تمام صاحبان کسب و کار و همچنین بازاریابان از طریق تبلیغات اینترنتی در سایت های تبلیغاتی رایگان به صورت آنلاین استراتژی های خود را قرار می دهند و به فعالیت در این دنیای پر هیجان پرداخته اند. در ادامه به برخی از انواع تبلیغات اینترنتی جذاب برای آشنایی بیشتر اشاره خواهیم داشت.

انواع تبلیغات اینترنتی در سایت های تبلیغاتی رایگان

۱۱٫ تبلیغات به روش مارکتینگ

اسامی برخی از سایت های تبلیغاتی رایگان به روش های گوناگون تبلیغاتی:

۲۰ _ سایت سانیاز

ادامه مقاله در سایت منبع