آموزش جامع و کاربردی در مورد اطلاعات گوگل مپ که شما حتما باید بدانید

به نظر شما حذف کامل کامنت های گوگل مپ چگونه ممکن است به کسب و کار ما کمک کند؟ گوگل مپ یک ابزار رایگان و عمومی است که برای تمامی افراد در دسترس است. تکنولوژی به کار رفته در این نرم افزار در عین سهولت استفاده برای افراد، قابل اعتماد و پذیرفته شده است. بسیاری از افراد از این ابزار برای دسترسی به اطلاعات مکانی کسب و کارهای مورد نیاز خود استفاده می کنند و روی آن نظر می نویسند.

با توجه به گستردگی استفاده از گوگل مپ، استفاده از آن برای شما که دفتر کار یا محل کسب و کار مشخصی دارید ضروری است. حتی اگر خدماتی که ارائه می دهید از راه دور انجام می شود، وجود یک مکان فیزیکی معتبر می تواند به اعتبار شما در نزد مشتریان بیافزاید. به همین خاطر حذف کامل کامنت های گوگل مپ گاهی یکی از ملزومات کسب و کار شماست.

با استفاده از گوگل مپ () می توانید اطلاعات دقیقی را به مشتریان بالقوه بدهید و آنان را به مشتری واقعی تبدیل کنید. اطلاعاتی شامل ساعت کاری، روند خرید، کیفیت خدمات و کالاهایی که ارائه می کنید، تجربیات مشتریان قبلی از خرید محصولات شما، سرویس های ویژه ای که برای مشتریان در نظر گرفته اید و شماره ی تماس مستقیم جهت پاسخگویی به سوالات مشتریان.

در ادامه پیشنهاد میکنیم مقاله را مطالعه نمایید که میتواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد

حذف کامل کامنت های گوگل مپ چگونه است؟

در گوگل مپ از طریق دسکتاپ و دستگاه های همراه می توان کامنت و نظراتی نوشت که برای تمامی کاربران گوگل مپ قابل مشاهده است. وجود نظرات خوب برای یک محصول یا خدمت برای مشتری به معنی کیفیت خوب محصول و پشتیبانی خوب صاحبان کسب و کار است.

• استفاده از امکان پرچم گذاری گوگل مپ: گوگل نظرات را به دلیل نقض خط مشی و هرزنگاری یا محتوای نامناسب حذف می کند. برای حذف کامل کامنت های گوگل مپ طبق مراحل زیر اقدام کنید:

۱- برنامه گوگل مپ را روی دستگاه اندرویدی خود باز کنید.

۲- نظری که خط مشی گوگل را نقض کرده بیابید.

۳- در کنار نظر، روی گزینه More و سپس روی گزینه Report review ضربه بزنید.

۴- دلیلی که می خواهید کامنت را حذف کنید از لیست انتخاب کنید. اگر گزینه ی Not helpful را انتخاب کنید گوگل کامنت را حذف نخواهد کرد بلکه آنرا به افراد کمتری نشان خواهد داد. انتخاب گزینه های inaccurate یا don’t comply with Google’s review policies منجر به حذف کامل کامنت های گوگل مپ خواهد شد.

تکنیک های مهم استفاده از گوگل مپ برای کسب و کار

یک سرویس ویژه که می تواند ساده اما جذاب باشد را به اطلاعات گوگل مپ کارتان اضافه کنید. برای مثال: وجود یک سرویس تاکسی تلفنی که بتواند مشتریان را مستقیم از فرودگاه و ترمینال به هتل شما منتقل کند.

وجود امکاناتی مانند درمانگاه، فروشگاه زنجیره ای، پمپ بنزین، رستوران، تفرجگاه و استخر، برای بسیاری از افرادی که با قصد یک مسافرت کوتاه شغلی یا تفریحی با کمترین دردسر به محل کار شما مراجعه می کنند یک امتیاز محسوب می شود. پس سعی کنید امکانات پیرامونی خود را در گوگل مپ به نمایش بگذارید.

مسیر دستیابی به مکان خود را از مهمترین میادین، فرودگاه ها و ترمینال ها مشخص کرده و تصاویر مربوط به آن را از گوگل مپ تهیه و در سایت خود بارگزاری کنید.

از تلگرام و واتساپ برای به اشتراک گذاشتن مسیرهای گوگل مپ مکان خود کمک بگیرید. به مشتریان پیشنهاد بدهید مسیر و مکان محل کارتان را در گوگل مپ خود ذخیره کنند.

تلگرام

اگر محل کسب و کار شما ثابت نبوده و چندین بار پیش از این تغییر مکان داده اید هنگام استفاده از گوگل مپ برای کسب و کار خود حتما مکان های قبلی را از گوگل مپ حذف کنید.

در اطلاعات گوگل مپ کسب و کارتان حداقل یک راه ابراز نظر برای مشتریان معرفی کنید و پاسخگو باشید تا برای انتقاد از شما مکانهای عمومی را انتخاب نکنند و مجبور به حذف کامل کامنت های گوگل مپ نباشید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   تکنیک ها و روش های کلیدی برایسئو محلی (با مثال های کاربردی)

ادامه مطلب در سایت منبع

به لطف پیشرفت موبایل های هوشمند، استفاده از نتایج جستجوی محلی هرروز رو به افزایش است! حتی مادربزرگ ها هم سوپرمارکت نزدیک من را در گوگل جستجو می کنند و از طریق گوگل مپ با آن ها تماس مستقیم می گیرند و اقلام موردنیازشان را درخواست می کنند. گوگل مپ به عنوان اولین گزینه سئو محلی اهمیت ویژه ای در بازاریابی دیجیتال دارد و در این مطلب از آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس به بررسی همه جانبه این ابزار پرکاربرد خواهیم پرداخت:

بازاریابی

  • چرا گوگل مپ در دیجیتال مارکتینگ اهمیت دارد؟
  • بازاریابی دیجیتال-تجارت الکترونیک-دیجیتال مارکتینگ

  • Google My Business چیست؟
  • چطور از گوگل مپ در دیجیتال مارکتینگ بیشترین استفاده را بکنیم؟

چرا گوگل مپ در دیجیتال مارکتینگ اهمیت دارد؟

بگذارید اهمیت این ابزار گوگل را با چند آمار مشخص کنیم:

اول از همه باید اشاره کنیم که گوگل مپ کسب و کار شما را در موقعیت صفر صفحه نتایج یعنی بالای رتبه یک نشان می دهد!

یک سوم جستجوهای تلفن همراه براساس مکان است.

به طور کلی ، جستجوی محلی ۵۰٪ سریعتر از جستجوی کلی تلفن همراه در حال رشد است.

از سال ۲۰۱۳ تا کنون نزدیک به ۷۰٪ از جستجوگران از عملکرد کلیک برای تماس مستقیم از صفحات نتیجه موتور جستجو استفاده می کنند.

عباراتی مثل “بهترین مکان برای خرید” که می توانند به صورت مستقیم کاربران را به صفحه گوگل مپ کسب و کارها برسانند بین سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ حدود ۷۰٪ رشد کردند.

جستجوهای نزدیک به محل کاربران نیز طی سالهای اخیر ۵۰۰٪ افزایش یافته است. این موارد شامل جستجوهایی مانند “نمایندگی های فروش اتومبیل در نزدیکی من” و “لباس عروس در نزدیکی من” است.

گوگل با توجه به استقبال کاربران از جستجوهای محلی، در سال ۲۰۱۴ الگوریتمی را به روز رسانی کرد که برای دستگاه های موبایلی، کسب و کارهای نزدیک به محل خودشان را معرفی کند.

به دنبال جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان هستید؟

تیم ما قدم به قدم در مسیر موفقیت در کنار شما خواهد بود.

Google My Business چیست؟

اگر تصمیم گرفته اید از Google Maps برای بازاریابی استفاده کنید بهتر است از این ابزار هم استفاده کنید تا بتوانید بهتر و دقیق تر پروفایل کسب و کار خود را مدیریت کنید. این سرویس رایگان کمکی به سادگی راه اندازی می شود و امکانات بسیاری در اختیارتان قرار می دهد. برای ثبت حساب در آن بایستی مراحل زیر را طی کنید:

نام کسب و کار شما

افزودن آدرس

دسته را انتخاب کنید

اکنون ، برای کسب و کار خود دسته ای انتخاب کنید. تا جایی که ممکن است با این انتخاب دقیق باشید تا در لیست های مناسب در جستجوی Google و Maps رتبه بندی کنید. سپس ، Next را فشار دهید.

تلفن وب سایت را اضافه کنید

توجه داشته باشید که برای استفاده کامل از « Google My Business» باید کسب و کار خود را تأیید کنید. مشاغل تأیید نشده قادر به ارسال به روزرسانی وضعیت ، به روزرسانی اطلاعات کسب و کار یا مشاهده تجزیه و تحلیل نیستند.

هنگامی که اطلاعات خود را تأیید کردید ، کسب و کار شما آماده است تا در Google My Business وارد شود! اکنون می توانید از تمام ویژگی های قدرتمند این سرویس استفاده کرده و لیست Google خود را با سهولت به روز کنید.

چطور از گوگل مپ برای بهینه سازی کسب و کار استفاده کنیم؟

بهره وری-بهینه سازی

رسیدن به موقعیت صفر با استفاده از گوگل مپ به همین سادگی ها هم نیست. چرا که حتی در این پلتفرم نیز شما رقبایی دارید که بایستی با بهینه سازی بهتر از آن ها پیشی بگیرید. در این بخش به مهم ترین اقدامات برای دریافت رتبه در این پلتفرم را بررسی می کنیم:

  • به سوالات پاسخ بدهید

در این پلتفرم مردم می توانند سوالات خود را درباره کسب و کار شما بپرسند و شما یا دیگران آن را پاسخ بدهید. اگر به سوالات مردم در این قسمت بی توجهی کنید و آن ها را بدون پاسخ رها کنید شانس خود برای رقابت با سایر کسب و کارها را به خطر می اندازید. بهتر است به طور مرتب این سوالات را بررسی کنید و در مناسبت هایی مثل تعطیلات ناگهانی به دلیل قرنطینه یا برودت هوا بیشتر این کار را انجام بدهید. چرا که مشتریان شما در این شرایط سوالات بیشتری می پرسند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ایده های ارزشمند و حرفه ای در موردمشکل بلاک کامنت

هرچه این سوالات و پاسخ های آن ها لایک بیشتری بگیرند شما امتیاز بهتری برای رتبه گرفتن دریافت می کنید.

  • تصاویر مناسبی ارائه کنید

مشتریان شما همواره قدرت انتخاب دارند و یکی از دلایلی که باعث می شود شما را به سایر برندها ترجیح بدهند تصاویری است که منتشر می کنید. به این ترتیب به گفته گوگل ، مشاغل دارای عکس ۴۲٪ درخواست بیشتر برای راهنمایی رانندگی به سمت محل سکونت خود و ۳۵٪ کلیک بیشتر به وب سایت خود دریافت می کنند. برای بهینه سازی حساب خود برای جستجو ، تهیه تصاویر فروشگاه فیزیکی و تصاویر محصولات یا خدمات ضروری است.

مشتریان همچنین می توانند عکس ها را بارگذاری کنند ، که این فرم دیگری از UGC است که می تواند از آن در بررسی های تجاری بهره مند شود.

  • گزارشات Google My Business

یکی از ویژگی های گوگل مای بیزینس که در قسمت های قبل معرفی شد، مدیریت گزارشاتی است که افرادی که به کسب و کار شما سر زده اند برایتان درج می کنند.

گوگل توصیه می کند مشتریان خود را به امتیاز دادن به کسب و کارتان و همچنین درج نظر و گزارش تشویق کنید. حتی بابت این کار جایزه تعیین کنید! بنابراین اهمیت گزارشات بایستی برایتان واضح باشد.

داشتن بازبینی در نمایه خود نیز راهی عالی برای ایجاد اثبات اجتماعی بر اساس یک ایده روانشناختی است که می گوید افراد با پیدا کردن آنچه دیگران فکر می کنند درست است ، چه چیزی خوب است. بررسی ها به ایجاد اثبات اجتماعی کمک می کند زیرا مصرف کنندگان علاقه و اشتیاق خود را نسبت به سایر مصرف کنندگان قائل هستند و وقتی بازرگانی نظر مثبت می دهد ۳۱٪ بیشتر هزینه می کنند. مصرف کنندگان همچنین به محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) مثل همین گزارشات در این ابزار تا ۹٫۸ برابر بیشتر از تبلیغات پولی اعتماد دارند.

ایده

حتی اگر مشتریان شما گزارش منفی برایتان درج کنند بایستی در کمال ادب و روشنگری پاسخ آن ها را بدهید. اگر ادعایی که مطرح کرده اند کذب است و یا به دلیل سوتفاهم اتفاق افتاده است بهتر است روند کار را برایشان توضیح بدهید و در صورتی که از شما ایراد درستی گرفته اند از آن ها بابت اطلاع رسانی تشکر کنید. سپس معذرتخواهی کنید و برای یک تجربه بهتر با خدماتی رایگان سعی در بهبود این اتفاق کنید. به این ترتیب حرفه ای بودن تان را نیز به سایر کاربران ثابت می کنید.

طی این نظر سنجی ها کاربران می توانند ستاره های خالی شما را پر کنند که واضح است تعداد هرچه بیشتر این ستاره ها به رتبه گرفتن شما کمک می کند.

به دنبال جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان هستید؟

تیم ما قدم به قدم در مسیر موفقیت در کنار شما خواهد بود.

چک لیست اطلاعات گوگل مپ:

اضافه کردن نام برند

انتخاب دسته بندی مربوط به کسب و کار + دسته کسب و کارهای مشابه

درج آدرس فیزیکی صحیح و دقیق

درج ساعات کاری در طول هفته

درج شماره تلفن های پاسخگویی

درج آدرس وبسایت و اطمینان از درست کار کردن آن

اضافه کردن محصولات اصلی

اضافه کردن خدمات

اضافه کردن ویژگی ها و امکانات

درج تصاویر محل کار و خدمات

توضیح مختصر کسب و کار

جمع بندی

در این مقاله با google maps و google my business آشنا شدید. اگر هنوز سوالی درباره هریک از قسمت های مختلف این موضوع دارید می توانید از بخش نظرات زیر همین پست از ما بپرسید و پاسخ بگیرید. فراموش نکنید که برای تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله دریافت استراتژی همواره می توانید روی همکاری تاس حساب کنید.

محتوای کامل در سایت منبع