تکنیک های سریع و آسان در مورد دنیای بازاریابی

اگر یک برند شخصی یا پرسنال برند قدرتمند داشته باشید، فرصت ها شما و کسب و کارتان را پیدا خواهند کرد. شاید در مورد این جمله کمی تردید کنید اما واقعیت آن است که اگر شما یک پرسنال برند قدرتمند و شفاف نداشته باشید، تقریبا در هر جنبه از زندگی حرفه ای و زندگی شخصی تان، خود را در معرض خطر قرار می دهید. اهمیت پرسنال برند برای کسی که می خواهد کسب و کار خود را ارتقا دهد، یک شغل بهتر پیدا کند، بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گیرد و یا دوستان جدیدی را ملاقات کند، به راحتی قابل درک است.

ارتقا

برندسازی شخصی به عنوان بخشی از دنیای برندینگ و برندسازی، فعالیتی است که از طریق آن افراد خود و شغلشان را به عنوان برند بازاریابی می کنند. به عبارت دیگر فرایند ایجاد یک تصویر ذهنی یا ادراک در مورد یک شخص خاص در ذهن دیگران را برندسازی شخصی می گویند.

برندسازی-برندینگ-توسعه برند

هر فردی یک برند شخصی منحصر به فرد دارد؛ خواه خودش از آن آگاه باشد و خواه آگاه نباشد. اما آنچه ما باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم، داشتن یک پرسنال برند جذاب و قدرتمند است. چیزی که به عنوان نمایش آنلاینی معتبر از جنبه های جذاب فعالیت های و علایق شخصی و حرفه ای مان مطرح می شود.

در ادامه هشت دلیل ذکر می شود که چرا به افراد توصیه می کنیم برای کسب موفقیت، باید یک برند شخصی قدرتمند برای خود بسازند و به صورت کلی دلایل اهمیت پرسنال برند را مطرح می کنیم.

اهمیت پرسنال برند در فراهم شدن فرصت های موفقیت

اگر برند شخصی شما جذاب باشد، مشتریان، فروشندگان، مطبوعات و حتی شرکت هایی که به دنبال جذب نیرو هستند شما را پیدا خواهند کرد. معمولا افراد دوست دارند با متخصصان همکاری داشته باشند و معرفی شما به عنوان یک فرد برجسته به دیگران از دلایل اهمیت پرسنال برند است.

جهت داشتن حضوری پر رنگ در شبکه های آنلاین

گسترش ارتباطات شخصی

کدام حالت را می پسندید؟

داشتن برند شخصی خوب باعث می شود افراد با شما ارتباط برقرار کرده و با شما همکاری نمایند. همچنین از این طریق می توانید مهارت های خود را نشان دهید و برای انجام بسیاری از کارها، حمایت های آنلاین بدست آورید.

بهبود جایگاه کسب و کار

هنگامی که می خواهید کسب و کار خود را بازسازی کنید، برند شخصی رکن مهمی در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت. مشتریان و فروشندگان ترجیح می دهند با شرکتی همکاری کنند که رهبر آن پرسنال برند قدرتمندی دارد. بهترین نمونه ها در این زمینه مارک زاکربرگ، بیل گیتس، فرد اسمیت و حتی دونالد ترامپ هستند که برند شخصی شان از کسب وکارشان بزرگتر است. به گونه ای که اگر شخصیت شناخته شده ی آنها نبود مشخص نبود که الان شرکت هایشان چه جایگاهی داشتند.

اینفوگرافیک :

افزایش فرصت های شغلی

بر اساس گزارش SHRM، ۸۴ درصد مدیران کارگزینی از رسانه های اجتماعی برای جذب نیروی سازمان خود استفاده می کنند( ۹۶ درصد از لینکدین و ۵۳ درصد از توییتر استفاده می نمایند). بسیاری از شرکت ها قبل از هر جای دیگری، ردیف های شغلی خالی خود را در توییتر منتشر می کنند. البته آمارهای دیگر نشان می دهند که حدود ۶۶ درصد مدیران کارگزینی از فیس بوک برای جذب نیرو استفاده می کنند.

لینکدین-linkedin

مدیران کارگزینی از هر کدام از این شبکه ها که استفاده کنند به دنبال این هستند تا علاوه بر اطلاعات رزومه بیشتر در مورد شما بدانند. آنها می خواهند شما را بیشتر بشناسند و بفهمند که آیا با فرهنگ شرکت آنها تناسب دارید یا خیر.

تلاش برای جذب بهترین نامزد یک فرایند منطقی است. نامزد A ، رزومه ای قابل توجه دارد. نامزد B نیز رزومه قابل توجهی دارد اما برند شخصی آنها نشان می دهد که هر یک صاحب وبلاگی هستند که مقالاتی درمورد موضوعات مرتبط با کسب و کار شرکت در آن منتشر می شود. هر دوی آنها اخبار و ایده های صنعت را توییت می کنند، یوگا کار می کنند و برای امور خیریه داوطلب می شوند.

ایده

به نظر شما کدام یک از این دو داوطلب به مصاحبه دعوت می شود و شغل را بدست می آورد؟ اینجاست که بر اهمیت پرسنال برند افزوده می شود.

پیدا کردن دوستان جدید

برند شخصی قدرتمند فقط در حوزه ی کاری به شما سود نمی رساند. هنگامی که شما صاحب یک برند جذاب هستید و افراد به شما توجه می کنند، آنها با شما ارتباطات شخصی برقرار خواهند کرد. هنگامی که افراد به واسطه برند شخصی، مقالات شما را مطالعه می کنند، می توانید با آنها ارتباط دوستانه برقرار کرده و حتی با آنها ملاقات داشته باشید.

کسب موفقیت های تصادفی

هنگامی که با برند شخصی قدرتمند و جذاب خود بیرون می روید، اتفاق های خوبی برای شما رخ می دهد (گاهی اوقات به صورت خیلی شانسی). مثلا ممکن است شخصی که پروفایل فیس بوک شما را بازدید کرده بعدا همکار شما شود یا مثلا ممکن است مدیر ارشد یک شرکت صفحه شخصی شما را ببیند و تصمیم بگیرد که شما را استخدام کند.

استخدام

ارتقای اعتماد به نفس

اعتماد به نفس

ایجاد پرسنال برند نیازمند این است که ابتدا هویت خود را پیدا کنید. فرایند ساختن برند شخصی، هویت منحصر به فرد شما را نیز شکل می دهد. هنگامی که خود را پیدا می کنید و مخاطبان شما شروع به واکنش مثبت نسبت به شما می کنند، این امر منجر به ایجاد اعتماد به نفس و عزت نفس در شما می شود و به شما اجازه می دهد تا خودتان را فردی ارزشمند بیابید.

خواه در حال تلاش برای ساختن کسب و کار خود باشید یا پیدا کردن شغل یا جلب توجه مطبوعات یا تحت تاثیر قرار دادن فروشندگان و یا پیدا کردن دوستان موفق، داشتن برند شخصی قدرتمند، جذاب و شفاف، کلید کسب موفقیت است.همچنین اهمیت پرسنال برند را در ساختن شهرت، اعتبار و از همه مهمتر کسب موفقیت در زندگی شخصی و حرفه ای دست کم نگیرید.

ادامه خواندن در سایت منبع

این روش یک روش قدیمی در این حوزه می باشد که هنوز هم قدرت و تاثیرگذار بودن آن از بین نرفته است.

این تکنیک خارق العاده به شدت به افزایش فروش و بازدید و رتبه سئو سایت کمک می کند.

در سال های مختلف بسیاری از افراد فقط برای قرار دادن لینک های کاری خود در کامنت های نا مرتبط و بی معنی اقدام به پخش آن کردند که باعث کاهش اعتبار آنها در شبکه های اجتماعی و حتی سایت و سئو آنها شد.

شما باید از روش های مختلف و اصولی و قاعده های مختلف برای استفاده

از کامنت مارکتینگ جهت افزایش بازدید و رونق کسب و کار خود استفاده نمایید.

تاثیر کامنت مارکتینگ در بهبود سئو

گوگل با استفاده از الگوریتم Rank Brain عنوان کرد که برای کاهش و افزایش رتبه سایت ها بیشتر از همه چیز به رفتار کاربرها توجه می کند.

در این مقاله قصد داریم برای شما تاثیر کامنت مارکتینگ بر روی رتبه سایت را بیان کنیم.

افزایش اینگیجمنت (Engagment)

به طور کلی، واژه اینگیجمنت در دنیای بازاریابی دیجیتال، به معنای ارتباط مداوم میان کاربر و کسب و کار اینترنتی است.

این یعنی بتوانیم با محتوا و دیگر فعالیت ها، کاری کنیم که کاربران در مقابل آن، فعالیتی از خود نشان دهند و با ما ارتباط نزدیک تری برقرار کنند.

پس در قدم اول با استفاده از کامنت مارکتینگ Comment Marketing کاربرها را ترغیب به ارسال نظر و کامنت می کنیم.

این مسئله باعث افزایش Engagment در سایت شده و رتبه سایت را بالا می برد.

کاهش نرخ پرش (Bounce rate)

زمانی که کاربر اقدام به ارسال کامنت در سایت شما می کند، در واقع اقدام به کلیک در سایت شما نموده است.

این موضوع باعث از بین رفتن و کاهش نرخ پرش کاربر می شود و باعث می شود.

افزایش ماندگاری کاربر (Time On Site)

کاربران چه برای ارسال کامنت و چه برای خواندن نظرات دیگران، باید وقت بیشتری را درسایت شما بگذرانند.

همین موضوع باعث افزایش ماندگاری کاربر در سایت می شود.

برای اینکه بتوانیم این زمان را افزایش دهیم اجرای پرسش و پاسخ در قسمت دیدگاه بهترین ایده می باشد.

CTA را فراموش نکنید

CTA که مخفف ( Call To Action) می باشد نوعی فراخوان برای مخاطبین است که آنها را به انجام عملی مشخص دعوت می کند.

CTA در واقع از عباراتی امریه تشکیل شده است که از کاربر می خواهد اقدام مورد نظر را انجام دهد.

این روش باعث تعامل بهتر با بازدید کننده می شود.

کامنت مارکتینگ در حوزه کسب و کار

اگر می خواهید تاثیر گذاری کامنت مارکتینگ بر روی وب سایت شما بالاتر رود

سعی کنید تا در وب سایت هایی که به کسب و کار شما نزدیک و در ارتباط هستند دیدگاه قرار دهید.

چرا که با این کار مخاطبان و بازدیدکننده های کسب و کار خود را افزایش می دهید.

ویژگی های یک کامنت مارکتینگ تاثیر گذار

حجم کامنت

کامنتی که شما در بخش نظرات یک وب سایت می گذارید، نباید خیلی کوتاه یا خیلی بلند باشد.

اگر تعداد کارکتر های کامنت شما بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ باشد تاثیر کامنت مارکتینگ شما در آن سایت به مراتب بیش تر می شود.

لینک دهی مناسب در بخش نظرات

اگر می خواهید در کامنت لینک دهی انجام دهید، سعی کنید لینکی را که مربوط به همان موضوع مقاله می باشد در آن قرار دهید.

این روش بازدهی کامنت شما را بالا می برد.

یک جواب کافی نیست!

بعضی از کامنت ها این قابلیت را دارند که به یک گفتگو میان شما و کاربر تبدیل شوند.

به این صورت علاوه بر اینکه کاربر از شما رضایت بیشتری پیدا می کند، می توانید نظرات صفحه را افزایش دهید.

برای رسیدن به این هدف کافی است هر نظر کاربر را پاسخ داده و در انتها یک نظر دیگر از او خواسته و یا سوالی بپرسید تا باعث افزایش دیدگاه در آن صفحه سایت مورد نظر شود.

مخالفت کنید

تکنیک مخالفت از جمله تکنیک هایی است که می تواند یک یا حتی چند کاربر را به نظردهی دوباره در وب سایت شما ترغیب کند.

کافی است موقع جواب دادن به نظرات، به یکی از آن ها جواب مخالف بدهید. منظور این نیست الکی و بدون هیچ دلیلی مخالفت کنید.

نکته مهم

کامنت مارکتینگ در واقع یک فرصت عالی برای کلمات کلیدی و کلماتی که مترادف آن است می باشد.

که همان اصطلاح نمایه سازی معنایی نهفته ( LSI ) است.

بخش نظرات وبلاگ یک معدن طلایی از کلمات کلیدی بالقوه LSI می باشد.

محتوای رایگان به حساب می آید که می تواند رتبه بندی صفحات شما را افزایش دهد.

این کلمات کلیدی در اصل مترادف اصلی شما برای ارسال پست وبلاگ شما هستند،

که به شما اجازه می دهد پست وبلاگ شما در صفحات نتایج موتور جستجو (نتایج جستجوی گوگل) بالاتر نشان داده شود.

محتوای کامل در سایت منبع

دیجیتال مارکتینگ

امروزه برخلاف قدیم با توجه به پیشرفت تکنولوژی، امکان استفاده از تلفن همراه برای هر شخصی وجود دارد. حال جدا از اینکه شخص از تلفن همراه برای نیازهای روزانه خود می تواند استفاده کند، می تواند از آن برای بهتر شدن کسب و کار خود بهره ببرد. در ادامه به مهارت هایی که در دیجیتال مارکتینگ نیاز است داشته باشید، می پردازیم؛ همچنین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را معرفی خواهیم کرد. اقتصاد دیجیتال در هر گوشه زندگی ما جای گرفته است و قطعا جایی برای رفتن ندارد. در حال حاضر برای بازاریابی دیجیتال یک بودجه قابل توجهی نیاز است که برخلاف بازاریابی سنتی است. ۹۳ درصد فعالیت های آنلاین با یک موتور جستجو آغاز می شود و اثربخشی مستمر سئو به عنوان یک استراتژی بازاریابی برتر را تضمین می کند، در حالی که حدود ۸۰ درصد از آمریکایی ها حداقل هفته ای یک بار خرید آنلاین می کنند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   نکات و ترفندهای طلایی دربارهسرعت وب سایت

مهارت های لازم ورود به دنیای بازاریابی دیجیتال

برای دیجیتال مارکتینگ مهارت هایی لازم است و راه های زیادی برای افرادی که به دنبال وارد شدن به دنیای بازاریابی دیجیتال و مشاغل مربوط به آن هستند وجود دارد. با توجه به اطلاعات هوشمند، برخی از مهم ترین مهارت های مورد نیاز برای سال ۲۰۱۷ تبلیغات دیجیتالی، ایجاد محتوا، استراتژی محتوا، و رسانه های اجتماعی بودند که این موارد مهم برای افرادی که به سمت هدف خلاق، اجتماعی و تجاری طیف گرایش دارند، بسیار مهم است.

برای آن هایی که از لحاظ فنی روشنفکر هستند، هنوز تقاضایی زیادی وجود دارد و برای کسانی که در تکنولوژی مانند سئو و SEM تخصص دارند، پتانسیل پردرآمد چیزی است که می تواند از پایه برای هر کسب وکار موجب سود شود.

بازاریابی محتوایی وابسته به ترافیک و هر کسی با مهارت تکنیکی برای تجزیه و تحلیل این الگوها، یک دارایی ارزشمند خواهد بود، به خصوص که این نوع مشاغل با ظهور هوش مصنوعی پیچیده تر می شوند.

چرا یک شغل را در بازاریابی دیجیتال انتخاب کنید؟

بازاریابی دیجیتال شغلی است که به افراد خلاق، به روز و تجاری نیاز دارد. راه های زیادی وجود دارند که می توان با آن ها بازرایابی دیجیتالی را انجام داد؛ برای انجام بهتر است بر روی یک یا دو چیز تمرکز کنید که بهترین نتیجه را داشته باشد. اگر سابقه کسب وکار و یا ارتباطات داشته باشید، ممکن است به مدیریت هم فکر کنید.

دیجیتال مارکتینگ، حوزه ای است که همیشه در حال تغییر و مشارکت است؛ همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری در بر خواهد داشت. اگر در یک آژانس کار کرده باشید، همیشه با مشتریان مختلف سرو کار دارید، که به این معنی است که هرگز خسته نخواهید شد و این از ویژگی های این شغل است. گذشته از مواردی که گفته شد، چند دلیل دیگر برای در نظر گرفتن این شغل وجود دارد.

مهارت های دیجیتالی

تقاضای رو به رشد برای افراد با مهارت های دیجیتالی، به خصوص برای آن هایی که در بخش متوسط درآمد هستند وجود دارد و بر طبق این مطالعه، برای آینده ای با درآمد خوب گزینه ای قابل تامل است.

تطبیق پذیری در دیجیتال مارکتینگ

اگر یک مسیر شغلی و یا تخصص را در زمینه دیجیتال مارکتینگ انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که از آن استفاده کنید، احتمالا باید در این راه کمی آموزش دیده باشید. در این حالت، شما می توانید مهارت های خودتان را در حالی که هنوز هم در حال یادگیری موارد جدید هستید، بسازید؛ اما می توانید در همان زمینه باشید و موارد بیشتری را یاد بگیرید. در این حالت انتخاب های زیادی وجود دارد و فرصت های یادگیری در حال پیشرفت، که در آن مهارت های مختلف به روش های مختلف با هم تطابق پیدا می کنند.

صنعت همیشه درحال تکامل است

مهارت های مورد نیاز دیجیتال مارکتینگ با گذر زمان در حال رشد است. همان طور که صنعت رشد می کند و تغییر می کند، همیشه یک چیز جدید و جالب برای یادگیری وجود دارد و شما می توانید به دنبال آن باشید و یاد بگیرید که آیا می توانید رهبری این ابتکارات را انجام می دهید یا نه. از آن جا که متخصصانی وجود خواهند داشت که در یک آژانس خاص کار می کنند، احتمالا در کنار متخصصانی با تخصص گوناگون کار خواهید کرد و هر شخص باید با هم برای ساختن استراتژی های بازاریابی به کار خود ادامه دهد.

درآمد در دیجیتال مارکتینگ

وقتی که یک شغل مورد تقاضا است، به این معنی است که شانس بیشتری برای مذاکره درباره حقوق و درآمد آن وجود دارد. تا زمانی که ‘کارتان را از طریق فرآیند جستجوی شغلی’ نشان دهید، قادر خواهید بود تجربه بیشتری را کسب کنید. با توجه به گروه خلاق، متخصص سئو و نویسندگان محتوا در اوایل کار خود باید حقوقی که به توافق رسیدید را در نظر بگیرید.

معرفی ابزارهای بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای زیادی در di وجود دارد که هر شخصی با توجه به مهارت هایی که در هریک از آن ها دارد می تواند در این زمینه موفق باشد. در ادامه با ما باشید برای معرفی ابزارها.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو

دیجیتال مارکتینگ دارای روش های مختلفی بوده که از بهترین روش های آن که در آن رقابت زیاد است، سئو میباشد. با کمک سئو یا بهینه سازی سایت می توان مخاطب خاص خود را به سمت خود بکشانید و احتمال تبدیل آن به مشتری بسیار بالاست. سئو در واقع یعنی بهینه سازی داخلی و خارجی سایت که شامل بهینه سازی قالب سایت، سرعت سایت، مسائل تکنیکی و تولید محتوای سئو شده و توزیع آن می شود.

بازاریابی محتوا

از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا است. با کمک تولید محتوا در هر کسب و کاری می توانید مشتریان را به خود جلب کنید.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی از ابزارهای قدرتمند digital marketing است. افراد در هر زمینه ای از کسب و کار می توانند به صورت کاملا رایگان از شبکه های اجتماعی استفاده کنند. حتی می توان گفت بازدهی شبکه های اجتماعی از بالاترین رده های جلب مشتری در بین تمام رسانه هاست.

بازاریابی ایمیلی

ایمیل مارکتینک در برخی کشورها در حال حاضر جوابگو است مانند کشور خودمان، ایران. ایمیل مارکتینگ ابزاری است که هر کسب و کار موفقی می تواند از آن بهره مند شود. با کمک ایمیل مارکتینگ می تواند در هر کسب و کاری مشتریان بیشتری به خود جلب کند و هر نوع آگهی را با این ابزار در اختیار مشتریان قرار دهید.

ادامه مطلب

بهبود سئو در صفحه اصلی وب سایت مفهوم ساده ای به نظر می رسد. از کلمات کلیدی استفاده کنید. محتوای خوب و جذاب در آن بگنجانید و اکنون شما یک صفحه اصلی با سئوی خوب دارید. اما آیا همه ماجرا همین است؟ مسلما نه! شما نیاز به آگاهی بیشتری در زمینه روش های بهبود سئو در صفحه اصلی وب سایت دارید.

اجازه دهید با یک مثال توضیح دهیم. شما یک صفحه اصلی با در نظر گرفتن کلمه کلیدی برند خود طراحی می کنید. مثلا عنوان سایت (یا برندتان) را «دنیای بازاریابی» انتخاب می کنید. در نتیجه انتظار دارید با جست وجوی عبارت دنیای بازاریابی، سایت شما در لینک اول نمایش داده شود. منطقی به نظر می رسد. اما این اتفاق به همین سادگی نیست. چرا که در عنوان سایت شما از کلمه «بازاریابی» استفاده شده است. کلمه ای که خود به عنوان یک کلمه کلیدی مستقل، تحت رقابت است و این رقابت بر عملکرد نام برند شما در جست وجوها اثر می گذارد. حالا متوجه می شویم چطور یک موضوع ساده، می تواند پیچیده شود!

موضوع اینجاست: صرفا تمرکز شما بر یک کلمه کلیدی در صفحه اصلی، منجر به نتیجه دلخواهتان نمی شود. چندین نکته در روش های بهبود سئو در صفحه اصلی وب سایت نهفته است که باید به آنها توجه کنید. نکاتی که در این مطلب بیشتر با آنها آشنا می شوید. با افراک همراه باشید.

فوت و فن بهبود سئو در صفحه اصلی وب سایت

مهم ترین اهدافی که شما برای بهبود سئو در صفحه اصلی وب سایت خود باید در نظر بگیرید این موارد هستند:

  • به گوگل و کاربران توضیح دهید خدمات شما دقیقا درباره چیست
  • پیمایش وب سایت خود را تا حد ممکن بهینه کنید. ساختار صفحه اصلی شما باید به گونه ای باشد که کاربران به راحتی آنچه را می خواهند پیدا کنند
  • به سوالات کلیدی که ممکن است کاربران با دیدن وب سایت شما برایشان پیش بیاید بهترین پاسخ را بدهید

با در نظر گرفتن این اهداف، یک معامله برد-برد-برد رقم می زنید! هم کاربران تجربه خوبی در وب سایت شما دارند. هم گوگل از کارکرد وب سایت شما راضی است و هم شما به نتیجه دلخواه خود دست می یابید.

چطور به این اهداف برسیم؟

یکی از بهترین ساختارهای منطقی که بر اساس روش های بهبود سئو در صفحه اصلی وب سایت ، شامل قسمت های زیر است:

  • لوگو و نوار پیمایش (منو)
  • المان های بصری برای معرفی یا توضیح بیشتر درباره شرکت، خدمات و محصولات
  • سوالات کلیدی و متداول و پاسخ به آنها
  • نظرات مشتریان ، معرفی مشتریان شاخص و نشان دادن اعتبار
  • انواع فراخوان به اقدام (CTA)

لوگو و نوار پیمایش

این قسمت نیاز به توضیحات خاصی ندارد. مشخص است که هر وب سایتی به منو یا نوار پیمایش نیاز دارد. با قرار دادن لوگوی خود در این نوار می توانید به خود کمک کنید. همچنین در نظر داشته باشید منوی شما باید کاملا آشکار و منطقی باشد به گونه ای که کاربران بتوانند به راحتی به قسمت مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و سردرگم نشوند.

در تصاویر زیر دو نمونه از طراحی ساده، منطقی و کارآمد این قسمت را می بینیم:

خدمات خود را معرفی کنید

این نکته مهمی است! شما باید به سادگی و با دقت بالا توضیح دهید خدمات یا محصولات شما درباره چیست و چطور به کاربران کمک می کند. به یک مثال خوب در این زمینه نگاه کنید:

با دیدن این قسمت کاملا برای ما مشخص می شود که خدمات این شرکت در حوزه زیرساخت های ابری است.

به عبارت دیگر شما باید نقطه منحصر به فرد فروش خود (USP) را در این قسمت کاملا مشخص کنید. علاوه بر آن محتوایی منطقی و جذاب برای این قسمت در نظر بگیرید. توجه داشته باشید کیفیت محتوا در این قسمت بسیار مهم تر از تعداد کلمات آن است.

به کارگیری کلمات کلیدی

حرف آخر را اول می زنیم: تنها بر مجموعه کوچکی از کلمات کلیدی تمرکز کنید.

شاید فکر کنید از مهم ترین روش های بهبود سئو در صفحه اصلی وب سایت این است که تا حد ممکن از کلمات کلیدی مرتبط با برندمان در این صفحه استفاده کنیم. اما این فقط یک افسانه است!

شما تنها باید بر مجموعه محدودی از مهم ترین کلمات کلیدی تمرکز کنید. رنک گرفتن در کلمات کلیدی کاملا اختصاصی، وظیفه دیگر صفحات وب سایت شما مانند بلاگ یا کاتالوگ خدمات است. اگر وب سایت خود را مانند یک کتاب فرض کنید، در واقع صفحه اصلی در نقش جلد، مقدمه و فهرست آن است! پس تنها باید بر مجموعه ای از کلمات کلیدی تمرکز کنید و گوگل و همین طور کاربران خود را با محتوای بیش از حد، سردرگم نکنید.

از بهترین ابزارهای برای انتخاب کلمات کلیدی، ابزاری از گوگل به نام کیورد پلنر است. علاوه بر کیورد پلنر، ابزار سمراش یکی از بهترین ابزارهای سئو سایت است؛ برای خرید این ابزار می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

خرید اکانت سایت سمروش

سفارش

نکته قابل توجه در این زمینه این است که بهتر است از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید. اهمیت هدرها

هدرها نقش قابل توجهی در روش های بهبود سئو در صفحه اصلی وب سایت ایفا می کنند. بهتر است از مزیت های آنها بیشترین استفاده را کرده و از کلمات کلیدی به صورت منطقی در آنها استفاده کنید. ولی بهتر است از کدام مقیاس هدرها استفاده کنیم؟

این مطلب را هم از دست ندهید :   ایده های حرفه ای در موردطراحی وب اپلیکیشن - آپدیت شده ۱۴۰۲

حالت مطلوب این است که فقط از یک تگ H1 در صفحه استفاده کنید. این هدر باید کاملا مرتبط با برند و تم کلی وب سایت شما باشد. در ادامه می توانید از تگ های H2 ، H3 و حتی H4 در جاهایی که به آنها نیاز است استفاده کنید. در هر صورت توجه کنید ساختار مطلب شما منطقی به نظر برسد.

کلام آخر

آگاهی از روش بهبود سئو در صفحه اصلی وب سایت، موضوعی مهم است. در این مطلب از اهمیت لوگو و نوار پیمایش، معرفی شرکت یا خدمات و هدرها صحبت کردیم. در قسمت بعدی درباره دیگر المان های مهم در این زمینه بیشتر خواهیم گفت.

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه مقاله در سایت منبع

پس از گذر سال ها دنیای بازاریابی از حالت سنتی به دیجیتال تغییر یافته است. در این عصر رقابت کسب و کار ها در تبلیغات آنلاین است. اگر کسب و کاری وارد فضای اینترنت نشود کم کم از رده خارج خواهد شد. در شرایط این چنینی برای دسترسی به بازار بیشتر، باید وقت و هزینه ی بیشتری گذاشت. یک روش تبلیغاتی بسیار قوی است که شما را برای معرفی بهتر محصولات و خدماتتان کمک می کند. نتیجه ی سریع و دیده شدن برندتان بهترین مزیت این پلتفرم است. در ادامه مزایای تبلیغ در گوگل ادز را بیان خواهیم کرد.

۶ مزیت برتر گوگل ادز

پیش از شروع کار با پلتفرم گوگل ادز بهتر است انواع تبلیغ در گوگل را بشناسید. تبلیغات در گوگل مزایای فراوانی برای کسب کار شما خواهد داشت که ما به ۶ مزیت برتر آن اشاره می کنیم:

  • بالا بردن آگاهی از برند

اگر در مورد اصطلاح آگاهی از برند نمی دانید مقاله ی آگاهی از برند چیست را مطالعه کنید. آگاهی از برند دقیقا نتیجه ی کاری است که تبلیغات روزنامه، بیلبرد، رادیو و تلویزیون انجام می دادند. با تبلیغ در گوگل، برند ها محصولات خود را کسانی که پیشتر با برند آن ها آشنا نبودند، نمایش می دهند. تبلیغات نمایشی و تبلیغات متنی گوگل برای دستیابی به این هدف مناسب تر هستند. آگاهی از برند یکی از بهترین مزایای تبلیغ در گوگل ادز است.

  • نتیجه ای سریع تر از سئو دارند

دیده شدن در نتایج سرچ در گوگل یه روش بسیار قظعی برای بالا بردن فروش است و از هر روش دیگری بازدهی بیشتری دارد. در نتایج جست و جو کسب و کار ها این موقعیت طلایی را دارند که دقیقا در مقابل کسانی که به دنبال خدمات و سرویس هایشان هستند قرار بگیرند.

  • تحت تاثیر قرار دادن رقبا برای فروش

تا به حال چند بار اتفاق افتاده است که بعد از اولین بازدید از یک سایت، شما خرید انجام دهید؟ معمولا خیر.

دلیل این است که در دنیای اینترنت دسترسی بسیار آسان است و با چند کلیک بازدید کننده می تواند مراحل خرید خود را طی کند. بنابراین قبل از خرید حتما سایت رقبا را بررسی می کند، قیمت ها را مقایسه می کند. با تبلیغ در گوگل شما خود را در معرض دید قرار می دهید، اگر از استراتژی های بسیار حرفه ای برای فروش استفاده کنید، احتمال جذب این مشتریان بالقوه بالا می رود.

  • بالا رفتن بازدید سایت توسط مشتریان بالقوه

یک تصور اشتباه میان تبلیغ دهندگان در گوگل وجود دارد که در همه کلید واژه ها بالا باشند و ۱۰۰ درصد بازدید کنندگان که وارد سایت می شوند خرید انجام دهند، این مساله ممکن نیست. همه ی بازدیدکنندگان مشتری شما نیستند ممکن است برخی از آن ها رقبای شما باشند و تنها سایت شما را بررسی کنند و یا کسانی باشند که قصد خرید ندارند.

یکی از مزایای تبلیغ در گوگل این است که می توان تنظیمات را به گونه ای تغییر داد که تا حدود زیادی تبلیغ به خریداران واقعی نمایش داده شود. تنظیمات زیادی مانند، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، انتخاب زبان باعث می شود دایره ی مخاطبان کوچک تر شود و نسبت کلیک به خرید یا اصطلاحا نرخ تبدیل بیشتری داشته باشید.

  • قابلیت بالا بردن بازدهی از طریق امتحان کردن

بیایید در نظر بگیریم که شما ویژگی جدیدی به محصول خود اضافه می کنید که فکر می کنید مشتری را جذب کند ، بنابراین این ویژگی را با ویژگی های موجود در نسخه های تبلیغاتی خود جایگزین کرده و همین مورد را در صفحه فرود خود به روزرسانی می کنید. در این حالت شما محصول جدید خود را تست می کنید.

طی یک ماه ، عملکرد ادوردز از نظر CTR و تبدیل ها بهبود می یابد. شما نتایج را بررسی می کنید و می بینید که روند به سمت مثبت پیش می رود. تنها مشکلی که وجود دارد این است که ممکن است شما متوجه نشوید که این کدام یک از ویژگی های جدید باعث پیشرفت شده اند.

نگران نباشید پلتفرم ادوردز به شما این امکان را می دهد که در یک بازه ی زمانی مشخص در هر کمپین یک تغییر مشخص انجام داده شود. پس از اعمال این تغییرات متوجه خواهید شد که نمونه های قبلی کارآمدتر بودند یا آن هایی که به تازگی انجام داده اید.

مقالات مرتبط:

ترفندها و نحوه تبلیغ در گوگل ادز

  • امکان زمان بندی تبلیغات به منظور دسترسی به مخاطبان هدف گذاری شده

یکی از مزایای تبلیغ در گوگل این است که شما می توانید روز و ساعت انتشار تبلیغ را مشخص کنید. شاید شما تصور کنید که تبلیغات ۲۴ ساعته مناسب تر باشند اما اینگونه نیست. این مساله کاملا به حوزه ی فعالیت شما، محصولات و خدمات شما دارد.

راه کار مناسب برای هدفگذاری دقیق تر این است که پس از ۳ یا ۶ ماه اطلاعات بازدید های روزانه و هفتگی را با یک دیگر مقایسه کنید. با این کار زمان هایی که هزینه ی شما را هدر داده است به دست خواهید آورد. پس از آن می توانید تبلیغ را بر اساس آن ها بهینه کنید. به عنوان مثال مشخص کنید که در آن ساعت ها کمپین نمایش داده نشود و یا بودجه ی آن را در آن ساعت و یا آن روز کاهش دهید. پس از آن کمپین خود را امتحان کنید و ببینید آیا تغییری در روند کلیک ها و نرخ تبدیل انجام شده است یا خیر.

کلام آخر

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه مقاله در سایت منبع

دراین مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه شرکت ها و تیم های موفق از افراد، فرآیندها و تکنولوژی های بازاریابی استفاده می کنند تا بازاریابی چابک Agile Marketing را به اجرا درآورند.

این روزها هرکسی تمایل دارد که چابک یا Agile باشد. وقتی از چابکی صحبت می کنیم منظور حرکت روان و سریع است. در دنیای بازاریابی و کسب و کار امروزی رشد بازار و میزان تغییرات بسیار زیاد است و به دلیل جهانی شدن، عوامل بسیاری بر بازار تاثیر گذار هستند. بنابراین چابک بودن یک کسب و کار و توانایی آن در استفاده از فرصت های موجود بسیار حائز اهمیت است. از سوی دیگر همه می­دانیم که چگونه فناوری دیجیتالی به بازاریاب ها اجازه می دهد تا درگیر روش های جدید و خلاقانه شوند تا از آن طریق بتوانند نیازهای مشتریان را به صورت موثرتری برآورده سازند. اما کسب منفعت از این امکانات جدیدی که از طریق فناوری های دیجیتال امکان پذیر شده است، نیازمند آن است تا بخش بازاریابی شرکت های بزرگ زرنگ تر و چالاک تر شده و خطای کمتری داشته باشد. به عبارت دیگر، باید چابک شوند.

تیم بازاریابی به عنوان محور اصلی و قلب فعالیت های بازاریابی شرکت می باشد. فعالیت هایی که یک تیم بازاریابی چابک طی می کند تا به مقصود خود برسد در قالب گام های زیر می باشد :

هماهنگی با رهبر بازاریابی و تنظیم انتظارات تیم

مادامی که تیم اتاق جنگ (متشکل از سرپرست ارشد، مدیر پروژه، رهبر و مسئول رسانه و …) تشکیل می­شود، با رهبران بازاریابی سازمان و دیگر ذینفعان کلیدی کار می کند تا در این زمینه هر کس با اهداف اولیه هماهنگ شود. بعد از آن، تیم اتاق جنگ جلسه ای را برگزار می کند و در آن مشخص می­کند که قوانین و هنجارهای زمینه ای پیشین دیگر اعمال نخواهند شد و فرهنگ و انتظارات چابک و بازاریابی چابک را بدین صورت تعریف می کنند : همکاری مستمر و عمیق؛ سرعت؛ اجتناب از “کسب و کار به عنوان یک امر عادی” ؛ پذیرش غیر منتظره ها؛ تلاش برای سادگی؛ نظرات و عقاید تکرر داده ها؛ پاسخگویی و البته بالاتر از همه این ها این است که مشتری در مرکزیت تمام تصمیم گیری ها قراربگیرد.

داده ها را تحلیل می کند تا فرصت ها را شناسایی کند

در گام بعدی، تیم بازاریابی چابک باید به جلو پیش برود و کارهای واقعی و نتیجه بخش انجام دهد. این کار با بینش و بصیرت در حال توسعه که مبتنی بر تحلیل های هدفمند است، آغاز می گردد. بینش ها باید هدفشان این باشد که ناهنجاری ها، نقاط درد، مسائل یا فرصت ها را در سفرهای مشتری یا نقشه­ های راه اصلی تصمیم گیری مشتریان کلیدی در بخش هایی که مشتری با آن در ارتباط است را شناسایی کنند. هر صبح یک آماده باش روزانه وجود دارد که در آن، عضو تیم بازاریابی چابک گزارشی سریع از آنچه که پیش از امروز به انجام رسانده و آنچه که امروز برنامه دارد انجام بدهد را ارائه می دهد. این تمرینی قدرتمند است برای تحمیل پاسخگویی، چرا که این برای هرکس یک وعده و قرار روزانه محسوب می شود و باید هرروز آن را ارائه دهد.

آزمون ها را طراحی و اولویت بندی می کند

برای هر مسئله یا فرصت شناسایی شده، تیم بازاریابی چابک ایده هایی را شکل می دهد هم درباره اینکه چگونه این تجربه را بهبود بخشد و هم درباره راه هایی که این ایده ها آزمون شوند. برای هر فرضیه، تیم یک روش آزمون و بررسی طراحی می کند و شاخص های کلیدی عملکرد را تعریف می کند. در نهایت لیستی از آزمون های بالقوه که ایجاد شده است، بر مبنای دو معیار اولویت بندی می شود : اثر بالقوه کسب و کار و سهولت اجرا. ایده های اولویت بندی شده در بالای فهرست قرار می گیرند تا فورا مورد آزمون و آزمایش قرار بگیرند.

آزمون ها را اجرا و پیاده سازی می کند

تیم بازاریابی چابک در مدت یک تا دو هفته با سرعت ارزیابی می کند که آیا رویکردهای پیشنهادی کار می کنند یا خیر. تیم نیاز دارد تا بطور کارآمد عمل کند – جلسات کم و از نظر زمانی کوتاه که تنها به موضوع مورد نظر اشاره می کنند – تا سطح اثربخشی از حاصل کار و نتیجه را مدیریت کند، البته با یک فرآیند تولید نسبتا آرام و ساده.

ایده ها را بر اساس نتایج به دست آمده تکرار می کند

تیم بازاریابی چابک باید مکانیزم های ردیابی موثر و بدون عیب و نقص داشته باشد تا بتواند به سرعت گزارش عملکرد هر آزمون را ارائه دهد. سرپرست تیم بازاریابی چابک جلسات برگزار شده برای مرور و بررسی ایده ها را هدایت می کند تا یافته های آزمون به دست آید و در نتیجه تصمیم بگیرد که چگونه آزمون هایی که برای حصول نتایج وعده داده شده، ایجاد شدند، مقیاس گذاری شوند، بازخوردها منطبق شوند و اینکه ایده هایی را که به درستی کار نمی کنند و عملی نیستند را کنار بگذارد – البته تمام این موارد در یک چارچوب زمانی فشرده صورت می گیرد.

در انتهای هر کدام از این مراحل، تیم اتاق جنگ اطلاعاتی را کسب می کند تا درس های یاد گرفته شده را با هم ترکیب و یکی کند و نتایج را به اطلاع ذینفعان کلیدی و اصلی برساند. سرپرست تیم بازاریابی چابک مجددا اولویت ها را بر اساس نتایج به دست آمده از آزمون ها و آزمایش ها تعیین می کند و ادامه می دهد تا فرصت هایی را که عقب افتاده اند به سرعت و شتابی که در برنامه بازاریابی مدنظر است برساند.

ادامه مطلب