تکنیک های حرفه ای درباره بازاریابی با محتوا | نظرات تایید شده

آموزش تبلیغ نویسی

ادامه مطلب »


۱۵ آبان ۱۴۰۱


بدون دیدگاه

پلاتینیوم

تولید و بازاریابی با محتوا درس هشتم، موبایل یا دوربین؟

بازاریابی

ادامه مطلب »


۱۴ آبان ۱۴۰۱


بدون دیدگاه

کارآفرینی

Entrepreneurship-کارآفرینی

کارآفرینی چیست، راهنمای عملی به همراه تجربیات کارآفرینی

ادامه مطلب »


۶ آبان ۱۴۰۱


بدون دیدگاه

پلاتینیوم

آموزش سئو درس ششم، اتصال سایت به سرچ کنسول و رنک مث

ادامه مطلب »


۲۷ مهر ۱۴۰۱


بدون دیدگاه

کارآفرینی

چه طور کسب و کارمان با قطعی اینترنت در دست رس تر باشد؟

ادامه مطلب »


۲۲ مهر ۱۴۰۱


بدون دیدگاه

کارآفرینی

خلاصه کتاب تازه کار باهوش

ادامه مطلب »


۱۸ مهر ۱۴۰۱


بدون دیدگاه

آموزش تبلیغ نویسی

آموزش نوشتن خبرنامه ایمیلی جذاب، مطمئن تر از صدها شبکه اجتماعی مشهور

ادامه مطلب »


۱۷ مهر ۱۴۰۱


بدون دیدگاه

پلاتینیوم

کسب و کار اینترنتی درس دهم، سرمایه و سرمایه گذاری

ادامه مطلب »


۱۶ مهر ۱۴۰۱


بدون دیدگاه

آموزش تبلیغ نویسی

برای ترقیب به خرید، دقیقاً به چه احساساتی نیاز داریم؟

ادامه مطلب »


۱۲ مهر ۱۴۰۱


بدون دیدگاه

ادامه مقاله در سایت منبع

موفقیت در ارتباطی با تولید بهترین و خلاقانه ترین محتوای ممکن ندارد. موفقیت در بازاریابی محتوا بیشتر حاصل تداوم و استمرار و پیگیری منظم است. محتوای شما باید در زمان و شرایط مناسب از طرق درست به مخاطب درست نمایش داده شود. داشتن یک استراتژی بازاریابی محتوای باثبات و منسجم فواید بسیاری دارد.

خلاقیت و نوآوری

البته گاهی اوقات غیرقابل پیش بینی بودن موجب جلب توجه خواهد شد اما باید توجه داشت بدون داشتن برنامه و نظم مشخص برای جلب نظر مخاطبین غافلگیر کردن مخاطب هم غیرممکن است. برای حفظ ثبات بازاریابی محتوا باید به این موارد توجه کنید.

در تولید محتوا صدای واحد و ثبات شخصیت داشته باشید

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

در بازاریابی محتوا مهم است شما چه می گویید اما از آن مهم تر این است که آن را چگونه می گویید. لحن و سبک شما صدای خاصی برای کسب و کار و برند شما به همراه می آورد. برای حفظ ثبات در فرایند بازاریابی محتوا شما باید صدای یکسانی داشته باشید و در تولید محتواهای مختلف آن را حفظ کنید. داشتن یک تیم تولید محتوا که با دقت به تولید و ویرایش محتوا بپردازند کمک خواهد کرد این صدا به مرور زمان حفظ شود و مخاطبین بتوانند با شما به عنوان یک شخصیت ارتباط بهتری برقرار کنند.

حفظ ثبات بدون زمان بندی تولید و انتشار محتوا ممکن نیست

بدون داشتن زمان بندی دقیق برای انتشار محتوای بازاریابی قادر به حفظ ارتباط بلندمدت با مخاطبین خود نخواهید بود. مخاطبین باید بدانند در چه روزهایی با مراجعه به وبلاگ یا وب سایت شما خواهند توانست مطالب جدید را بخوانند. همچنین انتشار محتوا در ساعات مشخصی از روز در شبکه های اجتماعی تصویر خوبی از شما در ذهن مخاطبین می سازد. برای حفظ ثبات فرایند بازاریابی محتوا نباید هر زمانی که خواستید مطالب را منتشر کنید.

برای اینکه بتوانید زمان بندی درستی برای انتشار مطالب خود داشته باشید استفاده از یک تقویم تحریریه برای بازاریابی محتوا ضروری است. در این تقویم باید زمان های تحویل هر محتوا و وظایف اعضای تیم مشخص شده باشد.

خوب است بخوانید:

حفظ ثبات با توزیع و پروموت درست محتوای بازاریابی

شما باید برای انتشارو پروموت محتوای بازاریابی خود برنامه ریزی داشته باشید. برای اثر بخشی بازاریابی محتوا لازم است مخاطبین بیشتری محتوای تولیدی شما را مشاهده کنند. با گذشت زمان و افزایش حجم محتوای تولید شده کانال های جدید توزیع و پروموت را بیابید. از قبل برای سرمایه گذاری روی هر یک از کانال های توزیع از قبیل تبلیغات در سایت های دیگر برنامه ریزی کنید تا ثبات فرایند بازاریابی محتوای شما حفظ شود.

ارزیابی نتایج بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی از اجزای مهم بازاریابی آنلاین است. عوامل متعددی برای موفقیت در بازاریابی محتوا مهم هستند. ما ۳ عامل مهم موفقیت در بازاریابی محتوایی خوب و هدفمند را به شما نشان می دهیم.

بنابراین بازاریابی محتوا چیست؟

بر خلاف بازاریابی با محتوای کاملاً تجاری، بازاریابی محتوا با ارائه محتوای مناسب برای مخاطبان هدف ، به کاربر ارزش افزوده می دهد. محتوا باید اطلاعات ارزشمند ، اضافی و جاری را در مورد محصول مورد نظر ارائه دهد. بیان و موضوع بازاریابی محتوا بر اساس مطبوعات تجاری، نشریات مشورتی و سرگرمی است. در شعبه B2B ، یک شرکت می تواند خود را به عنوان یک متخصص با انتقال دانش خود در کانال های مخصوص گروه های هدف و در نتیجه تعامل با مشتریان هدف خود قرار دهد. برای این منظور، محتوای با کیفیت بالا مانند تصاویر سفید ، وبینارها ، مطالعات موردی یا کتابهای الکترونیکی مناسب است.

مخاطبان هدف-پرسونای مخاطب

۱٫ کلمات کلیدی

هنگام تهیه محتوای مرتبط ، استفاده از کلمات کلیدی خاص مربوط به محصولات و خدمات ضروری است. یک ابزار مفید برای این برنامه کلید واژه های Google است که می تواند توسط ابزار رایگان Google Trends تکمیل شود. اگر در Google ادوردز ثبت نام کرده اید ، می توانید از هر دوی این ابزارها برای یافتن کلمات کلیدی مناسب و حجم جستجوی آنها استفاده کنید. همچنین می توانید کلیدواژه های مربوط به شاخه های خاص را انتخاب کنید. اینها ترکیب کلمات طولانی تری هستند که مربوط به بازارهای طاقچه هستند و حجم جستجوی کمتری دارند ، اما به احتمال زیاد منجر به تبدیل می شوند. این امر به ویژه برای شرکتهای B2B اهمیت دارد ، زیرا تمایل دارند بر بازارهای هدف کوچک تر تمرکز کرده و اصطلاحات فنی بیشتری را در محتوای خود ادغام کنند.

۲٫ آماده سازی محتوای سئو

با کمک نوشتارهای مجرب، محتوا را می توان با نیازهای موتور جستجو بهینه کرد. این یک رتبه بندی خوب Google را تضمین می کند ، که به نوبه خود به معنای تعامل با مشتریان در قالب تبدیل ، سرنخ و پرس و جو است. یک تکنسین سئو با تجزیه و تحلیل وب سایت خود و رقبا ، منحصر به فرد بودن محتوای آن را با استفاده از کلمات کلیدی مناسب تبلیغ می کند و از تجزیه و تحلیل برای بهینه سازی معنایی استفاده می کند. تکستر از عناوین مصلحت آمیز و توضیحات تصویر استفاده می کند و پیوندها را به طرز ماهرانه ای قرار می دهد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهکار ها و تکنیک های هوشمندانه برایویدئو مارکتینگ | نظر متخصصین

بهره وری-بهینه سازی

۳٫ ایجاد صفحات فرود

صفحات فرود باید متناسب با کمپین ها ، برنامه ها یا محصولات خاص ایجاد شوند. کاربر باید بتواند با کلیک روی ورودی ماشین جستجو ، آگهی یا پیوندی که از طریق ایمیل ایجاد می شود ، به آنها دسترسی پیدا کند. صفحه فرود بر پیشنهاد تمرکز دارد و باید حاوی اطلاعات مورد نیاز کاربر باشد. از آنجا که هدف دستیابی به حداکثر تبدیل است ، صفحه همچنین باید شامل عناصر تعاملی باشد ، به عنوان مثال پیوندهایی به یک فروشگاه اینترنتی یا فرم های تماس. بنابراین ، این صفحات باید مرتباً آزمایش و به روز شوند.

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش ۳ و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

تولید محتوا

بازاریابی محتوا

محتوا باکیفیت

ادامه مطلب در سایت منبع

وقت گذاشتن برای تعیین یک تماس تلفنی، مکالمه طولانی در مورد نیازهای خود، و منتظر پیشنهاد یک نویسنده، فقط برای کشف اینکه آنها خارج از بودجه شما هستند.

محدوده قیمت تولید محتوا برای نویسندگان به چه صورت است؟

نویسندگان فریلنس چگونه قیمت تولید محتوا را تعیین می کنند؟

مقایسه نویسندگان ممکن است دشوار باشد زیرا ممکن است انواع مختلفی از قیمت گذاری را به کار گیرند. در اینجا متداول ترین ساختارهای هزینه ای است که ممکن است پیدا کنید، به علاوه مزایا و معایب هر یک، را بررسی کردیم.

تعیین قیمت تولید محتوا به صورت ساعتی

مزایای نرخ ساعتی به عنوان قیمت تولید محتوا:

نرخ ساعتی به عنوان قیمت تولید محتوا به قدری رایج است که ممکن است آسانترین ساختار هزینه برای بسیاری از مشاغل قابل درک باشد. نویسنده در هر ساعت X را شارژ می کند، آنها Y ساعت کار می کنند، بنابراین شما Z را پرداخت خواهید کرد. اگر در یک کار خدماتی هستید که خودتان ساعت شارژ می کنید، این یک روش آسان برای تولید محتوا خواهد بود.

معایب نرخ ساعتی به عنوان قیمت تولید محتوا:

سرانجام، از نظر نویسنده، اگر اتفاقا نویسنده سریعی باشند یا پروژه ای را سریعتر از آنچه برنامه ریزی شده بود به پایان برسانند، درآمد کمتری از آنچه می توانستند داشته باشند.

تعیین قیمت تولید محتوا به صورت کلمه ای

همانند قیمت در هر ساعت به عنوان تعیین قیمت تولید محتوا، بسته به صنعت شما ممکن است از قبل برای شما آشنا و راحت باشد. به عنوان مثال، اگر نشریه ای مانند چاپ یا مجله آنلاین را اداره می کنید، احتمالا شما و نویسندگان خود از این ساختار قیمت گذاری استفاده می کنید. همچنین، اگر بدانید چیزی دقیقا چند کلمه باید داشته باشد، می دانید دقیقا چه مبلغی را پرداخت خواهید کرد. حتی اگر مسئله ای پیش بیاید که باعث طولانی شدن روند شود، شما نیز همان را پرداخت خواهید کرد.

معایب پرداخت به ازای هر کلمه:

برای اینکه مدل قیمت گذاری کلمه به بهترین شکل انجام شود، باید دقیقا بدانید که یک محتوا باید چند کلمه داشته باشد، این بدان معناست که شما باید دانش عمیقی از بهترین روش های صنعت، ترجیحات مخاطبان خود و میزان پوشش داشته باشید. یک موضوع خاص حکم می کند.

پرداخت به ازای کلمه

سرانجام، چگونه تعداد کلمات را اندازه گیری می کنید؟ آیا تعداد کلماتی که نویسنده مستقل به کار می اندازد یا تعداد کلمات پس از بازبینی و ویرایش، که ممکن است بیشتر یا کمتر باشد؟

تعیین قیمت تولید محتوا به ازای پروژه

مزایای تعیین قیمت تولید محتوا به صورت پروژه:

با قیمت گذاری بر اساس هر پروژه، مبلغی بیشتر از زمانی که آنها می گذرانند یا تعداد کلماتی که می توانند تایپ کنند به نویسنده مستقل پرداخت می کنید. این نویسندگان هرگونه در نظر گرفتن قیمت پروژه خود را در نظر می گیرند،

زمانی که آنها تخمین می زنند که طول می کشد، ارزشی که کسب و کار شما از محتوا، تجربه و آموزش ارائه شده روی میز و سایر موارد کسب می کنند. شما از این نرخ راضی هستید و آنها نیز خوشحال هستند و نویسندگان خوشحال کارهای بهتری انجام می دهند.

معایب تعیین قیمت تولید محتوا به صورت پروژه:

اگر شما یک فرد حساسی هستید، ممکن است این موضوع شما را دیوانه کند که اغلب نمی توانید برای کاهش هزینه ها، پیشنهاد جداگانه ارائه دهید. به عنوان مثال، اگر نویسنده هزینه مطالعه موردی شما را بپردازد، معمولا نمی توانید قیمت تولید محتوا را کاهش دهید و تعداد کلمات را یک چهارم کاهش دهید. این نویسندگان به همین روش کار نمی کنند.

به عنوان مثال دیگر، اگر به دنبال پیشنهاد ‘سه پست وبلاگ / توضیحات متا / پست های اجتماعی’ پیش بروید، چه می کنید؟ قیمت آن چقدر است؟ آیا اگر چیزهایی از ستون A و برخی دیگر از ستون B بخواهید، نویسنده تخفیف به شما پیشنهاد می دهد؟

ثبت پروژه تولید محتوا

همچنین، اگر عادت دارید ساعت به کار یا کلمه را استخدام کنید، ممکن است دشوار باشد که نویسنده ای با این ساختار نرخ متفاوت را در تیم محتوای مستقل خود قرار دهید.

تعیین قیمت تولید محتوا بسته به نوع ارزش محتوا

بگویید برای یک ملک میلیون دلاری به بروشور نیاز دارید. محتوای مناسب می تواند به شما کمک کند یک میلیون دلار درآمد کسب کنید. نویسنده ممکن است ۱۰،۰۰۰ دلار هزینه کند، در حالی که ارزش آن ۱۰،۰۰۰ دلار است و فقط ۱٪ از ارزش آن ممکن است برای شما باشد تا بروشور را به درستی انجام دهید. اما اگر کالایی ارزان قیمت می فروشید، نویسنده ممکن است بابت همان محتوا هزینه کمتری دریافت کند.

مزایای قیمت تولید محتوا به صورت آزاد:

در برخی موارد، نویسندگانی که قیمت گذاری مبتنی بر ارزش را ارائه می دهند، از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. آنها می دانند که می توانند نتایج مورد نظر شما را بدست آورند، بنابراین از این طریق مطمئن هستند که هزینه را شارژ می کنند. آیا ارزش آوردن ۱ میلیون دلار ۱۰ هزار دلار ارزش ندارد؟

این مطلب را هم از دست ندهید :   تکنیک های هوشمندانه برایمالکیت فیسبوک که باید حتمادر نظر بگیرید

معایب قیمت تولید محتوا به صورت آزاد:

اکنون که ساختارهای مختلف قیمت گذاری را فهمیدید، بیایید در مورد آنچه هزینه محتوا را کم و بیش می کند صحبت کنیم.

چه چیزی قیمت تولید محتوا را افزایش می دهد؟

بسته به ساختار قیمت گذاری که نویسنده استفاده می کند، در اینجا برخی از ملاحظات وجود دارد که ممکن است قیمت را افزایش دهد.جایی که نویسنده را پیدا می کنید، یک نویسنده از یک سایت محتوایی مانند پونیشا یا پارسکدرز ممکن است ۵۰ هزار تومان برای یک مقاله ۱۰۰۰ کلمه ای در بلاگ دریافت کند،

موضوع محتوا

محتوای فنی و پیچیده معمولا بیش از یک مورد در مورد موضوع سبک تر هزینه خواهد داشت. این بخشی به دلیل تحقیقات لازم است و بخشی دیگر به دلیل نویسندگان متخصص در زمینه های پیچیده، تمایل بیشتری به پرداخت هزینه دارند.

ادامه مطلب در سایت منبع

وقت گذاشتن برای تعیین یک تماس تلفنی، مکالمه طولانی در مورد نیازهای خود، و منتظر پیشنهاد یک نویسنده، فقط برای کشف اینکه آنها خارج از بودجه شما هستند.

محدوده قیمت تولید محتوا برای نویسندگان به چه صورت است؟

نویسندگان فریلنس چگونه قیمت تولید محتوا را تعیین می کنند؟

مقایسه نویسندگان ممکن است دشوار باشد زیرا ممکن است انواع مختلفی از قیمت گذاری را به کار گیرند. در اینجا متداول ترین ساختارهای هزینه ای است که ممکن است پیدا کنید، به علاوه مزایا و معایب هر یک، را بررسی کردیم.

تعیین قیمت تولید محتوا به صورت ساعتی

مزایای نرخ ساعتی به عنوان قیمت تولید محتوا:

نرخ ساعتی به عنوان قیمت تولید محتوا به قدری رایج است که ممکن است آسانترین ساختار هزینه برای بسیاری از مشاغل قابل درک باشد. نویسنده در هر ساعت X را شارژ می کند، آنها Y ساعت کار می کنند، بنابراین شما Z را پرداخت خواهید کرد. اگر در یک کار خدماتی هستید که خودتان ساعت شارژ می کنید، این یک روش آسان برای تولید محتوا خواهد بود.

معایب نرخ ساعتی به عنوان قیمت تولید محتوا:

سرانجام، از نظر نویسنده، اگر اتفاقا نویسنده سریعی باشند یا پروژه ای را سریعتر از آنچه برنامه ریزی شده بود به پایان برسانند، درآمد کمتری از آنچه می توانستند داشته باشند.

تعیین قیمت تولید محتوا به صورت کلمه ای

ایده نرخ هر کلمه به عنوان تعیین قیمت تولید محتوا بسیار ساده است. اگر نویسنده برای هر کلمه ۲۰ تومان هزینه کند و محتوای آن ۱۰۰۰ کلمه باشد، شما ۲۰ هزار تومان پرداخت می کنید.

مزایای تعیین قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه:

همانند قیمت در هر ساعت به عنوان تعیین قیمت تولید محتوا، بسته به صنعت شما ممکن است از قبل برای شما آشنا و راحت باشد. به عنوان مثال، اگر نشریه ای مانند چاپ یا مجله آنلاین را اداره می کنید، احتمالا شما و نویسندگان خود از این ساختار قیمت گذاری استفاده می کنید. همچنین، اگر بدانید چیزی دقیقا چند کلمه باید داشته باشد، می دانید دقیقا چه مبلغی را پرداخت خواهید کرد. حتی اگر مسئله ای پیش بیاید که باعث طولانی شدن روند شود، شما نیز همان را پرداخت خواهید کرد.

معایب پرداخت به ازای هر کلمه:

برای اینکه مدل قیمت گذاری کلمه به بهترین شکل انجام شود، باید دقیقا بدانید که یک محتوا باید چند کلمه داشته باشد، این بدان معناست که شما باید دانش عمیقی از بهترین روش های صنعت، ترجیحات مخاطبان خود و میزان پوشش داشته باشید. یک موضوع خاص حکم می کند.

سرانجام، چگونه تعداد کلمات را اندازه گیری می کنید؟ آیا تعداد کلماتی که نویسنده مستقل به کار می اندازد یا تعداد کلمات پس از بازبینی و ویرایش، که ممکن است بیشتر یا کمتر باشد؟

تعیین قیمت تولید محتوا به ازای پروژه

هزینه های پروژه کمتر رایج است، اما هنوز هم توسط بسیاری از نویسندگان محتوا استفاده می شود. با این ساختار نرخ، نویسنده به شما قیمت هر قطعه یا هر بسته به شما می دهد.

مزایای تعیین قیمت تولید محتوا به صورت پروژه:

با قیمت گذاری بر اساس هر پروژه، مبلغی بیشتر از زمانی که آنها می گذرانند یا تعداد کلماتی که می توانند تایپ کنند به نویسنده مستقل پرداخت می کنید. این نویسندگان هرگونه در نظر گرفتن قیمت پروژه خود را در نظر می گیرند، زمانی که آنها تخمین می زنند که طول می کشد، ارزشی که کسب و کار شما از محتوا () ، تجربه و آموزش ارائه شده روی میز و سایر موارد کسب می کنند. شما از این نرخ راضی هستید و آنها نیز خوشحال هستند و نویسندگان خوشحال کارهای بهتری انجام می دهند.

معایب تعیین قیمت تولید محتوا به صورت پروژه:

به عنوان مثال دیگر، اگر به دنبال پیشنهاد ‘سه پست وبلاگ / توضیحات متا / پست های اجتماعی’ پیش بروید، چه می کنید؟ قیمت آن چقدر است؟ آیا اگر چیزهایی از ستون A و برخی دیگر از ستون B بخواهید، نویسنده تخفیف به شما پیشنهاد می دهد؟

همچنین، اگر عادت دارید ساعت به کار یا کلمه را استخدام کنید، ممکن است دشوار باشد که نویسنده ای با این ساختار نرخ متفاوت را در تیم محتوای مستقل خود قرار دهید.

تعیین قیمت تولید محتوا بسته به نوع ارزش محتوا

بگویید برای یک ملک میلیون دلاری به بروشور نیاز دارید. محتوای مناسب می تواند به شما کمک کند یک میلیون دلار درآمد کسب کنید. نویسنده ممکن است ۱۰،۰۰۰ دلار هزینه کند، در حالی که ارزش آن ۱۰،۰۰۰ دلار است و فقط ۱٪ از ارزش آن ممکن است برای شما باشد تا بروشور را به درستی انجام دهید. اما اگر کالایی ارزان قیمت می فروشید، نویسنده ممکن است بابت همان محتوا هزینه کمتری دریافت کند.

مزایای قیمت تولید محتوا به صورت آزاد:

در برخی موارد، نویسندگانی که قیمت گذاری مبتنی بر ارزش را ارائه می دهند، از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. آنها می دانند که می توانند نتایج مورد نظر شما را بدست آورند، بنابراین از این طریق مطمئن هستند که هزینه را شارژ می کنند. آیا ارزش آوردن ۱ میلیون دلار ۱۰ هزار دلار ارزش ندارد؟

معایب قیمت تولید محتوا به صورت آزاد:

اکنون که ساختارهای مختلف قیمت گذاری () را فهمیدید، بیایید در مورد آنچه هزینه محتوا را کم و بیش می کند صحبت کنیم.

چه چیزی قیمت تولید محتوا را افزایش می دهد؟

بسته به ساختار قیمت گذاری که نویسنده استفاده می کند، در اینجا برخی از ملاحظات وجود دارد که ممکن است قیمت را افزایش دهد.

جایی که نویسنده را پیدا می کنید

موضوع محتوا

محتوای فنی و پیچیده معمولا بیش از یک مورد در مورد موضوع سبک تر هزینه خواهد داشت. این بخشی به دلیل تحقیقات لازم است و بخشی دیگر به دلیل نویسندگان متخصص در زمینه های پیچیده، تمایل بیشتری به پرداخت هزینه دارند.

ادامه مطلب در سایت منبع