ترفندهای بی‌نظیر در مورد چگونه بک لینک بگیریم

 

لینک سازی یکی از موضوعات سئو است که انتها ندارد.کافی است کمی خلاقیت داشته باشید تا با اجرای روش های هوشمندانه بتوانید از جاهایی که خیلی ها تصورش را نمی کنند، فرصت های عالی لینک سازی را فراهم کنید.

لینک سازی

در این پست قصد دارم روش های ساده اما خلاقانه بک لینک گرفتن را با شما درمیان بگذارم. لازم بذکر است هیچکدام از این تکنیک ها شامل تولید محتوا نمی باشد .

خلاقیت و نوآوری

 

۱- احیای لینک از طریق نام برند ، محصول یا خدمات تان

این امکان وجود دارد که از نام برند شما بدون لینک کردن به آن استفاده شود. اجرای این تکنیک بسیار ساده است.فقط کافی است به سراغ موتور جستجوی گوگل بروید.برند ، محصول یا نامی که با سایت شما در ارتباط است را با علامت نقل قول سرچ کنید .در چند صفحه اول نتایج جستجو،به دنبال تمام نتایجی باشید که به سایت شما لینک داده اند.

به احتمال زیاد ،چنین چیزی را پیدا نخواهید کرد.اینها همان فرصت های ناب بک لینک گرفتن تان است. در چنین شرایطی می توانید با ارسال یک ایمیل به نویسنده مطلب، وی را از این مسئله آگاه نموده و درخواست بک لینک کنید. ابزارهای Mention.net،Google Alerts  و Fresh Web Explorer  پیدا کردن چنین سایت هایی را برای شما میسر می کنند.به همین راحتی !

بک لینک

 

۲- احیای لینک از طریق تصاویر لینک نشده

اگر با یک وب سایتی کار می کنید که تصاویر اختصاصی زیاد یا طراحی گرافیکی بسیار خوبی دارد ،این یک معدن طلا است .شاید شما هم یک اینفوگرافیک یا موارد مشابه آن داشته باشید که مخصوص یک برند یا دامنه باشد.

از تکنیک جستجوی معکوس تصویر گوگل استفاده کنید.تصویری که تصور می کنید در وب سایت های دیگر استفاده شده است را قرار دهید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ایده ها و تکنیک های نوآورانه برایداده ساخت یافته

خیلی زود وب سایت های مورد نظر را پیدا می کنید.حتی می توانید بفهمید که آیا این وب سایت ها به شما لینک داده اند یا خیر؟ همانطور که متوجه شدید، این تکنیک بسیار شبیه روش اول است.کافی است از آنها بخواهید که به وب سایت تان لینک بدهند.

 

۳- ساخت بک لینک با استفاده از سایت های منقضی شده (خطای ۴۰۴)

می توان با خرید دامنه سایت هایی که دیگر فعال نیستند، از رتبه آنها برای گرفتن بک لینک استفاده کرد. با خرید چنین دامنه هایی، برخی کاربران به اشتباه وارد سایت شما شده و این سایت می تواند سایت اصلی شما را تبلیغ یا حتی کاربر را به سایت شما ریدایرکت (Redirect) کند.

۴- از لینک هایی که اخیرا گم کرده اید چشم برندارید.

در این تکنیک تاکید روی واژه “اخیرا” است.اگر با سایتی تعامل دارید و این سایت اخیرا بطور تصادفی و یا عمدا برخی تغییرات را بر روی صفحه تان اعمال کرده است، می توانید مجددا از آنها درخواست بک لینک کنید. اما قبل از انها باید دلیل این کار را بفهمید:

آیا این وب سایت طراحی جدیدی داشته است؟

آیا آنها می خواستند از شر آن صفحه خلاص شوند؟

آیا پای یک رقیب درمیان است که درحال حاضر محتوای بهتری تولید کرده است؟

 

دلایل زیادی برای این کار وجود دارد که باید قبل از درخواست بک لینک برایتان روشن شود.

 

۵- به دنبال سایت هایی باشید که رقبایتان در آنجا لینک شده اند،اما شما نه

سایت هایی که لیست رقبایتان در انجا هست اما شما نیستید را پیدا کنید.این سایت ها ممکن است صفحات منبع یا هر نوع سایت اطلاعاتی دیگر باشد .

با یک سرچ ساده در گوگل می توانید این سایت ها را پیدا کنید. کافی است نام رقبا را داخل علامت نقل قول تایپ کنید و برای حذف شرکت خودتان در نتایج جستجو ،نام شرکت تان را بعد از خط فاصله قرار دهید.در چنین حالتی باید مانند زیر عمل کنید:

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفند های کلیدینحوه نوشتن متن تشویقی

 

“Motamem-Seorooz”

جالب بود نه ؟؟

به این ترتیب می توانید وب سایت هایی که منبع خوب بک لینک گرفتن هستند را پیدا کنید.

 

۶- ارتباطات تان را گسترش دهید

اگر می خواهید کسب و کارتان دوام داشته باشد و یا تکنیک های سئو و بازاریابی تان تاثیر بیشتری داشته باشد، بایستی روابط واقعی با افرادی داشته باشید که در حوزه کسب و کار شما فعالیت می کنند. این ارتباط ممکن است از طریق وب سایت باشد یا روش های فیزیکی .

بازاریابی

به این ترتیب نه تنها می توانید از این افراد ایده های خوبی بگیرید بلکه آنها به شما کمک می کنند تا چیزهای باورنکردنی که در حال انجام دادنش هستید را دنبال کنید .این یک ارتباط همه جانبه است . اگر تاکنون چنین روابطی را ایجاد نکرده اید ، شدیدا توصیه می کنیم از همین حالا دست بکار شوید.

ایده

عوامل مهم تاثیرگذار در سئو در زمینه گرفتن بک لینک

سئو سایت یا بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو

 

تکنیک گرفتن بک لینک یکی از روش های مدرن بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) است . اما اگر بدرستی صورت نگیرد می تواند نتایج معکوسی برای سئو وب سایت تان داشته باشد. بنابراین بهتر است در زمان گرفتن بک لینک به این عوامل توجه داشته باشید:

  1.  بک لینک گرفتن از وب سایت هایی با رتبه بالا دارای ارزش بسیاری است. اینکه شما چطوری بتوانید بک لینک بگیرید به استراتژی شما بستگی دارد اما بهترین و آسان ترین راه ایجاد محتوای عالی در وبسایتتان است.
  2. سعی کنید که از وبسایت هایی که مرتبط با کسب و کارتان می باشد بک لینک بگیرید. چون کاربران شما یکسان هستند، آنها حتما وبسایت شما را نیز مورد بررسی قرار می دهند.

چند ویدیو درباره بک لینک براتون میزارم ، ببینید و استفاده کنید …

  1. چگونه بک لینک بگیریم

ادامه مقاله در سایت منبع