تکنیک ها و ترفندهای نوین برای نحوه نوشتن

مطالعه موردی به کسب و کار شرکت ها کمک می کند. این یک امر بدیهی و ساده است. ما در اقتصاد تولید تقاضا و معامله به سر می بریم. در این میان، بازاریابی با استفاده از شواهد مشتری یک بمب لیزری بازاریابی به حساب می آید. در صورتی که مطالعه موردی به درستی استفاده شود می تواند یک ابزار بازاریابی قدرتمند به شمار آید. پایگاه داده مطالعات موردی در وبسایت باید این موضوع را منعکس کند.

بازاریابی

گذشته از آن، مطالعات موردی یک ابزار مفید در سراسر قیف فروش و بازاریابی است. برای کسانی که در صدد آشنایی با کسب و کار شما هستند، مطالعه موردی می تواند نمای کلی و مختصری از محصولات و خدمات شما ارائه دهد. همچنین مخاطبان را در طول قیف فروش هدایت کرده و از طریق داستان سرایی آنان را ترغیب به عملی می سازد و دست آخر مشتریان فعلی شما را با نمایش موفقیت هایشان خوشحال می سازد.

در نهایت، مطالعات موردی باعث پیوند و ارتباط بیشتر بین مشتری و کسب و کارتان می شود. از این طریق می توانید ارزش محصولات و خدماتتان را به روش ملموس تری به نمایش بگذارید.

ما در مجموعه خود تاکنون مطالعات موردی بیشماری برای شرکت های فناوری مختلف نوشته ایم. بنابراین نحوه تولید محتوا برای مطالعه موردی و خم و چم آن را به خوبی فرا گرفته ایم. اکنون اجازه دهید در مورد اهمیت نوشتن مطالعه موردی صحبت کنیم.

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

چرا نوشتن مطالعه موردی برای فروش خدمات از اهمیت برخوردار است؟

در بازاریابی B2B مطالعه موردی پادشاه است. ما در چند سال گذشته صدها مطالعه موردی برای شرکتهای بزرگ فناوری نوشته ایم.

اول از همه چیز، مطالعه موردی در مورد داستان است. این داستان شامل مصاحبه با یک فرد مناسب است. شما به یک قهرمان مطالعه موردی نیاز دارید- کسی که به طور موفقیت آمیز از محصولات و یا خدمات شما استفاده کرده باشد.

کسب و کارها به دنبال اخبار مطبوعاتی و یا لیستی از حقایق نیستند، بلکه به دنبال داستانی هستند که بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. این به معنای نوشتن یک داستان منحصر به فرد است. تنها به نوشتن داستانی که خود مایل به شنیدن آن هستید بسنده نکنید. داستان را از زبان مشتری (کسب و کار) بنویسید. این داستان می تواند در بردارنده نحوه گسترش آنها به بازارهای جدید، صرفه جویی در زمان، هزینه و کاغذ بازی و افزایش بهره وری بدون افزایش پرسنل باشد.

بهره وری-بهینه سازی

چگونه با یک کال تو اکشن موثر می توان مطالعه موردی نوشت؟

اقدام به عمل - CTA- کال تو اکشن

موارد مقدماتی را انجام دهید.

درک درستی از محصول و یا خدمت فروخته شده به دست آورده و در مورد شرکت های دو طرف معامله تحقیق کنید. این کار می تواند به سادگی خواندن بخش «درباره ما» در وبسایت شرکت و یا صفحه اخبار آنها باشد. برای نوشتن مطالعه موردی باید به حوزه فعالیت شرکتها اشراف داشته باشید.

پیش زمینه شرکت را بفهمید.

سعی کنید شخصی که معامله انجام داده است را یافته و از او بخواهید تا در مورد روند کار توضیح دهد. در مورد آنها یک پیش زمینه به دست آورید تا در هنگام مصاحبه، سوالات واضح پرسیده و در وقت صرفه جویی کرده باشید.

با فرد درست مصاحبه کنید.

داستان معامله مربوط به کسانی است که در فرآیند خرید، اجرا و روابط مشتری دخیل هستند. از مصاحبه با افراد بازاریابی یا روابط عمومی خودداری کنید، زیرا آنها تنها یک داستان بسته بندی برای شما تعریف می کنند که در هنگام نوشتن مطالعه موردی پوچ به نظر می رسد. شما به دنبال مشتری واقعی یا قهرمان داستان هستید. در مجموعه ما همواره تلاش میکنیم به چنین فردی دست یابیم، با او مصاحبه کنیم و بازخورد او را دریافت کنیم. این روش به ایجاد یک رابطه دوستانه و رودررو بین شرکت، نویسنده و مشتری کمک می کند.

داستان را پیدا کنید.

داستان، موضوع اصلی مطالعه موردی است. همیشه باید یک داستان وجود داشته باشد که شامل چالش قبلی، حرکت به سمت بهبود و استفاده از مزایای حال باشد. این داستان همیشه به معنای سودآوری نیست، بلکه می تواند به معنای بهبود وضعیت حفظ کارگران، صرفهجویی در وقت و یا دستیابی به یک مدل جدید کسب و کار باشد. هرچه که باشد تمرکز اصلی بر مواردی است که برای شخص مصاحبه شونده بیشترین اهمیت را دارد. اطمینان یابید که یک داستان واقعی بیان می کنید و از اغراق می پرهیزید.

یک قالب ایجاد کنید.

هنگامی که داستان اصلی خود را یافتید، نوبت به این است که آن را ساختاربندی کنید. ساختار مطالعات موردی شامل بیوگرافی، چالش، فرآیند و مزایا است. ساختاربندی برای تاکید بر داستان و نه محدود ساختن آن است. ساختار را به درستی در داستان تغییر دهید و به آن ۴ یا ۵ عنوان فرعی اختصاص دهید.

آن را پاکسازی کنید.

از عبارات بازاریابی و یا توضیحات کلیشهای محصول بیش از حد استفاده نکنید، بلکه به آن بیشتر حالت انسانی دهید. با این حال، اطمینان یابید که به محصولات و نوع اجرا و یا خرید به درستی اشاره میکنید و صحت داستان را حفظ می کنید.

نسخه خود را کوتاه کنید

یک مطالعه موردی نباید بیشتر از ۵۰۰ تا ۷۵۰ کلمه باشد. اگر بیشتر از این تعداد باشد، افراد تمایلی به خواندن آن نشان نمی دهند. از تکرار بپرهیزید، نقل قول ها را کوتاه کنید و اطمینان یابید تنها موارد ضروری را در مطالعه موردی لحاظ کنید.

به دنبال داستان باشید، نه نام

بسیاری از افراد بازاریابی به دنبال مطالعه موردی هستند که برند خود را بیشتر بشناسانند. واقعیت این است که این افراد به ندرت می توانند مطالعه موردی خوب تولید کنند و اگر هم موفق به تولید آن شوند، همه چیز را بازنویسی می کنند و مدت زمان زیادی برای تایید آن صرف می کنند. بهتر است یک مشتری راغب به همراه یک داستان خوب پیدا کنید. موفق ترین مطالعات موردی که از طرف ما نوشته می شود بیشتر در مورد شرکت های ناشناخته ای است که دارای یک سخنگوی عالی با زاویه دید منحصر به فرد بوده اند.

از مطالعه موردی برای حمایت از فروش استفاده کنید

اگر مطالعه موردی دارای یک داستان خوب باشد، باعث صرفه جویی ۲۵ درصدی هزینه مشتریان می شود. مقاله نحوه نوشتن مطالعه موردی قانع کننده و اثر بخش به شما برای شروع یک داستان خوب می تواند کمک کننده باشد. بنابراین از این امکان استفاده کنید و به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که چگونه می توانند از مزایای آن استفاده کنند. مطالعات موردی موجود در وب سایت خود را بر اساس مزایا و یا موضوع مرتب کنید و نه نام شرکت، به صورتی که فروشندگان بتوانند در صورت نیاز داستان مناسب خود را بیابند.

خاص باشید

جزئیات مهم است. جزئیات تنها اعتبار بیشتری به مطالعه موردی می بخشد، بلکه پاسخی برای پرسش های خوانندگان است.

سرعت همه چیز است

مطالعات موردی عمر کوتاهی دارند. فناوری به سرعت در حال پیشرفت است. شرکت ها تغییر می کنند. بنابراین، حالت ایده آل این است که یک مطالعه موردی خوب بتواند با اولین تماس ظرف یک هفته تایید شود. اگر این مدت زمان بیشتر شود، خطر اینکه قهرمان مطالعه موردی علاقه خود را از دست بدهد بیشتر می شود.

ایده

زمانی که یک مطالعه موردی اشتباه نوشته می شود چه باید کرد؟

شما تلاش و وقت زیادی را صرف نوشتن مطالعه موردی صرف کردهاید تا بتوانید از این ابزار بارها و بارها استفاده کنید. گاهی اوقات غرق شدن در این فرآیند باعث می شود تا نتوانید کیفیت کار را به صورت عینی در نظر آورید. خوشبختانه، در این مجموعه توانسته ایم مطالعات موردی زیادی برای مشتریان خود انجام دهیم. در این میان دریافته ایم که مطالعات موردی دارای چند ویژگی هستند که به عنوان پرچم قرمز در نظر گرفته میشوند. در هنگام نوشتن مطالعه موردی باید این موارد را در نظر آورید. مطالعه موردی نباید ویژگی های زیر را داشته باشد:

• بی روح باشد. در این صورت احساس کمی نسبت به مکان و فرد به دست می آورید.

• فرمولی باشد: شامل مسئله، راه حل، مزایا

• داستان دارای تنش، پیشرفت و یا انتظار نباشد.

• نتایج قابل اندازه گیری نباشد.

چطور یک مطالعه موردی به اشتباه نوشته میشود؟ علل شایع چیست؟

پس از نوشتن مطالعات موردی فراوان برای چندین شرکت بزرگ فناوری، دریافتیم که مشکل موجود در مطالعه موردی نحوه تولید آن است:

وجود چندین فرد

برخی از مطالعات موردی ما حداقل توسط ۷ نفر در طرف مشتری ویرایش و بازبینی میشود. این به این معنی است که یک لباس نو پیش از پوشیده شدن هفت مرتبه شسته شود. بعید است که لباس دیگر حالت اولیه خود را داشته باشد.

وجود گام های زیاد

ما برای یک مشتری یک صفحه گسترده ایجاد می کنیم که شامل ۱۱ مرحله مجزا برای نهایی کردن مطالعه موردی است. هر گام نیازمند چند ایمیل، چند بار گذاری، بررسی و البته هزینه است. تمامی این موارد را که کنار هم بگذاریم حجم کار زیاد می شود.

خط مشی بیش از حد برند

بازخورد رایج: شما نمی توانید بگویید که مطالعه موردی خیلی غیر رسمی است و یا اینکه تمامی عناوین باید صرفا۱۰ کلمه باشند، بدون اینکه نام مشتری و محصول را در آن ذکر شود..

تک سایز

برای مخاطبان مختلف، رسانه های مختلفی وجود دارد. آنچه که برای مشتری به صورت آنلاین جواب میدهد با آنچه برای یک روزنامه نگار از طریق ایمیل جواب میدهد متفاوت است.

محتوای طولانی

به طور معمول مشتریان خواستار یک مطالعه موردی ۵۰۰ کلمه ای هستند. آنها همچنین می خواهند یک پاراگراف در مورد محصول، یک پاراگراف در مورد فروشنده که آن را اجرا کرده و یک پاراگراف در مورد مشتری و جزئیات مشکلات و مزایای حاصل از استفاده محصول نیز ذکر شود. به نظر شما این بسیار شلوغ نیست ؟

انتظارات غیر واقعی

رویای مدیر بازاریابی این است که هر مطالعه موردی با این جمله خاتمه یابد: «از آنجا که ماWidgetiser 3.0, را نصب کردیم شرکت ما توانست در عرض سه ماه، دو میلیون یورو پس انداز کند و فروش خود را تا ۱۲۸ افزایش دهد.» اما دنیای واقعی چنین آماری تولید نمی کند.

مثال برای مطالعه موردی

در این قسمت چند مثال برای مطالعه موردی گردآوری کرده ایم که به نظر نمونههای کاملی هستند. آنها را مطالعه کنید و از آنها الهام بگیرید:

بانک سلطنتی اسکاتلندadobe

مطالعه موردی Adobe بر راهحلهایی متمرکز است که برای بانک سلطنتی اسکاتلند ارائه شده است. چالش های اصلی آنها شامل پرورش فرهنگ تصمیمگیری مبتنی بر داده، حذف سیستم های غیر یکپارچه و ارائه تجربه دیجیتالی مرتبط و کاربر پسند است. رویکرد Adobe منجر به افزایش ۲۰ درصدی نرخ تبدیل، همچنین بهبود ارتباطات داخلی، بهینه سازی سریع تر و کاهش ردپای مدیریت محتوا بود.

بهره وری-بهینه سازی

Bitly:vissla

ویسلا یک شرکت تجارت الکترونیک آنلاین است که نیازمند شناخت ابر داده در چندین پلتفرم بازاریابی است.

Bitly روشی برای تلفیق داده و به معنای واقعی کلمه کانال برای نمایش تمام اطلاعات بر روی یک داشبورد ارائه داد.

راه حل بازاریابی لینکدین: هابز پات (HubspoT)

هابز پات به دنبال جستجوی مشتری با کیفیت، از راه حل بازاریابی لینکدین برای تعامل بیشتر با متخصصان بازاریابی کسب و کارهای متوسط و کوچک استفاده کرد. هدف گذاری آنها استفاده از کتاب الکترونیک، وبینار و راهنماهای جامع بود. آنها از محتوای ارگانیک اسپانسر شده در فیدهای لینکدین اعضا استفاده کردند. اینطور که در سایت articulatemarketing آمده است نتیجه این بود که آنها توانستند نسبت به دیگر پلتفرم ها شاهد ۱۴ درصدی مخاطبان هدف خود باشند.

نحوه نوشتن مطالعه موردی

شما اکنون یک مطالعه موردی نوشته اید، آن را تایید کرده اید و در وبسایت خود قرار داده اید. بعد از آن به دنبال چه هستید؟ تا اینجا قسمت آسان کار را انجام داده اید. مشکل اصلی توزیع و نحوه نمایش آن به صورت عموم است. در این راه از راهکارهای زیر استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله بیش از ۱۰۰ نوع ایده تولید محتوا است.

مخاطب را به یاد داشته باشید

ما چندین مطالعه موردی برای یک شرکت تجارت نوشتیم. یکی از آنها شامل هزار کلمه بود و در آن ما تنها اجازه داشتیم که از نام محصول در یک پاراگراف استفاده کنیم. بقیه محتوا نوشتن یک داستان درست بود که بتواند برای خواننده هدف شرکت جذاب باشد. از نظر پوشش روابط عمومی مطالعات موردی پوشش بسیار موفقی داشت. علت آن این بود که روزنامهنگاران توانستند نکته آن را دریابند و مردم واقعاً خواستار مطالعه آن بودند.

رسانه جدید

نظرتان درمورد پست وبلاگ شواهد مشتری چیست؟ نظرتان در مورد تبدیل آن به یک پادکست ۵ دقیقه ای چیست؟ شاید بتوان سه یا چهار مطالعه موردی را در یک بخش خاص مثل حسابداری، در یک مقاله واحد فناوری ترکیب کرد؟ نظرتان در مورد قالب پرسش و پاسخ چیست؟ اگر آن مصاحبه را در یوتیوب قرار دهید چه؟

یک مطالعه موردی، چندین نوع ارائه

منبع مصاحبه و تحقیق تغییر نمی کند، اما شاید بتوانید یک مطالعه موردی سنتی بنویسید، یا آن را به صورت یک خلاصه برای وبسایت بنویسید و یا آن را به صورت یک نقل قول جذاب به شکل خبرنامه ایمیل در آورید و یا یک داستان ژورنالی با هدف روابط عمومی تهیه کنید. هزینه افزایشی نوشتن مقاله به شکل دیگر در مقایسه با هزینه نوشتن یک داستان کاملاً جدید بسیار کمتر است.

یک پایگاه داده ایجاد کنید

ما از پایگاه داده BaseCamp استفاده کرده ایم که اجازه دسترسی محتوا را به مشتری و آژانس امکان پذیر میسازد. این بدین معنا است که مطالعات موردی گذشته قبل دسترسی و جستجو هستند و حتی از آنها می توان به عنوان قالبی برای موارد بعدی استفاده کرد.

آن را اقدام برانگیز سازید

اکثر اوقات افراد فکر می کنند که پایان کار این است که مطالعه موردی تایید و سپس در وب سایت شواهد مشتری بارگذاری شود. این تنها آغاز یک فرآیند است. مطالعه موردی شما باید همراه با یک اقدام باشد. ما در مجموعه خود با هابز پات همکاری می کنیم و در آن از ابزارهای تحلیلی برای ردیابی بازدید کنندگانی که مطالعه موردی را بررسی کرده اند استفاده می کنیم. با استفاده از این ابزار در می یابیم که مشتریان آیا بر روی دکمه کال تو اکشن کلیک کرده و یا وارد صفحه تماس می شوند یا خیر.

استراتژی مطالعه موردی شما الزاما نباید پیچیده باشد، اما لازم است که تاثیر گذار باشد. اگر شما تنها ۱۰ درصد مواردی که در بالا ذکر کردیم را رعایت کنید، می توانید یک مطالعه موردی تاثیر گذار بنویسید. ما در مجموعه خود مطالعات موردی را نفس می کشیم و با آن زندگی می کنیم، زیرا می دانیم که تا چه اندازه برای کسب و کارها قدرتمند و اثرگذار است. در صورت نیاز به پشتیبانی و کمک از تماس با ما دریغ نکنید. می توانید از طریق رایا مارکت با ما در تماس باشید.

ادامه مطلب

نحوه نوشتن متن تشویقی عموما یک چالش بزرگ برای مدیران، والدین و تمام سرپرستانی است که قصد دارند از طریق آن از دیگران و زحماتشان تشکر نموده و به آنها انگیزه لازم برای ادامه را بدهند. تشویق می تواند یک عامل مهم برای پیشرفت است. در همین راستا در این مقاله تلاش شده است تا به این سوال پاسخ داده شود که چگونه یک متن تشویقی عالی بنویسیم؟

خبر خوب این است که ما مجبور نیستیم کسی را که به او اهمیت می دهیم تنها بگذاریم. ما می توانیم شخصی باشیم که از کلمات استفاده می نماید تا تلخی یک اتفاق سخت یا دردناک را برای اشخاصی که به آنها اهمیت می دهد، کم کند.

نحوه نوشتن متن تشویقی عالی و تاثیر گذار:

قبل از اینکه با نحوه نوشتن متن تشویقی آشنا شوید، لازم است که بدانید اغلب افراد در مواقع سخت زندگی همانند شیمی درمانی، آزمایش های بزرگ، لحظات دردناک و … نیاز به تشویق و امید دارند. لذا شما با تولید یک محتوای خوب تشویقی می توانید گامی بزرگ برای کمک به آنها بردارید. اما لازم است تا فرمول شخصی خود را بیابید.

مثال ها:

‘تو بهترین درک را داشتی.’

‘امروز موفق می شوید! من می دانم که شما عالی عمل خواهید کرد. ‘

‘ارسال کالاهای عمده راه شما را باز نمود.’

‘من می دانم که این کار آسانی نخواهد بود، اما این را نیز باور دارم، آنچه را که برای عبور از این مرحله لازم است به دست آورده ای.’

‘امیدوارم که عالی عمل کنی!’

‘ادامه دهید! موفقیت منتظر شما است’

‘ من به شما ایمان دارم، به خودتان ایمان داشته باشید.’

نکته حرفه ای: برای دریافت ایده های خوشبینانه و اینکه چگونه یک متن تشویقی عالی بنویسیم، می توانید مقاله good luck messages را مطالعه نمایید.

-نحوه نوشتن متن تشویقی برای انگیزه دادن به افرادی که در ذهن شما هستند:

در تهیه متن تشویق نامه گاها از کارت های خاص که خود دارای عبارات انگیزشی هستند، استفاده می شود. شاید خود کارت قبلاً حرف های زیادی زده باشد. لذا قصد ندارید که خیلی طولانی شود و خطر نوشتن یک نکته اشتباه افزایش یابد. به هر حال، لازم است تا تنها طی چند جمله ساده افکار خود خود را با عبارات تشویقی و محرک به گیرنده خود منتقل نمایید.

در نحوه نوشتن متن تشویقی از این دسته می توانید از نمونه مثال های زیر استفاده نمایید:

مثال ها:

‘شما هرگز از فکر من دور نیستید.’

‘می دانید که هر چند وقت یکبار به شما فکر می کنم؟ همیشه ‘

‘تو در ذهن و قلب من هستی.’

‘نگه داشتن تو در افکار من بسیار شیرین است.’

‘دعا کردن شما در نماز و امید به اینکه امروز روز بهتری داشته باشید، کار هر لحظه من است.’

‘من نمی توانم صبر کنم تا به زودی شما را ملاقات کنم.’

‘فقط می خواستم بدانید که در ذهن من و دعاهای من هستید.’

‘من به تو فکر می کنم.’

‘امیدوارم که در این زمان احساس تنهایی نکنید. افکار و دعاهای قلبی من تا آخر با شما هستند. ‘

مطالعه مقاله نکات مهم در تولید محتوای متن های کوتاه و مختصر را به شما توصیه می کنیم.

نکته حرفه ای: تولید محتوای تشویقی در این راستا که نشان دهنده درگیری ذهنی شما با گیرنده است، به همراه کارت های هدیه می تواند بازخورد خوبی داشته باشد.

-نحوه نوشتن متن تشویقی برای افرادی که بهبودی جسمی به دست آوردند:

پس از آسیب، جراحی یا بیماری، احساسات دردناک و ناامید کننده ای عموما به وجود می آیند. گیرنده شما ممکن است احساس کند زندگی بدون آنها ادامه دارد. لذا لازم است یادآوری کنند که شما آنها را فراموش نکرده اید و به یاد آنها هستید لذا از عبارات تشویقی و محرک زیر می توانید استفاده نمایید:

مثال ها

‘با خودت خوب باش و بگذار دیگران نیز با شما خوب باشند. ‘

‘این مورد دوره ای است که شما پشت سر می گذارید، و قطعا پایدار نیست.’

‘من امیدوارم که توسط افرادی که برای روحیه شما خوب هستند احاطه شده باشید.’

‘شما شگفت انگیز هستید که با این همه شهامت و امید با دلگرمی ایستاده اید.’

‘مهمترین چیز در حال حاضر تمرکز بر بهتر شدن است. هر چیز دیگری را فراموش کنید.’

‘با آرزوی سلامتی و بهروزی’

‘شما دقیقاً همان کاری را انجام می دهید که باید انجام دهید. همین گونه ادامه دهید. ‘

‘شما بسیار قوی و صبور هستید. ایمان خود را از دست نده. به زودی همه چیز شروع به خوب شدن می کند. ‘

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفندها و ایده های هوشمندانه برایاکانت های طنز و سرگرمی

‘من می دانم که بدن شما قطعاً احساس بهتری خواهد داشت. لذا صبور باشید و به آینده امیدوارانه نگاه کنید ‘

نکته حرفه ای» می توانید برای آشنایی با جملات امید بخش بیشتر مقاله Get Well article را مطالعه نمایید.

– نحوه نوشتن متن تشویقی برای بهبود از اعتیاد:

وقتی شخصی که به او اهمیت می دهید با اعتیاد دست و پنجه نرم می کند، تولید محتوای تشویقی می تواند برای وی اثربخش باشد. در نحوه نوشتن متن تشویقی برای این گروه می توانید از عبارات زیر بهره ببرید:

مثال ها

‘امیدوارم که شما قدرت درونی خود را روز به روز بیشتر احساس کنید.’

‘این بیماری سخت است ، اما شما سخت تر هستید.’

‘من به شما افتخار می کنم که در این جاده قدم گذاشته اید و آنچه را که برای شما مناسب است انجام دهید.’

‘شما در حال ایجاد یک تغییر بزرگ هستید و این واقعا یک معامله بزرگ است.’

‘من می دانم آنچه را که پشت سر میگذاری سخت است ، اما هر دقیقه برای شما دعا می کنم.’

‘نمی توانم تصور کنم که چه احساسی داری. اما وقتی نیاز به صحبت دارید می توانم گوش کنم. ‘

‘من هه تو را دوست دارم.’

‘شما فوق العاده شجاع هستید. من به شما افتخار میکنم.’

‘راه رفتن در این مسیر و ماندن در آن شجاعت جدی می خواهد. خوش به حال شما. ‘

‘قوی بمانید و به یاد داشته باشید که چند نفر به شما اهمیت می دهند. (من یکی از آن ها هستم!)’

نکته حرفه ای: مانند بسیاری موارد دیگر، بهبود از اعتیاد همانند یک سفر است. این کار به زمان نیاز دارد و غالباً با عقب نشینی و تلاش دوباره انجام می شود. بنابراین ارسال کارتهای متعدد تشویقی به مرور زمان یک گزینه خوبی خواهد بود.

– نحوه نوشتن متن تشویقی برای افرادی که در جستجوی شغل می باشند:

از دست دادن شغل یا تلاش برای یافتن آن می تواند ضربه بزرگی به امور مالی، روابط و احساسات شما وارد نماید. قطعا تولید محتوای تشویقی در این زمان بهترین راهکار خواهد بود. برای این مورد می توانید از مشال های زیر بهره ببرید:

مثال ها

‘ به نظر منصفانه نیست که فردی به همان اندازه که شما فداکار و سخت کوش هستید، از کار اخراج شود. اما من به خصوصیات شما اعتماد دارم که می توانند شما را به بهترین شغل هدایت کنند. ‘

‘من نمی توانم تمام احساساتی که در پایان این فصل از زندگی حرفه ای خود دارید احساس کنم. اما می خواهم شما بدانید که من برای شما اینجا هستم – برای صحبت کردن، یا به هر روشی که بتوانم کمک کنید. ‘

‘من از شنیدن اخبار شغلی شما بسیار متاسف شدم. هنگام تنظیم مجدد قرارداد ها، در ذهن من خواهید بود. می دانم که بهترین شغل در انتظار شما است. ‘

‘به آینده فکر کن و اعتماد به نفس داشته باش که این مورد فقط یک سنگ در مسیر رسیدن به چیزی بهتری است.’

‘تردیدی در ذهن من نیست که در هر راهی که انتخاب کنی موفق می شوی.’

‘ من می دانم که موقعیت مناسبی در انتظار شما است. ‘

‘با مغز و استعداد خو ، می دانم که هر کجا بروید سهم مثبتی خواهی داشت.’

نکته مثبت: خوش بینی یک موضوع اصلی در نحوه نوشتن متن تشویقی در این حوزه است.

– نحوه نوشتن متن تشویقی برای حالاتی که فرد طلاق یا جدایی را تجربه می کند:

اینکه در این شرایط چگونه یک متن تشویقی عالی بنویسیم، دشوار است. پایان یک رابطه نامطلوب می تواند موجب تسکین شود، اما همچنین می تواند ضربه روحی بزرگی را نیز به وجود آورد. در این موارد لازم است تا افراد را به ادامه راه امیدوار کنید

مثال ها

‘بسیار متاسفم که شما باید درد طلاق را تجربه کنید، اما خوشحالم که آنچه را که برای شما مناسب است انجام می دهید.’

‘من می دانم که این تصمیم ساده ای برای خانواده شما نبود. فقط می خواهم بدانید که من از شما حمایت می کنم. ‘

‘من شما و سارا را به عنوان یک زن و شوهر دوست داشتم، می خواهم شما بدانید که من به دوستی با شما ادامه می دهم.’

‘بعضی اوقات پایان سختی طول می کشد تا آغازی روشن ایجاد شود. با آرزوی تمام قدرت لازم در حال حاضر برای شما. ‘

‘ در نهایت می توانیم بگوییم که تو لیاقت خیلی بیشتری را داری’

‘فصل بعدی زندگی شما بسیار شگفت انگیز است.’

‘بسیار متاسفم که این مرحله را پشت سر می گذارید.’

‘قلب ها برای بهبودی زمان می برند. با خودتان ملایم باشید. ‘

– نحوه نوشتن متن تشویقی برای افرادی که چالش های روانی را پشت سر می گذارند:

از آنجا که چالش های بهداشت روانی همیشه برای ناظر معمولی قابل مشاهده نیست، لذا به راحتی می توان با ابراز همدردی واقعی بودن این احساسات را شبیه سازی نمود و حس اهمیت دادن به شخص را ایجاد کرد.

مثال ها

‘خوب نیست که خوب نباشی.’

‘درد شما زیاد است.در صورت نیاز به کسی، من اینجا هستم. ‘

‘هیچ کلمه یا توصیه عاقلانه ای وجود ندارد. فقط من به تو فکر می کنم، به امید بودن با تو تو و آرزوی روزهای بهتر پیش رو. ‘

‘من نمی دانم افسردگی چه حسی دارد و با تمام وجود آرزو می کنم که شما هم نیازی به دانستن آن نداشته باشید.’

‘بسیار متاسفم که شما یک شکست را تجربه کردید. من نمی دانم چه بگویم، به جز اینکه به شما اهمیت می دهم، و برای کمک به شما اینجا هستم. ‘

‘ما برای شادترین روزها و غم انگیزترین لحظات دوستانی پیدا کرده ایم. امیدوارم بدانید که من مثل همیشه دوست شما هستم. ‘

‘ مطمئن نیستم که در حال حاضر چه چیزی مفیدترین است، اما من یک کارت را نشان می دهم که یک بچه گربه زیبا روی آن قرار دارد نمی تواند صدمه بزند ، درست است؟ شما هم نمی توانید. من به تو فکر می کنم … ‘

نکته حرفه ای: یادداشت یا کارت یک روش بدون مانع برای نشان دادن علاقه به طرف است حتی اگر گیرنده شما برای بازدید شرایط خوبی نداشته باشد، از این روش می توانید با او ارتباط برقرار کنید.

– نحوه نوشتن متن تشویقی برای روزهای روشن آینده

گاهی اوقات خندیدن یا لبخند زدن بهترین دلگرمی است. تهیه متن تشویق نامه می تواند لبخند را به لب اطرافیان ما بیاورد.

مثال ها

‘فقط می خواستم امروز یادت کنم.’

‘من اینجا هستم و به یاد تو می باشم. ‘

‘شما و بیکن این روزها خیلی در فکر من هستید.’

‘می توانی از پسش بر بیایی. این را از من قبول کن. من بسیار عاقل و باهوش هستم. ‘

‘این نیز بگذرد.امیدوارم که مانند سنگ کلیه نباشد. ‘

‘من به تو ایمان دارم! و تک شاخ ها. اما بیشتر به شما! ‘

نکته حرفه ای: آیا شما گیرنده خود را به اندازه کافی می شناسید تا نسبت به آنچه که او را به خنده وا می دارد، اطلاعات داشته باشید؟ در صورت تایید حتما از عبارات خنده آور استفاده کنید.

– نحوه نوشتن متن تشویقی برای ارائه کمک

برای کسی که در تلاش است، معمولاً بهترین زمانی است که بتوانیم نیازهای او را با پیشنهادات ویژه برطرف سازیم تا وی بتواند تمرکز بهتری بر کارهای خود داشته باشد. در همین راستا می توان از عبارات زیر بهره برد:

مثال ها

‘کار شما بسیار زیاد است. در صورت نیاز من آماده کمک هستم. ‘

‘چه چیزی به خصوص اکنون چالش برانگیز است؟ ما می خواهیم راهی برای کمک به شما پیدا کنیم. ‘

‘من می توانم در خرید همراهتان باشم. فقط روز را مشخص کنید. ‘

‘اگر به کسی برای انجام کارها احتیاج دارید، من همان شخص هستم.’

‘اگر شریک فکری می خواهید، من همینجا هستم.’

‘متاسفم که اکنون همه چیز بسیار سخت است. دوست دارم از حیاط شما مراقبت کنم تا اینکه کمی راحت تر شوید. ‘

نکته حرفه ای: گاهی اوقات بهترین راه برای کمک و تشویق این است که برای افراد شرایطی را فراهم آورید تا آنها بر روی کار خود تمرکز بیشتری داشته باشند. انجام اموری ساده همانند پخت و پز و … می تواند به این افراد انگیزه بیشتر دهد.

– نحوه نوشتن متن تشویقی به یک کودک

وقتی بچه ها با چالش یا شکست روبرو می شوند، برای کمک به آنها می توان از عشق و تأیید بزرگسالان مهم زندگی آنان استفاده نمود.

مثال ها

‘من می دانم که مدرسه در حال حاضر بسیار سخت است، اما من به روشی که کارهای خود را انجام می دهید، افتخار می کنم. ادامه بده! ‘

‘شما ممکن است بازی را از دست داده باشید، اما هرگز تسلیم نشده اید. این باعث می شود شما در یاد من برنده باشید. ‘

‘خیلی متاسفم که از مهمانی بزرگ کنار گذاشته شدی. این احساسات من را نیز آزار خواهد داد. در حال حاضر احتمالاً خیلی کمک نمی کند ، اما من فکر می کنم شما مهربان ، باهوش ، بامزه و فوق العاده هستید.’

‘مادر و من به شما ایمان داریم! ‘

‘فقط می خواهم به شما یادآوری کنم که ما شما را دوست داریم و به هر چیزی که به شما مربوط می شود، افتخار می کنیم.’

نکته حرفه ای: سعی کنید هنگام نوشتن خود را کاملاً جای او بگذارید. این به شما کمک می کند میزان چالش را بزرگ احساس کنید و به مفیدترین روش تشویقشان کنید.

لینک منبع:

ideas.hallmark.com

ادامه خواندن در سایت منبع

آیا میدانید چگونه می توان مشکل برعکس نوشتن در فیگما (Figma) را برای زبان فارسی برطرف کرد؟ در ابتدا باید بدانید به طور اساسی سبک نوشتاری اکثر زبان ها در کشورهای مختلف مشابه یکدیگر است. به عنوان مثال الفبای زبان هایی مانند انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و کشورهای اتحادیه اروپا همگی در یک جهت نوشته می شوند. یعنی نحوه نوشتن تمام حروف و جملات در این کشورها از چپ به راست (LTR) است.

نوشتار زبان در این کشورها تحت تأثیر حروف الفبای لاتین (رومی) قرار گرفته است. برای افراد انگلیسی زبان، حتی نحوه باز کردن کتاب نیز از سمت پشت آن است. اکثر نشریات علمی و ادبی بین المللی با این سبک نوشته شده اند و تدریس می شوند.

الفبای زبان ها

اما در خاورمیانه از حدود ۲۰۰۰ سال پیش تاکنون، سبک نوشتن حروف و عبارت ها در زبان هایی مثل فارسی، عربی، عبری، اردو و سایر زبان ها از راست به چپ (RTL) است. امروزه تنوع زبان ها همچنان بالا است و کشورهای یک منطقه از شیوه نوشتاری خاص خود استفاده می کند.همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید سبک نوشتن زبان انگلیسی و عربی متفاوت است. قطعاً با مشاهده تصویر زیر متوجه شده اید که متن عربی نسبت به زبان انگلیسی فضای بیشتری را اشغال می کند.

مشکل برعکس نوشتن در فیگما

اکثر تیم های توسعه نرم افزار بین المللی به یکسان کردن تجربه کاربران محصولات توجه می کنند. آن ها سعی می کنند نرم افزارهای خود را به گونه ای طراحی کنند که تمام افراد در تمام کشورهای بتوانند از آن ها استفاده کنند. بنابراین افراد در هر نقطه از جهان نباید در استفاده از محصولاتشان مشکلی داشته باشند.

بومی سازی محتوا

به هیچ وجه آسان نبوده است. زیرا ابزارهای طراحی شده برای تولید محتوا باید تضمین کنند که معنای پیام به اشتراک گذاشته شده در تمام مناطق یکسان است. زیرا در برخی زبان ها نویسه های بزرگ تری وجود دارد و احتمال دارد ترکیب های متنی آن ها فضای بیشتری را اشغال کنند. این امر باعث می شود که رابط های کاربری با زبان افراد ناسازگار باشند و کاربران احتمالاً از سایر نرم افزارها استفاده کنند.

فیگما برای تولید محتوا

آیا شما صاحب یک برند یا شرکتی که ابزار فیگما برایاستفاده می کنید؟ آیا شما نمی توانید به دلیل مشکل برعکس نوشتن در فیگما محتوای خود را برای افراد منطقه خاورمیانه به خصوص افراد فارسی زبان بومی سازی کنید؟ اگر شما در حاضر از Figma استفاده می کنید، قطعاً فعالیت تولید در این کشورها به دلیل مشکل برعکس نوشتن در فیگما متوقف شده است. زیرا این نرم افزار مانند ابزار Sketch شیوه های متنوعی برای نوشتن متن برای زبان های مختلف ندارد.

فزونه BIDI

اما اگر از این ابزار استفاده می کنید یا آن را برای تولید محتوا ترجیح می دهید نباید نگران این موضوع باشید. زیرا شیوه های سفارشی سازی متن در این ابزار، توسط سایر شرکت ها طراحی شده است. این شیوه ها می توانند مشکل برعکس نوشتن در فیگما را برای زبان های کشورهای خاورمیانه، به ویژه کشورهای فارسی زبان حل کنند.

Google Docs

به عنوان مثال صفحه پشتیبانی Figma استفاده از افزونه BIDI را برای Sublime Text پیشنهاد می کند تا بتوانید مشکل برعکس نوشتن در فیگما را برطرف کنید. البته از واژه پرداز Google Docs هم می توانید برای حل این مشکل استفاده کنید.

استفاده از واژه پرداز

ما در این مقاله دو روش برای رفع مشکل برعکس نوشتن در فیگما را که برای زبان های فارسی و عربی کاربرد دارند همره با مثال ارائه کرده ایم. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از واژه پرداز سریع تر و راحت تر است، اما اگر نیاز به گنجاندن متن فارسی در یک بخش از کد داشته باشید، احتمالاً ویرایشگرهای متن شیوه های ساده تری را برای تایپ متن دارند.

چگونه می توان مشکل برعکس نوشتن در فیگما (Figma) را برای زبان فارسی برطرف کرد؟

در این بخش از مقاله ما به دو شیوه مطمئن که برای رفع مشکل برعکس نوشتن در فیگما می پردازیم که برای زبان هایی مثل فارسی کاربرد دارند. قبل از شروع استفاده از این روش ها باید چیدمان صفحه کلید خود را تغییر دهید. بنابراین باید با توجه به سیستم عامل خود، دستورالعمل های این راهنما را دنبال کنید.

روش اول: رفع مشکل برعکس نوشتن در فیگما با استفاده از واژه پرداز Google Docs

بعد از تغییر چیدمان صفحه کلید خود، می توانید به راحتی در متن خود را از راست به چپ تایپ کنید. بنابراین از این طریق می توانید مشکل برعکس نوشتن در فیگما را برای زبان فارسی و زبان های مشابهی که از راست به چپ هستند، برطرف کنید.

روش دوم: رفع مشکل برعکس نوشتن در فیگما با استفاده از Sublime Text

به طور کلی در این روش برای رفع مشکل برعکس نوشتن در فیگما، باید ابتدا متن موردنظر خود را در Sublime Text بنویسید. سپس باید از این افزونه برای جابجایی متن استفاده کنید. شما باید فونت از پیش تعریف شده را در Figma تغییر دهید. بعد از آن برای اصلاح بیشتر متن خود را در ویرایشگر کپی کنید.

شما باید مراحل زیر را برای تغییر تنظیمات در افزونه Sublime Text انجام دهید

۱٫ Sublime Text را دانلود و نصب کنید.

۲٫ پس از اتمام دانلود، پوشه را از حالت زیپ خارج کنید.

۳٫ Sublime Text را اجرا کنید.

۶٫ در این مرحله پوشه ای باز می شود. پوشه استخراج شده از ۲c#را در این پوشه کپی کنید. این مرحله از تنظیمات مشابه تصویر زیر است.

۷٫ پوشه را ببندید.

برای اطمینان از خواندن متن فارسی توسط Sublime Text باید:

  • Sublime Text را اجرا کنید.

  • با کلیک روی ‘settings’ تصویر زیر ظاهر می شود.

  • محتوای تصویر زیرا را در قسمت سمت راست وارد کنید.

  • پنجره ظاهرِ شده را ببندید.

اکنون Sublime Text آماده دریافت متن برای رفع مشکل برعکس نوشتن در فیگما هستند.

متن خود را بنویسید

توجه کنید که هنگام تایپ فارسی و عربی در Sublime، متن به طور خودکار مانند تصویر بالا از راست به چپ نوشته نمی شود. در واقع هر کاراکتری که وارد ویرایشگر می شود به طور پیش فرض از چپ به راست ظاهر می شود.

متن خود را جابجا کنید

  • پس از اتمام کار تایپ، متن خود را انتخاب کنید.

همانطور که مشاهده می کنید در این روش با انجام چند مرحله ساده می توانید مشکل برعکس نوشتن در فیگما را برای زبان فارسی برطرف کنید. با این روش شما می توانید با خیال راحت متن فارسی خود را در هر بخشی از کد خود بگنجانید.

ادامه مطلب

شما برای آماده کردن محصول یا صنعت مورد نظرتان جهت جمع آوری و به اشتراک گذاشتن اطلاعات آن و ارائه آن هستید. پیشنهاد ما به شما یک مقاله سفید است زیرا دارای قالب مناسبی است و برای این کار کاملا پرکاربرد است. این یک محصول مفید جهت معرفی تخصص شرکت شما و یک ابزار ارزشمند برای بازاریابی است.

اما ، چطور می توان دانش خود را به یک مقاله سفید تبدیل کنید؟

اوراق سفید به گزارش های تجاری خیلی مشابه هستند ولی کاملا از هم متمایز هستند. برای این که بتوان یک نوشته موفقیت آمیز بنویسید، باید تفاوت ها را درک کنید و عناصر اصلی را در آن بگنجانید. با خواندن این مطلب شما خواهید دریافت که آیا یک مقاله سفید برای شما مناسب است یا خیر؟ و اگر مناسب است، نحوه تهیه و تولید مقاله را باید آموزش ببینید.

مقاله سفید چیست؟

مقاله سفید سندی معتبر است که هدف آن اطلاع رسانی کامل به خواننده در مورد یک موضوع خاص است. این دانش و تحقیقات درباره تخصص مورد نظر با هم در سند ترکیب می شوند تا برای یک راه حل یا یک پیشنهاد خاص استدلال کنند.

مقاله سفید به خواننده علاوه بر این که درک موضوع را می رساند این امکان را می دهد تا مسئله ای را حل کند یا درباره آن تصمیم بگیرد.

مقالات سفید از جمله اسناد تجاری به شمار می آیند که با توجه به اطلاعات ورودی تکمیل می شوند و می توان گفت دارای متن گیرا و نافذی هستند. به همین دلیل خواندن این مقالات به صورت عمیق صورت می گیرد. این مقاله ها در نوشتن از لحن رسمی استفاده می کنند.

استفاده و ارزش مقاله سفید

مشاغل گوناگون هم برای این که تخصص خود را ثبت و برای آن بازاریابی نمایند از مقالات سفید استفاده می کنند.

به طور کلی مقاله های سفید برای مخاطبانی خارج از تجارت ارائه می شوند. بنابراین، ابزاری جهت جذب خوانندگان به شرکت با ارائه دانش با کیفیت و عالی در صنعت هستند.

با این حال، یک مقاله سفید یک زمینه برای فروش نیست. این شرکت است که با برجسته ساختن تخصص داخلی و توصیه های ارزشمند، محصول شرکت خود را به فروش می رساند.

مثال:

زمینه فروش(حراجی): بازاریابی ABC با ۸ روش در بودجه ی شبکه های اجتماعی شما صرفه جویی خواهد کرد

کاغذ سفید: تبلیغات رسانه های اجتماعی: مطابق با نیازها و سیستم عامل های بازاریابی

نحوه انتخاب موضوع مقاله سفید چگونه است؟

انتخاب کردن یک موضوع مناسب برای نوشتن مقاله سفید بسیار ضروری است.

در این زمینه سه عامل مهم وجود دارد:

۱٫ مخاطب

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهکار ها و تکنیک های هوشمندانه برایکارت ویزیت در اصفهان | صعود به قله موفقیت

مانند هر نوشتار تجاری، مخاطب اولین عاملی است که نظر شما را جلب خواهد کرد. مقاله سفید باید با در نظر داشتن خواننده مورد نظر نوشته شود. مخاطبان ممکن است مشتریانی باشند که با این صنعت به صورت طولانی مدت آشنا هستند یا خریداران احتمالی که کاملاً در این زمینه تازه کار هستند، باشند.

همیشه در مورد نکات اصلی و سوالات عمده و اصلی که خوانندگان ارائه می دهند تأمل کنید. در این مباحث شما می توانید به دنبال مواردی باشید که به طور کامل بررسی نشده اند.

۲٫ تخصص

مقاله سفید شما باید طوری تهیه شود که با تخصص شرکت شما کاملا مطابقت داشته و آن را برجسته کند. در این سند باید تحقیقات کامل و شامل تحقیقات خارجی و داخلی باشد.

۳٫ مسئله محور و متمرکز بر راه حل

مقالات سفید باید در مورد یک مسئله خاص صحبت و آن را برطرف کنند که این مسئله یا موضوع باید در زمینه تخصص شما باشد. این سند ممکن است به موضوعاتی از جمله معضلات مشترک، روندهای جدید، تکنیک های تغییر، مقایسه صنعت و غیره بپردازد.

مقاله سفید باید دارای یک راه حل یا پیشنهادی برای پاسخگویی به مسئله باشد. این راه حل مبتنی بر بررسی دقیق مسئله و راه حل های بالقوه است.

تهیه مقاله سفید

پژوهش

موضوع انتخاب شده باید به طور جامع بررسی شود. اطلاعات را از منابع آنلاین، منابع صنعت(محصول مورد نظر) و اسناد داخلی تهیه کنید. مقاله های سفید مبتنی بر داده ها هستند، بنابراین باید توسط تحقیقات قابل توجهی پشتیبانی شود. هیچ قاعده ای قوی و سریع در مورد استنادها وجود ندارد اما شما باید هر اطلاعاتی را که قبل از شروع تحقیقات خود از آن ها اطلاع نداشتید و به طور عهمومی نیستند را ذکر کنید. ولی این نکته را فراموش نکنید هر چه تعداد مراجع افزایش یابد موجب اعتماد به نفس و اطمینان خاطر خواننده می شود.

البته همه منابع باید از سایت های معتبر تأمین شوند. زیرا برای نوشتن یک سند ارزشمند، کلیه مطالبی که تهیه و بررسی شده باید از منابع معتبر و قابل اعتماد صورت بگیرد.

سایر مقالات سفید را بخوانید

آیا قبلاً مقاله های سفیدی وجود داشته که موضوع یا حوزه شما را پوشش دهد؟ برای این که سطح معلومات خود و فرصت های استفاده در محتوای موجود را افزایش دهید، مقالات سفید دیگر را بخوانید. این بررسی همچنین تضمین می کند که مقاله سفید شما به جای کار اضافی، منحصر به فرد خواهد بود.

از نقشه ذهنی استفاده کنید

پیگیری بسیاری از منابع، ایده ها و مطالبی که مرتبط با تهیه مقاله سفید هستند می توانند شما را خسته کنند و کاملا طاقت فرسا هستند. بنابراین یک راه راحت تر هم وجود دارد آن هم ابزار سازمانی مفید نقشه ذهنی است. نقشه ذهنی به نویسنده این امکان را می دهد تا قطعات مختلف را در یک مرور کلی تصویری فهرست بندی و به هم متصل کند.

قالب مقاله سفید

مقاله های سفید به طور کلی از قالب استاندارد یک سند پیروی می کنند. درست است که سفارش محتوا ممکن است مشابه سایر گزارش های تجاری باشد، اما یک تفاوت عمده در آن وجود دارد:

یک مقاله سفید نتیجه را در پایان قرار می دهد.

بسیاری از ارتباطات تجاری، مانند گزارشات فنی یا پیشنهاد ها، نتیجه اصلی را در ابتدای سند ارائه می دهند. این سفارش به خواسته های خواننده در دریافت اطلاعات پاسخ می دهد.

در یک مقاله سفید، مطالب و تحقیقات، خواننده را آگاه می کند و درک آن ها را از مسئله در سراسر سند افزایش می دهد.

در یک مقاله سفید و گزارش تجاری نکات ارائه شده و تنظیمات مربوط به خواننده با یکدیگر کاملا متفاوت است. که حتی یافته های عمده از این الگو پیروی می کنند.

نکات مقاله سفید چندان مهم نیست، بلکه فهم سند باید آسان باشد شامل عناوین آموزنده برای پیمایش آسان، تا خواننده را مجذوب خود نماید.

یک عنوان دقیق انتخاب کنید

یک عنوان خوب ضروری است. این باید به وضوح نشان دهد که خواندن مقاله سفید چه چیزی را نشان می دهد و خواننده به دنبال چیست؟

برای مثال در مقاله سفید این عنوان به طور عادی تعریف شده است:

عنوان (عادی):

منابع ارزیابی اثرات زیست محیطی که از قانون ۱۲۳٫۴ پیروی می کند

برای مثال عنوان ( مجذوب کننده):

تأثیرات زیست محیطی و ارزیابی پیشنهادات در سال ۲۰۱۸

برخی از مخاطبان به دنبال یک شاخص معتبر هستند. خوانندگان ممکن است از یک محتوای ارزشمند به دلیل این اصطلاح هراس داشته باشند. پس مثل همیشه به این فکر کنید که مخاطبان شما چه چیزی را ترجیح می دهند و چه چیزی را دوست دارند.

خلاصه

چکیده، خلاصه ای از نکات اصلی و موضوع مقاله سفید را به خواننده ارائه می دهد و به خواننده این امکان را می دهد تا اطمینان حاصل کند که سندی مرتبط با نیازهایش پیدا کرده است که برای آن ها پاسخگو است. بعد از خواندن این مقاله، خواننده باید بتواند درک کند که ‘در جای مناسب قرار گرفته است’.

بیان مسأله

بیانیه مسئله، مسئله ای است که مقاله سفید به آن می پردازد. برای اطمینان از درک آن توسط خواننده، باید این مشکل را تعریف و در یک زمینه قرار داد.

پیش زمینه

این بخش قادر است که اطلاعات لازم را برای درک مخاطب و در نهایت راه حل فراهم کند. مطالب در پیش زمینه ممکن است خیلی دقیق و فنی و تخصصی یا گسترده و سطح بالا باشند. البته موضوع محتوا بستگی به تخصص و علاقه خواننده دارد.

اگر تحقیقات اصلی برای تهیه مقاله سفید به پایان رسیده باشد، الان نوبت دست به کار شدن است و روش ها باید ابلاغ شوند.

منبع:

ادامه خواندن در سایت منبع

نوشتن جملات تشکر آمیز در نظر می تواند نظر مخاطب شما را جلب نموده و آنها را به خواندن ادامه کامنت ترغیب نماید. اما باید در نظر داشت که تنها نوشتن متن تعارف و تمجید در درج نظر، نمی تواند تاثیر مثبتی داشته باشد زیرا باعث می شود تا افراد به راحتی از آنها صرف نظر نمایند. با این توضیح، قصد داریم تا در این آموزش در خصوص تعارفات رایج در نگارش نظر مقالات دانشجویی صحبت کرده و بیان داریم که چگونه می توان با مناسب یا جملات تشکر آمیز در نظر، آن را مثبت و تاثیر گذار نمود.

مقاله را نیز بخوانید.

آشنایی با نحوه نوشتن جملات تشکر آمیز در نظر

با توجه به مواردی که در بالا عنوان شد، شما می توانید با نوشتن جملات تشکر آمیز در نظر پیرامون مقالات دانشجویی، که در زیر آمده است، آشنا شده و کامنت خود را با این موارد به اتمام برسانید، تا تاثیرگذاری آنها بیشتر شود. در نظر داشته باشید که نحوه نوشتن جملات تشکر آمیز در نظر تا حد زیادی به پست مد نظر مربوط می شود. در زیر نمونه هایی از تعارفات رایج در نگارش نظر مقالات دانشجویی درج شده است.

– استدلال قدرتمند!

– من شما را به خاطر این گونه فکر کردنتان ستایش می کنم.

– یک کار و مقاله پر زرق و برق!

– من شما را بخاطر کار کاملتان ستایش می کنم.

– یک تم خوب توسعه یافته!

– من می دانستم که شما می توانید آن را انجام دهید!

– یک مقاله بی نقص!

– من دوست دارم بدانم که چطور این کار را انجام داده اید.

– من شیوه کار شما را دوست دارم

– حیرت انگیز !

– من شیوه برخورد شما را دوست دارم.

– عالی است.

– من نحوه استدلال در کار را دوست دارم.

– زیبا! من سبک شما را دوست دارم

– من بررسی شما را دوست دارم.

– درخشان و عالی

– من متوجه شدم که تو درست کار می کردی

– واضح ، مفید و کامل!

– من پیشرفت زیادی در _______ شما می بینم.

– خیره کننده و چشمگیر

– تلاش اختصاصی به سبکی زیبا

– باورنکردنی و لذت بخش

– مطلوب به نظر می رسد شما تلاش زیادی برای این کار کرده اید.

– متمایز است که تصحیح کار ______ شما بسیار لذتبخش است. آیا انجام چنین کار خوبی احساس خوبی ندارد؟

– وقتی کار می کنید ___ لذت بردن از لذت است.

– دقیقا درسته! ادامه دهید

– عالی!آینده ادامه کار شما درخشان است.

– باشکوه و استثنایی

– افکار باشکوه هیجان انگیز

– مثال شگفت انگیز

– نشاط آور و شایسته

– فوق العاده و خیلی بهتر

– افسانه عالی بود ، چقدر چشمگیر است!

– خارق العاده خوب بود

– نجیب و مطلوب

– خوب و قابل توجه است

– خوب کار خوب حالا فهمیدی

– درجه یک ، به نظر می رسد شما برای کلاس ___ آماده هستید!

– مقاله درجه یک

– برجسته

– خوش به حال شما

– استدلال خوب و ستودنی است

– خوش فکر

– کار معتبر

– کار خوب / کار خوب مناسب

– قابل توجه

– نتایج عالی

– عالی

– محترم

– از همکاری شما ممنونم.

– اشاره درست به هدف

– من از کمک شما قدردانی می کنم

– تفکر تند شما پیشرفت خوبی را نشان می دهد.

– مقاله نشان می دهد که شما واقعاً فکر کرده اید.

– پر زرق و برق و کامل

– فوق العاده متفکرانه!

– تلاش موفق

– فوق العاده درجه یک

– کار فوق العاده / فوق العاده کار درجه یک!

– عالی بسیار خلاق

– کار برتر / کار برتر / کار بسیار خوب

– عالی

– بسیار جالب است

– فوق العاده

– بسیار شیک

– کار فوق العاده خوب فکر شده

– ممنون چه مقاله شیکی!

– ممنون از اینکه درست کار کردید

– چه دقت خوبی!

– با تشکر از شما برای چنین تلاش خوبی.

– چه کار شسته و رفته ای!

– به نظر می رسد گزارش خوبی خواهد بود.

– این همه استعداد را کجا پنهان کرده اید؟

– جالب بود.

– فوق العاده

– نکته خوبی است.

– شایسته

– این یک مشاهده بسیار خوب است

– . شما واقعاً با احساس اینجا بازی کردید.

– این یک دیدگاه جالب است.

– شما نشان دادید که فکر می کنید.

– این یک روش جالب برای دیدن است.

– خیلی راحت و قابل فهم به نظر میرسید

– این قطعاً یکی از روشهای بررسی صحیح است.

– حتماً تمرین می کردید.

– شما امروز واقعاً از خودتان پیشی گرفتید.

– شما واقعاً اینجا گل زدی.

– عالیه! شما در این زمینه متخصص می شوید.

– این کاملا پیشرفت است. امروز تو عالی ترین هستی

– واقعاً خوب است شما الان در مسیر درستی هستید.

– درست است. خوش به حالت. شما واقعاً در حال حرکت هستید.

– این پاسخ صحیحی است. شما به هدف درست اشاره می کنید.

– این دانش شما از ____ را نشان می دهد.

– تو روز من را ساخته ای

– این رتبه چهار ستاره می گیرد.

– امروز را یک روز کامل قرار داده اید

– این یک صحنه متحرک است. شما واقعاً قابل توجه هستید.

– این برنده است! شما صبر زیادی با این کار نشان داده اید.

– این سرگرم کننده است ، نه؟ زحمت شما به ثمر رسیده است.

– این یک کار برنده جایزه است. اظهار نظر شما حساسیت زیادی نشان می دهد.

– این کاملا یک موفقیت است. سبک شما جرقه الهامات آینده است.

– این چیز خاصی است. کار شما شخصیتی خاص دارد.

– این نوع کارها من را بسیار خوشحال می کنند.

– این مقاله دارای نقاط قوت بسیاری است!

– این کار واقعاً نیاز به استعداد دارد.

– نتایج ارزش این همه تلاش شما را داشت. شما الان به هدف خود رسیده اید.

در این مقاله تلاش شد تا چگونگی استفاده از ، جملات تشکر آمیز در کامنت به همراه اصول و نحوه نوشتن تعارف و تمجید در کامنت های مقالات دانشجویی ارائه شود.

لینک:

ادامه مقاله در سایت منبع

قالب نقد کردن یک مقاله، این فرصت را به محققین و دانشجویان می دهد که بتوانند کار دیگر متخصصین را بررسی و تجزیه و تحلیل کنند. خارج از سیستم آموزشی، متخصصان، بیشتر اوقات کارهای دیگران را از نظر وضوح و اصالت بررسی می کنند. وقتی میخواهید به این پرسش که ( نقد و بررسی یک مقاله به چه معناست و چگونه نوشته می شود ) پاسخ دهید، باید بتوانید آنالیزی که از شما خواسته شده و نحوه نوشتن نقد بر یک مقاله را درک کنید.

نقد به چه معناست

در نحوه نوشتن نقد بر یک مقاله، این نوعی مقاله ی حرفه ای است که سطح بالایی از تجزیه و تحلیل های عمیق و ارائه ساختار مناسب را نیاز دارد. این، یک ارزیابی حرفه ای و سازنده از مقالات ادبی می باشد که از طریق خلاصه کردن ، تجزیه و تحلیل و طبقه بندی صورت می گیرد. اگر یک نقد علمی می نویسید، باید از پایگاه داده ها و اطلاعات، برای به تصویر کشیدن تحقیقات استفاده کنید. هدف اصلی شما، خلاصه کردن و ارائه یک فهم ساده و مختصر از هر چیزی که خوانده اید است.

نوشتن شامل این موارد می شود :

مطالعه مقاله بیش از ۱۰۰ نوع ایده تولید محتوا را به شما توصیه می کنیم

۱- نقد مقالات خبرنگاری

یک نقد مقالات خبرنگاری، نقاط ضعف و قوت یک نشریه را نشان می دهد. یک نویسنده ی حرفه ای، باید بتواند با تجزیه و تحلیل مناسب، ارزش یک مقاله را به خواننده نشان دهد.

۲- نقد مقالات تحقیقاتی

این نوع با مقالات خبرنگاری متفاوت است، به این دلیل که روش تحقیقی که در مقاله استفاده شده است را مورد بررسی قرار می دهد.

۳- نقد مقالات علمی

یکی دیگر از انواع نقد مقاله، نقد مقالات علمی است، که هر چیزی که در قلمرو علم بگنجد را درگیر میکند. اغلب، مقالات علمی شامل اطلاعات زمینه ای بسیاری هستند که شما می توانید در نقد و تحلیل خود از آنها استفاده کنید

شکل دادن به نقد یک مقاله

در نحوه نوشتن نقد بر یک مقاله، سبک متن شما، باید از سبک مورد انتظار استاد شما پیروی کند. اگر در این باره مطمئن نیستید، باید درمورد قالب مورد نظر و توضیحات آن از استاد خود پرسیده و تمامی جوانب آن را بررسی کنید .

وقتی که شما پاسخ این پرسش ها را بدانید، سپس میتوانید شروع به نوشتن کنید و علاوه بر آن تا حدودی هم با نحوه نوشتن نقد بر یک مقاله آشنا شده اید. در زیر دو قالب MLA و APA توضیح داده شده اند که هر دو ، جزو قابل توجه ترین سبک های نقل قول هستند.

استفاده از قالب APA

فرآیند قبل از نوشتن

مرحله اول:

حتما در نحوه نوشتن نقد بر یک مقاله، سازماندهی درستی برای نقد خود انتخاب کنید. تنظیمات و قالب بندی متن شما، تعیین می کند که چگونه باید متن را بخوانید. در اینجا این قدم ها را باید دنبال کرده و با مراحل نوشتن نقد بر مقاله آشنا شوید:

  • مقاله را خلاصه کنید، نکات اصلی، ایده ها و اطلاعات ارائه شده در مقاله را پیدا کنید.

  • نقاط مثبت مقاله را مشخص کنید. جنبه های قوی، ایده ها ی خوب و مثبت نویسنده را بررسی کنید .

  • شکاف های متن را پیدا کنید. به دنبال تناقض ها، شکاف و یا عدم هماهنگی در متن بگردید و اینکه آیا نویسنده به اندازه کافی از استدلال های مختلف و اطلاعات کافی برای حمایت از ایده اصلی خود استفاده کرده است یا خیر .

  • سوالاتی که در مقاله بدون پاسخ مانده اند را پیدا کنید. در مقاله بگردید و سوالاتی که بدون جواب و نیمه کاره مانده اند را مشخص کنید.

مرحله دوم :

ادامه دهید و مقاله را نقد و بررسی کنید. در یکی دیگر از مراحل نوشتن نقد بر مقاله، راهنمایی ساده و کوتاه برای این کار آورده شده است :

  • ابتدا مقدمه و نتیجه گیری مقاله را بخوانید. در این دو نویسنده نکته های اصلی بحث و نکات کلیدی را می نویسد . همچنین با خواندن این دو بخش، بهتر می توانید نکات اصلی متن را درک کنید.

  • کامل مقاله را بخوانید.

برنامه ریزی برای انتشار محتوا

طرح کلی و الگو

در ادامه راهکار های نحوه نوشتن نقد بر یک مقاله ، همانطور که با خواندن مقاله پیش می روید، سعی کنید افکار خود را در یک بخش کلی منسجم کنید. هنگام خواندن متن، اطلاعات مهم ، اشتراکات و تناقضات را یادداشت کنید. کمبود ها و نقاط قوت آن را مشخص کرده و سعی کنید نقشه راه خود را بر اساس این مشخص کنید. دقت کنید که اگر استاد شما، از شما یک بخش خلاصه نخواسته است حتما آن بخش ها را از متن خود حذف کنید. مانند دیگر متون و مقالات، نقد یک مقاله هم دارای مقدمه، بدنه و نتیجه گیری می باشد. بنابراین باید بتوانید متن خود را بر این اساس و عنوان های فرعی دیگر در بدنه متن تقسیم کنید. اگر در مرحله قبل از نوشتن و یا مرحله بارش فکری به مشکل برخوردی ، میتوانید از قالب های نمونه و آماده کمک بگیرید.

مطالعه مقاله محتوا نویسی برای اخبار را پیشنهاد می کنیم

اجزا تشکیل دهنده مقاله :

  • صفحه قبل از عنوان : در اینجا شما لیست مقالاتی که در متن نقد شده اند ، عنوان نشریه ، نام تمامی نویسندگان و اطلاعات دیگر نویسندگان (شهر ، استان ، آدرس ایمیل و …) را می نویسید .

  • جزییات نویسنده (اختیاری ) : نام ، آدرس ، شماره تلفن ، ایمیل و …

  • عنوان بالایی : فقط در قالب APA استفاده شده که در آن ، عنوان در کمتر از ۴۰ کاراکتر نوشته می شود .

  • صفحه خلاصه : این بخش، اختیاری بوده و می تواند بر اساس خواسته های استادتان از شما باشد . حداکثر باید ۸۰۰ کلمه بوده و در آن از زبان بسیار ساده و روان استفاده کنید . خود متن را به معنای واقعی به کار نبرید و در این بخش به منابع ارجاع ندهید .

  • صفحه عنوان : عنوان به شکل کامل و حدودا ۲۵۰ کلمه چکیده به همراه کلید واژه ها نوشته شود .

  • مقدمه

  • بدنه : شامل مطالب اصلی و زیر موضوع های مختلف

  • آثار ذکر شده و منابع

  • صفحات اختیاری برای خواندن

  • جدول های مختلف ( در صورت ضرورت داشتن )

مرحله ۱ : عنوان را بنویسید

در مراحل نوشتن نقد یک مقاله، اول از همه باید عنوانی بر اساس ایده اصلی مطلب بنویسید. این عنوان می تواند پرسشی، توصیفی و یا توضیحی باشد.

مرحله ۲ : به مقاله استناد کنید

مرحله ۳ : شناسایی مقاله

مرحله ۴ : مقدمه

مرحله ۵ : مقاله را خلاصه کنید

خلاصه ای از نوشته های نویسنده تهیه کنید. هر مطلب و یا اطلاعاتی که با متن مرتبط بوده را نیز نوشته و همچنین نتیجه گیری نویسنده را هم در همین بخش بنویسید.

مرحله ۶ : نقد کنید

در اینجا باید نقاط قوت و ضعفی که پیدا کرده اید را ارائه کنید. دانش و اطلاعاتی که نویسنده نوشته است را به اشتراک گذاشته و در نقد خود بنویسید. همچنین درباره هرگونه ضدیت یا تناقضی که در متن پیدا کردید نیز بنویسید. همیشه موضع خود را داشته باشید، یا از نوشته های نویسنده حمایت کنید یا نکنید، اما همچنین سعی کنید از نظریات و استدلال های خود درباره موضوعات مقاله نیز پشتیبانی کنید. در نهایت نیز می توانید از الگوهایی برای ارزیابی و درجه بندی نویسنده مقاله کمک بگیرید.

مرحله ۷ : نتیجه گیری کنید

در این بخش نکات مهم و حیاتی متن را بازگو کرده و درکنار آن، یافته های خود و نقدی که بر مقاله داشته اید را اضافه می کنید. سپس در مورد صحت ، اعتبار ، و مرتبط بودن نتایج بررسی مقاله هم مطالبی بنویسید. در نهایت نیز راهی برای تحقیقات بیشتر در زمینه مورد نظر ارائه کنید. قبل از نوشتن کامل این بخش نیز به موارد زیر توجه کنید:

فرآیند بعد از نوشتن . کار خود را بخوانید

درنهایت در مراحل پایانی نحوه نوشتن نقد بر یک مقاله، زمانی که تمامی قسمت های نقد شما آماده شد ، فقط یک مرحله باقی می ماند . خواندن کار خودتان. اغلب افراد به این مرحله بی توجه هستند، اما این مورد یکی از مهمترین مرحله های نوشتن است که باعث می شود اشتباهات متن خود را پیدا کرده و به آن جلا بدهید. برای اینکار ، متن را کامل خوانده و قسمت های زیر را در متن بررسی کنید :

  • دستور

  • علائم نقطه گذاری

  • ساختار متن

  • دیگر خطاها

سپس به دنبال اطلاعاتی بگردید که در متن ضروری نیستند و آنها را حذف کنید. در نهایت نیز بررسی کنید که حتما ۳ الی ۴ نکته کلیدی در متن شما وجود داشته باشد. حال که میدانید نقد به چه معناست، به مثال های زیر توجه کنید:

منبع:

essaypro.com

محتوای کامل در سایت منبع