راهکار ها و تکنیک های کلیدی برای بهترین پیج های عمومی به همراه نمونه های کاربردی

زمانی که صحبت از بهترین پیج های عمومی اینستاگرام می شود یعنی به دنبال پیجی مناسب برای تبلیغات هستیم تا کسب و کار خود را تبلیغ کرده و با توجه به نوع تجارت، تبلیغات مناسب برای آن در نظر بگیریم چرا که هر صنف کاری باید در میان بهترین پیج های عمومی اینستاگرام به دنبال پیجی مناسب برای تبلیغات باشد.

اینستاگرام

شاید تا به امروز مخاطب هدفمند به گوش شما خورده باشد! به طور کلی مخاطبان هدفمند یا کاربرانی که به عنوان مشتری شناخته می شوند گفته می شود، برای مثال پیج های بوتیک مردانه قاعدتا باید کاربران یا فالوور های مرد یا پسر داشته باشد که بازه ی سنی آن ها طوری باشد که قابلیت خرید محصول را داشته باشند، به همین دلیل است که ما به دنبال بهترین پیج های عمومی اینستاگرام برای تبلیغات هستیم.

مخاطبان هدف-پرسونای مخاطب

جستجوی بهترین پیج های عمومی اینستاگرام

مطمئنا کسانی که در اینترنت به دنبال بهترین پیج های عمومی هستند یعنی هدف آن ها دریافت نام پیج هایی است که تبلیغات مربوط به صنف کاری خود را به آن ها بسپارند، اما بهتر است قبل از انتخاب پیج چند نکته را در مورد بهترین پیج های عمومی اینستاگرام به شما معرفی کنیم تا با توجه به نکات ذکر شده سفارش خود را برای مدیر پیج ارسال نمایید.

انتخاب بهترین پیج های عمومی اینستاگرام برای تبلیغات

انتخاب بهترین پیج های عمومی اینستاگرام یعنی استراتژی برای انتخاب پیجی مناسب جهت توافق بر سر تبلیغات؛ در واقع زمانی که صحبت از پیج های عمومی می شود یعنی بعد از انتخاب چند پیج به دنبال بازدید های واقعی یا غیر واقعی آن ها خواهیم بود.

مطمئنا زمانی که پیج های عمومی را بررسی کردید، بعد از بررسی از مدیر پیج میزان ریچ و بازدید ها را به عنوان یک آمار درست از مدیر پیج می خواهید که به صورت ویدیو یا تصویر از صفحه در اختیار شما قرار می دهند تا با توجه به آمارهایی که در اختیار شما قرار می گیرد تصمیم خود را در خصوص سپردن تبلیغ به صاحبان پیج خواهید گرفت.

منظور از بهترین پیج های عمومی اینستاگرام چیست؟

زمانی که صحبت از بهترین پیج های عمومی اینستاگرام می شود یعنی هدف شما برای درخواست تبلیغات جدی است اما برای انتخاب آن سردرگم هستید و دقیقا نمی دانید که مخاطبان هدفمند خود را چگونه از پیج های مختلف به دست بیاورید، ما در ادامه پیج های عمومی را برای شما دسته بندی می کنیم تا با توجه به توضیحات تصمیم نهایی خود را برای سپردن تبلیغات به این پیج ها بگیرید.

در واقع منظور ما این است که کدام یک از پیج های معرفی شده می تواند مخاطبان هدفمند یا همان مشتریان واقعی را برای شما به ارمغان بیاورد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهکار ها و تکنیک های نوآورانه برایمدیریت فروشگاه اینترنتی

پیج های خاص که به صورت عمومی فعالیت دارند

یک پیج آشپزی را در نظر بگیرید که در به عنوان یکی از بهترین پیج های عمومی اینستاگرام شناخته می شود! به طوری که تعداد فالوور های این پیج بسیار زیاد می باشد، یعنی بعد از انتشار پست در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله ی کاربران و مخاطبان دیده شده و علاوه بازدید کاربران در نظرات نیز شرکت می کنند، به همین دلیل با توجه به تعداد درخواست کاربران این پیج در اکسپلورر نمایش داده می شود.

اما همه چیز به اکسپلور و تعداد بازدید بالا خلاصه نمی شود، پیج های خاصی که مانند پیج آشپزی با بازدید بالا در حال فعالیت هستند بدین معنی است که اکثر دنبال کنندگان آن را بانوان تشکیل می دهند، بنابراین اگر به دنبال فالوور های خانم باشید باید پیج هایی مانند آشپزی را دنبال کنید تا تعداد فالوور های خانم آن ها زیاد بوده و بدین ترتیب شانس بیشتری برای دریافت فالوور داشته باشید.

پیج های عمومی با بازدید بسیار بالا

بعضی از پیج های ایرانی در اینستاگرام وجود دارند که فرقی نمی کند اینستاگرام آن ها چه کاربرانی در پیج خود داشته باشند چرا که این دسته از پیج ها فالوور های میلیونی داشته و از هر قشر و سن در آن حضور دارند، به عنوان مثال شما پیج آقای حسن ریوندی را در نظر بگیرید که در حال حاضر بیشتر از ۱۸ میلیون فالوور در پیج آقای ریوندی حضور دارند.

این دسته از پیج ها معمولا بازدید میلیونی دارند و مطمئنا پست هایی که به منظور تبلیغات در این پیج منتشر می شوند به راحتی می توانند تعداد فالوور های خود را افزایش دهند چرا که پیج هایی که مانند آقای حسن ریوندی در شبکه های اجتماعی وجود داشته باشند به عنوان بهترین پیج های عمومی اینستاگرام شناخته شده و دریافت کاربران هدفمند از میان مخاطبان فعال آن پیج بسیار زیاد است.

شبکه های اجتماعی

تاثیر تعداد فالوور بر روی هزینه ی تبلیغات

همانطور که مستحضر هستید پیشرفت بسیار برای ما مهم و حائز اهمیت است و همواره همه ی ما در تلاشیم تا با استفاده از روش های مختلف مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کنیم اما زمانی که صحبت از بودجه می شود یعنی بودجه ی ما با همخوانی داشته باشد !

در واقع بعد از انتخاب پیج های عمومی مواردی که باعث می شود یک پیج را برای سفارش تبلیغات انتخاب کنیم هزینه ی آن است. این موضوع معمولا به تعداد فالوورها و میزان بازدید هر پست یا استوری بر می گردد که هر چقدر تعداد بازدید و ریچ های یک پست یا استوری بالاتر باشد به همان میزان قیمت های نجومی دریافت خواهد شد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفندهای طلایی دربارهاکسپلور - آپدیت ۱۴۰۲

چطور جز پیج های عمومی شده و تبلیغات بگیریم؟

زمانی که صحبت از بهترین پیج های عمومی اینستاگرام می شود یعنی زحمت و وقت زیادی برای آن صرف شده که امروز شما در حال مشاهده ی آن هستید، یعنی آقای ریوندی سالیان سال در این زمینه فعالیت داشتند اما نتیجه ی مطلوبی از این روش دریافت نکردند تا اینکه از سال ۹۲ در برج میلاد برنامه ای تدارک دیدند که از آن روز به بعد روز به روز به محبوبیت این شخص افزوده می شد.

به طوری که با بروز رسانی های فضای مجازی و حضور ایشان در اینستاگرام توانستند توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کنند. بنابراین برای رسیدن به پیجی که بازدید بالا دارد باید تلاش های بسیار انجام داد و در عین حال صبر پیشه کرد، راز موفقیت پیج هایی که بازدید بالایی دارند دقیقا پشت کاری است که صاحبان آن پیج دارند.

معرفی پیج های عمومی و پربازدید در اینستاگرام

در این بخش به معرفی تعدادی از پیج های پربازدید را در اینستاگرام به شما معرفی می کنیم که به دلیل میزان محبوبیت در جامعه و همچنین مشهور بودن آن ها در میان مردم صورت گرفته است که برخی از آن ها به شرح زیر هستند.

  • حسن ریوندی.

  • مهناز افشار.

  • رامبد جوان.

  • پرویز پرستویی.

  • علی کریمی.

  • علی دایی.

تفاوت افراد های مشهور با افراد مشهور مجازی چیست؟

زمانی که صحبت از افراد مشهور می شود یعنی در مورد شخصی مانند علی دایی صحبت می کنیم که نه تنها در ایران بلکه در کشور های عربی و اروپایی هم به عنوان یک شخص سرشناس در فوتبال ایران شناخته می شود که کارنامه فوق العاده ای برای خود به ثبت رسانده است، این دسته از افراد معمولا با افتخارات ملی و همچنین میزان محبوبیتی که در کل ایران دارند بین تمام اقشار جامعه قابل شناسایی هستند.

اما کسانی که تنها از راه مجازی کردند یعنی تنها به وسیله ی کسانی شناخته می شوند که در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشند، برخی از آن ها از یوتیوب به محبوبیت می رسند و برخی دیگر در اینستاگرام به وسیله ی پست های طنز و ساختن کلیپ های طنز و اجتماعی به محبوبیت می رسند که در صورت فعالیت مناسب می توان به یکی از بهترین پیج های عمومی اینستاگرام تبدیل شوند.

ادامه مطلب در سایت منبع