ترفندهای ارزشمند و حرفه ای درباره محتوای بزرگ + مثال های کاربردی

استفاده از تکنولوژی و فناوری هایی از قبیل اینترنت به حدی عمومیت پیدا کرده است که این روزها حتی کودکان دو ساله هم گوشی به دست می شوند و سعی می کنند که از این امکانات استفاده کنند. بدیهی است که این کودکان کمی که بزرگ تر شوند این قابلیت را پیدا می کنند که کارهایی را انجام دهند و محتویاتی را سرچ کنند که مناسب ذهن کنجکاو معصوم آن ها نمی باشد. در همین راستا فعال کردن محتوای بزرگسالان سرچ موضوعی است که امروز می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. تا شما بتوانید نتایج سرچ دستگاه های مختلفی که کودکتان به آن ها دسترسی دارد را محدود کنید و در صورت لزوم دوباره فعال نمایید.

روش های مختلف برای فعال کردن محتوای بزرگسالان سرچ

این روزها متاسفانه به قدری محتویات زننده و نامناسب در فضای مجازی منتشر می شود که مسلما کنترل استفاده ی کودکان از این فضا باید یکی از اصلی ترین دغدغه های والدین باشد. خیلی از مرورگرها و سیستم ها هستند که روش هایی را برای یک کنترل موثر در اختیار بزرگسالان قرار می دهند. در ادامه به بررسی این روش ها می پردازیم.

موتور جست و جوی گوگل

استفاده از نرم افزارهای مختلف برای کنترل محتویات سرچ

این روزها نرم افزارهای زیادی وجود دارند که با انواع سیستم عامل ها نیز همخوانی دارند و هر خانواده ای با هر گوشی ای می توانند از این نرم افزارها استفاده کنند. به طور مثال نرم افزارهای دنیای درسا، سانیار، SFp، شقایق، Salfeld Child Control، Net Nanny از جمله نرم افزارهای ایرانی و خارجی هستند که با نصب آن ها بر گوشی خود و فعال کردن گزینه های موجود در این نرم افزارها می توانید فرزندان خود را در فضای مجازی کنترل کنید.

استفاده از DNS

هر دستگاهی برای این که بتواند به اینترنت وصل شود از DNS استفاده می کند. البته دستگاه های مختلف با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارند تنظیمات DNS متفاوتی هم خواهند داشت. اما به طور کلی کاری که شما باید انجام دهید این است که به دنبال تنظیمات شبکه یا وای فای دستگاه مورد نظر خود باشید. و سرورهای DNS را نیز به آدرس IP تغییر دهید. به طور مثال برای سیستم عامل Mac و باید نام سرورهای DNS را به آدرس IP یعنی ۱۸۵٫۲۲۸٫۱۶۸٫۱۶۸ تغییر دهید. گاهی برای این که بتوانید تنظیمات IP را تغییر دهید باید آن را در حالت Manual بگذارید تا امکان ویرایش فراهم شود.

مسدود کردن محتویات مستهجن در IOS

اعمال کنترل برای گوشی های اندروید

برای گوشی های اندروید باید مطمئن شوید که گوشی تان با برنامه Google Family Link سازگار است. شما می توانید این برنامه را از گوگل پلی و یا سایر فروشگاه های نرم افزاری تهیه کنید. این نرم افزار را هم باید بر روی گوشی خودتان نصب کنید و هم بر روی گوشی ای که می خواهید کنترل نمایید. این نرم افزار چیزی را مسدود نمی کند و تنها به شما این امکان را می دهد که فرزند خود را کنترل نمایید.

استفاده از افزونه ی گوگل کروم

با سرچ عبارت هایی نظیر کنترل والدین و یا بلوک بزرگسالان تعدادی سایت بالا می آید که یکی از آن ها با عبارت شروع می شود. با دانلود، نصب و فعال کردن این افزونه در گوگل کروم دستگاهی که کودکتان استفاده می کند می توانید مانع از نمایش تمامی نتایج بشوید. در واقع این افزونه با کنترل کلمات کلیدی محتویات بالغ را مسدود می کند.

اگر چه روش های گفته شده ممکن است کمی با دستگاه مورد نظر شما متفاوت باشد اما به طور کلی باید به تنظیمات گوشی خود بروید در نتیجه اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید پیشنهاد می کنیم که حتما زبان گوشی را به فارسی تغییر دهید. عباراتی که شما باید به دنبال آن ها باشید شامل تنظیمات شبکه، خصوصی سازی، حریم شخصی، کوکی ها و از این قبیل عبارات می باشند.

آموزش استفاده از فضای مجازی به جای فعال کردن محتوای بزرگسالان سرچ

همان طور که میدانید روش هایی که تا اینجا ذکر شده اند و سایر روش هایی که وجود دارند متاسفانه امنیت صد در صدی ای را ایجاد نمی کنند ضمن این که کودکان با فهمیدن این موضوع می توانند راه های غیر فعال کردن آن ها را پیدا کنند. و یا نوجوانان ممکن است که احساس کنند به استقلال آن ها تجاوز شده و ناراحت شوند. در نتیجه هیچ چیز جای وقت گذاشتن و توضیح دادن این که چگونه باید از فضای مجازی استفاده کرد را نمی گیرد ضمن این که شما به عنوان والدین موظف هستید که اوقات فراغت فرزندان خود را پر کنید تا وقت نکنند که زمان زیادی را در فضای مجازی بگذرانند همچنین سعی کنید به هنگام انجام تحقیقات مدرسه یک بزرگسال مطمئن کنار کودکان بماند. در چنین شرایطی است که می توان گفت روش های مختلف فعال کردن محتوای بزرگسالان سرچ می تواند موثر واقع شود.

چه جور محتویاتی نامناسب ارزیابی می شوند؟

به طور جامع می توان گفت که محتویات مستهجن که شامل عکس و فیلم هایی می شوند که روابط و نکاتی را نشان می دهند که کاملا شخصی هستند و نباید در معرض دید دیگران گذاشته شوند. محتویات خشن هم از آن جایی که می توانند باعث افزایش پرخاشگری کودکان و نوجوان گردند و رشد سیستم هیجانی مغزشان را دچار مشکل کنند بهتر است که در کنار محتویات مستهجن فیلتر شوند و خارج از دسترس کودکان و نوجوان قرار بگیرند.

aggression-پرخاشگری

ادامه مقاله در سایت منبع

محتوای ممنوع در قوانین تبلیغات گوگل

محتوای ممنوع ، محتوایی است که نمی توانید در گوگل آن را تبلیغ کنید. این محتواها شامل مشکلاتی هستند؛ که برای تبلیغ در گوگل ادز باید رفع شوند. توصیه می شود قبل از تبلیغ در یوتیوب و گوگل ادز حتما از محتوای ممنوع آن دو آگاهی پیدا کنید.

کالا های تقلبی

کالاهای تقلبی، کالاهایی است که نشان یا نام شرکت های دیگری را دارند و ویژگی های محصولات آن شرکت ها را تقلید می کنند و یا خود را به عنوان شرکت اصلی معرفی می کنند. مطابق با قوانین تبلیغات گوگل ادز، فروش یا تبلیغ این کالاها ممنوع است. و نمی توان آن ها را تبلیغ کرد.

محصولات یا خدمات خطرناک

گوگل محصولاتی که به سلامت یا امنیت افراد آسیب وارد می کند را غیر مجاز می داند و اجازه تبلیغ به آن ها را نمی دهد. نمونه هایی از محتوای خطرناک: داروهای تفریحی (شیمیایی یا گیاهی)، مواد روانگردان، تجهیزات برای تسهیل مصرف مواد مخدر. سلاح ، مهمات ، مواد منفجره و آتش بازی ؛ دستورالعمل ساخت مواد منفجره یا سایر محصولات مضر ؛ محصولات توتون و تنباکو.

محتوای نامناسب

گوگل به فعالیت هایی که باعث خشونت، بدی و عدم تحمل در بین افراد می شود؛ اجازه تبلیغ نمی دهد. نمونه هایی از محتوای نامناسب یا توهین آمیز: آزار و اذیت یا ارعاب نسبت به فرد یا گروهی ، تبعیض نژادی ، لوازم گروهی نفرت ، صحنه های جرم گرافیکی یا تصاویر تصادف، ظلم به حیوانات، قتل ، خودزنی ، اخاذی یا باج خواهی، فروش یا تجارت گونه های در معرض خطر.

فعالیت های ممنوع برای تبلیغات گوگل

یکی دیگر از قوانین تبلیغاتی گوگل ادز، ممنوع نبودن فعالیت های سایت است. گوگل خواهان مفید بودن تبلیغاتی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. به همین خاطر تبلیغ، محتوا یا آدرس هایی که مخرب هستند یا تلاش می کنند افراد را فریب دهند و یا قوانین تبلیغات گوگل ادز را دور بزنند ممنوع شده است.

خرید اکانت گوگل ادز

شروع کنید

جمع آوری اطلاعات کاربران

گوگل خواهان امنیت اطلاعات کاربرانش است؛ کاربران به اطلاعاتی که در اختیار گوگل قرار می دهند اعتماد کامل داشته باشند و بدانند این اطلاعات به درستی محافظت می شود. به همین خاطر، شرکای تبلیغاتی گوگل نباید از این اطلاعات سوء استفاده کنند و آنها را برای مقاصد دیگر یا بدون کسب اجازه و سنجش های امنیتی مناسب جمع آوری نمایند.

نمایش و ارائه نادرست

گوگل می خواهد که تبلیغ منتشر شده، کاربران را به مسیر درستی هدایت کند. به همین خاطر تلاش می کند که تبلیغات واضح و صادقانه باشند و در تصمیم گیری آگاهانه به مخاطب کمک کنند.

محتوای محدود شده طبق قوانین تبلیغات گوگل

برخی از سایت ها شرایط سنی دارند یا از لحاظ فرهنگی بر روی مواردی حساس هستند. تبلیغات آنلاین از جمله تبلیغ بنری در گوگل یک روش عالی برای کسب موفقیت و است، اما گوگل در نواحی حساس تلاش میکند که نمایش این تبلیغات را کنترل کند.

تبلیغات آنلاین-تبلیغات اینترنتی

مطالب مرتبط

محتوای بزرگسالان

تبلیغات باید بر اساس ترجیح مخاطب نمایش داده شود و با مقررات موجود همخوانی داشته باشد. به همین خاطر گوگل اجازه نمایش محتوای خاص بزرگسالان را در تبلیغات نمی دهد.

سلامت و دارو

برخی از محتواهای مرتبط با حوزه سلامت اصلا قابل تبلیغ نیستند. این در حالی است که برخی از آن ها را تنها زمانی می توان تبلیغ کرد که فرد تبلیغ کننده در گوگل تایید شده باشد و تنها کشورهای تایید شده را هدف قرار دهد. قوانین و مقررات محلی را برای نواحی که می خواهید هدف قرار دهید حتما بررسی کنید.

نیازمندی های ویراستاری و فنی برای تبلیغات گوگل

گوگل ادز نیازمندی های فنی را مشخص می کند و به کاربر و تبلیغ کننده کمک می کند؛ بیشترین استفاده را از فرمت تبلیغاتی مشخص شده ببرند. گوگل تنها به تبلیغاتی اجازه نمایش می دهد که ظاهر حرفه ای و شفاف داشته باشد و کاربر را به محتوای مفید، مرتبط و با تعامل آسان هدایت نماید.

قوانین تبلیغات گوگل ادز : سخن پایانی

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه خواندن در سایت منبع

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفند های کلیدی دربارهخرید ریپورتاژ که باید حتمادر نظر بگیرید


اینستاگرام

انتخاب بلاگر اینستاگرام برای تبلیغات

مارس ۱, ۲۰۲۲


تاثیر افزایش بازدید استوری اینستاگرام بر کسب و کار

فوریه ۲۴, ۲۰۲۲


طراحی کمپین تبلیغات اینستاگرام

فوریه ۲۲, ۲۰۲۲

قوانین تبلیغات در اینستاگرام ;پیش از تولید محتوا برای تبلیغات در اینستاگرام حتماً این مطلب که در مورد قوانین تبلیغات در اینستاگرام با تاکید بر محتوای غیرقابل قبول را بخوانید. علیرغم آنچه که ما گمان می کنیم، محتوای انتشار یافته در اینستاگرام و فیسبوک به شیوه های مختلف مورد بازبینی و بررسی قرار می گیرد و چنانچه بخشی از آن با قوانین همخوانی نداشته باشد، پاک شده و یا با هشدار محتوای نامتعارف به کاربران نمایش داده می شود.

محتوا پادشاه است

این حساسیت برای محتوای تبلیغات در اینستاگرام و فیس بوک چندین برابر است به نحوی که کمپین های اسپانسر اینستاگرام براحتی Disapprove می شود و تنظیم کننده کمپین می بایست با ترفندهای مختلف و یا تعویض و تغییر تصاویر و کپشن ها، محتوای مطابق با قوانین فیسبوک ارائه دهد.

این امر برای برخی از کمپین های اسپانسر اینستاگرام و تبلیغات در فیس بوک مشتریان ما نیز اتفاق افتاده است بنابراین مناسب دیدیم که با انتشار اولین سری از قوانین تبلیغات در اینستاگرام با تاکید بر محتوای غیرقابل قبول، به کاربران برای تولید محتوای مناسب کمک کنیم.

قوانین تبلیغات در اینستاگرام و فیس بوک

۱٫ استانداردهای جامعه:

تبلیغات نباید استانداردهای جامعه ما را زیر پا بگذارند. آگهی ها در اینستاگرام نباید دستورالعمل های اجتماعی اینستاگرام را نقض کنند.

۲٫ قوانین تبلیغات در اینستاگرام ; محصولات یا خدمات غیرقانونی:

تبلیعات نباید باعث تسهیل، ترویج یا تبلیغ محصولات و خدمات غیرقانونی شوند. تبلیغاتی که افراد زیر سن قانونی را هدف قرار میدهند، نباید محصولات، خدمات، محتوای نامناسب و یا گمراه کننده ای داشته باشند.

۳٫ اقدامات تبعیض آمیز:

تبلیغات نباید باعث ایجاد تبعیض و تشویق مانند تبعیض نژادی، قومیت، مذهب، سن، جنسیت، گرایش جنسی، منشا ملی، وضیعیت خانوادگی، معلولیت، وضعیت جسمی و ژنتیکی شوند.

۴٫ قوانین تبلیغات در اینستاگرام ;محصولات تنباکو:

تبلیغات نباید فروش یا استفاده از محصولات تنباکو و وسایل مرتبط را ترویج دهد.

۵٫ مواد مخدر و محصولات وابسته به مواد مخدر:

تبلیغات نباید باعث ترویج فروش یا استفاده از داروهای غیر قانونی یا تفریحی شود.

۶٫ قوانین تبلیغات در اینستاگرام ;مکمل های بی خطر:

تبلیغات نباید افراد را تشویق به فروش یا استفاده از مکمل های ناامن کند اما متاسفانه این امر به وضوح توسط فیس بوک قابل مشاهده است.

۷٫ سلاح، مهمات یا مواد منفجره:

تبلیغات نباید باعث ترویج فروش یا استفاده از سلاح، مهمات و یا مواد منفرجه شود. این خود شامل تبلیغ لوازم جانبی سلاح هم میشود.

۸٫ قوانین تبلیغات در اینستاگرام ;محصولات یا خدمات بزرگسالان:

تبلیغات نباید فروش یا استفاده از محصولات یا خدمات به افراد بالغ را بجز تبلیغ برای برنامه ریزی خانوادگی و جلوگیری از بارداری ترویج دهد. آگهی ها برای تبلیغ وسایل جلوگیری از بارداری باید بر روی ویژگی های پیش گیری از بارداری محصول تمرکز داشته باشند نه بر روی لذت های جنسی و یا افزایش جنسی . این تبلیغات باید افراد ۱۸ سال به بالا را هدف قرار دهد.

۹٫ قوانین تبلیغات در اینستاگرام ;محتوای بزرگسال:

تبلیغات نباید حاوی محتوایی برای افراد بالغ باشند. این آگهی ها شامل برهنگی، نمایش افراد در موقعیت های صریح یا تلقین آمیز و یا فعالیت هایی است که بیش از حد محرک یا تحریک کننده جنسی هستند.

۱۰٫ نقض حقوق شخص ثالث:

۱۱٫ محتوای حساس:

تبلیغات نباید حاوی محتوای شوک آور، مهیج، بی احترامی و یا خشونت آمیز باشند.

۱۲٫ ویژگی های شخصی:

تبلیغات نباید حاوی محتوای مدعی کننده و یا محتوایی که بر ویژگی های شخصی دلالت دارد، باشد. این تبلیغات شامل اظهارات مستقیم یا غیرمستقیم در مورد نژاد فرد، منشا قومی، مذهب، اعتقادات، سن، گرایش جنسی، وضعیت پزشکی، عضویت در یک اتحادیه کارگری و یا سابقه جنایی می شود.

۱۳٫ قوانین تبلیغات در اینستاگرام ;محتوای غلط یا گمراه کننده:

تبلیغات، صفحات فرود و شیوه های کسب وکار نباید حاوی محتوای فریبنده، کاذب و یا گمراه کننده از جمله ادعاهای فریبنده، پیشنهادها و یا روش های فریبنده باشد.

۱۴٫ محتوای بحث برانگیز یا متضاد:

تبلیغات در اینستاگرام نباید حاوی محتوایی باشد که مسائل سیاسی و اجتماعی بحث برانگیزی را برای اهداف تجاری سوق دهد.

۱۵٫ صفحه فرود غیر کاربردی:

تبلیغات در اینستاگرام نباید افراد را به صفحات فرود غیر کاربردی هدایت کند. این آگهی ها شامل محتوای صفحه اصلی هستند که از توانایی یک فرد برای دور شدن از صفحه تداخل ایجاد میکنند.

۱۶٫ قوانین تبلیغات در اینستاگرام ;تجهیزات نظارت:

تبلیغات، فروش کمپین های جاسوسی، ردیاب های تلفن همراه و یا دیگر تجهیزات نظارت مخفی را ترویج نمی کنند.

۱۷٫ قوانین تبلیغات در اینستاگرام ;دستور زبان و فساد:

تبلیغات در اینستاگرام نباید حاوی ناسزا و یا دستور زبان بد باشد. نمادها، اعداد و حروف باید به درستی بدون قصد دور زدن فرآیند بازبینی تبلیغ یا سیستم های دیگر مورد استفاده قرار گیرند.

۱۸٫ عملکرد نامطلوب:

تبلیغات نباید حاوی تصاویری باشد که عملکرد نامطلوبی را نشان دهد.

۱۹٫ قوانین تبلیغات در اینستاگرام ;سلامت شخصی:

تبلیغات در اینستاگرام نباید حاوی ” قبل و بعد ” تصویر و یا تصاویری باشد که حاوی نتایج غیر منتظره یا بعید هستند. محتوای تبلیغاتی نباید به منظور ارتقای رژیم، کاهش وزن و یا سایر محصولات مرتبط با سلامت، به معنای تلاش برای ایجاد درک منفی از افراد باشد. تبلیغاتی که برای سلامتی، تناسب اندام و یا کاهش وزن هستند باید افراد ۱۸ سال یا بالاتر را هدف قرار دهد.

ارتقا

۲۰٫ وام های Payday ، وجوه نقد و اوراق قرضه :

آگهی ها ممکن است باعث افزایش وام های خود، چک حقوقی، اوراق قرضه به قید وثیقه یا هر گونه وام های کوتاه مدتی که برای پرداخت هزینه های شخصی تا زمان پرداخت بعدی آنها هزینه می شود را افزایش ندهد.

۲۱٫ قوانین تبلیغات در اینستاگرام ;بازاریابی چندسطحی:

بازاریابی

تبلیغات فرصت های کسب درآمد باید به طور کامل مدل کسب وکار را توصیف کنند و نباید باعث ارتقا مدل های کسب وکار شوند چرا که جبران سریع برای سرمایه گذاری کوچک، از جمله فرصت های بازاریابی چند سطحی را ارائه می دهد.

۲۲٫ مزایده کوچک (پنی):

ایده

تبلیغات، مزایای پنی، مزایده یا سایر مدلهای تجاری مشابه را تبلیغ نمی کند.

۲۳٫ قوانین تبلیغات در اینستاگرام ;اسناد تقلبی:

تبلیغات در اینستاگرام، اسناد جعلی مانند مدارک جعلی، پاسپورت و یا مدارک مهاجرت را ترویج نمی دهد.

۲۴٫ کیفیت پایین یا محرمانه:

تبلیغات در اینستاگرام نباید حاوی مطالب منتهی به صفحات فرود خارجی باشند زیرا یک تجربه غیر منتظره را ارائه می دهند. این آگهی ها شامل موقعیت گمراه کننده تبلیغاتی است. مانند آگهی هایی مانند عناوین بسیار حساس و یا هدایت افراد برای پیاده کردن صفحاتی که حاوی حداقل محتوای اصلی و حداکثر محتوای آگهی با کیفیت پایین است.

۲۵٫ قوانین تبلیغات در اینستاگرام ;نرم افزار جاسوسی یا بدافزارها:

تبلیغات در اینستاگرام نباید حاوی نرم افزارهای جاسوسی، بدافزارها یا هر نرم افزاری باشد که منجر به یک تجربه غیر منتظره یا فریبنده شود. این خود شامل لینک هایی است که به سایت های حاوی این محصولات مرتبط می شود.

محتوای کامل در سایت منبع

محتوای استراتژی داخلی یک شرکت

با استفاده از LinkedIn، تصمیماتی برای برندسازی داخلی باید صورت بگیرد زیرا این Platform فقط به اشخاص اجازه ی انتشار محتوا را میدهند. بنابراین اگر در مورد شغلتان برای مخاطبین B2B خود در LinkedIn Plus و یا سایر رسانه ها یک قطعه محتوای بزرگ تهیهکرده اید باید راجع به اینکه چه شخصی آن را منتشر کنید؛ تصمیم گیری کنید.

در اینجا یک طرح کلی برای استراتژی توصیه می شود:

  • این که چه شخصی قادر می باشد و یا وظیفه دارد شرکت شما را در میان عموم مردم معرفی کند را مشخص کنید.
  • راجع به این که هر شخصی روی چه محیط مشخصی بایستی تمرکز کند تا بتواند علاقه، تجربه و تخصص جذب کند را مشخص کنید.
  • اینکه چه شخصی باید تولید محتوا کند را تعیین کنید.
  • به عنوان یک مثال فرضی، یک Stratup را تصور کنید که بایستی به ساخت شرکتها کمک کند و همچنین ارتباطات آنلاین را مدیریت کند. وظایف بهتر است به این ترتیب تقسیم بندی شوند:
  • CEO(مدیر اجرایی) بایستی در مورد موضوعاتی که برای یک Startup پیدا کرده و یا روی یک Startup با کیفیت آموزشی بالا در حال اجراست، بحث و گفتگو کند.
  • مدیر تولید محصولات، بایستی روی تکنولوژی تمرکز کرده و مباحثی را در این زمینه تهیه کند.
  • مدیر بازاریابی بایستی در مورد جوامع مدیریتی صحبت کند و متونی را بنویسد.

این خیلی مهم است که محتوای شغل شما تقسیم بندی شده و به عنوان وظیفه به عهده ی هر یک از مدیران ارشد قرار گیرد. مسلماَ در صورتی که چندین نفر اقدام به تلاش جهت معرفی شرکت کنند نیروی آنها در این امر چند برابر شده و شرکت شانس بیشتری برای مطرح شدن در اجتماع خواهد داشت.

چگونه می توان ترکیبی از رسانه های وابسته و بدست آمده را به کار گرفت؟

چه زمانی شما نمی توانید یک محتوا را در رسانه ی بدست آمده بازنویسی کنید؟

چه زمانی شما می توانید محتوا را در رسانه های بدست آمده بازنویسی کنید؟

در اینجا یک مثال از مقاله ای که من آن را فقط روی وبسایت خودم و روی LinkedIn منتشر کردم؛ می بینید. وبسایت من اعتبار خودش را از طریق جستجوی Google و اخبار آن بدست آورد. LinkedIn هم بعداَ پست من را بین هزاران کاربر ترویج داد:

نکته: Canonical-Tag ها فقط پیشنهادی از سمت Google هستند. اگر بقیه وبسایتهایی که یک پست را با یک Canonical Tag منتشر میکنند (که این Canonical tag وبسایت شما اشاره دارد) ، موتور جستجو امکان دارد باز هم آن وبسایت را به عنوان وبسایتی بشناسد که کپی برداری کرده ولی این کار را مجاز انجام داده است. در این شرایط من تمایل دارم وارد کدینگ آن وبسایت شوم و در قسمت Head آن یک جمله مثل “انتشار اصلی…” با نوع قلم بزرگ بنویسم .

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهکارهای کلیدی برایسئو سایت شرکتی که حتما باید بدانید

ترویج دهنده ی اصلی

در کل در استراتژی بازاریابی، هم بازاریابی داخلی و هم خارجی مهم هستند. گسترش باسیاست و با استراتژی یک امر مهم و کلیدی است.

محتوای کامل در سایت منبع

برخی از ما هنوز با این واقعیت که داده ها می توانند در فضایی غیر فیزیکی ذخیره شوند کنار نیامده ایم و فکر می کنیم همه چیز در سخت افزارها و هارد دیسک ها نهفته است. حال آن که بی آن که بدانیم در حال استفاده از فضاهای ابری زیادی هستیم. تا انتهای مطلب همراه آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس باشید و درباره فضای ابری بخوانید.

بازاریابی دیجیتال-تجارت الکترونیک-دیجیتال مارکتینگ

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: چطور از گوگل مپ در دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟

فضای ابری چیست؟

فضای ابری یک غول چراغ جادو است. اکثر ما بخصوص قدیمی تر ها عادت داشته ایم که اطلاعات را روی فضاهای سخت افزاری مثل هارد دیسک ها ذخیره کنیم. حال آن که در روش ذخیره سازی ابری در واقع داده ها را از طریق ارائه دهنده رایانش ابری که ذخیره سازی داده ها را به عنوان سرویس مدیریت و اداره می کند، در اینترنت ذخیره می کنیم. یعنی هر زمان و در هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشیم و با هر دستگاهی می توانیم دستی روی چراغ جادو بکشیم و هر اطلاعاتی که ذخیره کردیم را از غول جادو بخواهیم.

به دنبال حضور در اولین نتایج گوگل هستید؟

ما بالاترین جایگاه های نتایج جستجو را برای شما تصاحب می کنیم !

فضای ابری چطور کار می کند؟

فضای ذخیره سازی ابر از یک فروشنده ابر شخص ثالث خریداری شده است که ظرفیت ذخیره سازی داده را دارد و از آن استفاده می کند و آن را از طریق اینترنت و در یک مدل پرداخت هزینه انجام می دهد. این فروشندگان فضای ذخیره سازی ابری با مدیریت ظرفیت ، امنیت و دوام ، داده ها را در دسترس برنامه های شما در سراسر جهان قرار می دهند.

برنامه ها از طریق پروتکل های ذخیره سازی سنتی یا مستقیماً از طریق API به ذخیره سازی ابر دسترسی پیدا می کنند. بسیاری از فروشندگان خدمات مکمل ارائه شده برای کمک به جمع آوری ، مدیریت ، ایمن سازی و تجزیه و تحلیل داده ها را در مقیاس گسترده ارائه می دهند.

استفاده از فضای ابری چه مزایایی دارد؟

کاهش هزینه خرید سخت افزار

با روش ذخیره سازی ابری شما هیچ سخت افزار گران قیمتی برای ذخیره اطلاعاتی که شاید در روز مبادا به دردتان بخورند ندارید. شما می توانید از فضاهای رایگان زیادی استفاده کنید و تا هر زمان که خودتان تعیین می کنید از آن استفاده کنید و این مقدار را افزایش و کاهش بدهید. در کنار این گزینه های رایگان مبالغ پرداختی برای فضای ابری نیز چندان زیاد نیست. چرا که فقط هزینه ذخیره سازی را که در واقع استفاده می کنید پرداخت کنید. داده هایی که کمتر به آنها دسترسی می یابند ، حتی می توانند به طور خودکار مطابق با قوانین قابل کنترل ، به طبقات کم هزینه منتقل شوند و باعث صرفه جویی در مقیاس شوند.

کاهش زمان توسعه

زمانی که تیم های توسعه آماده اجرا باشند هیچ مشکلی مربوط به زیر ساخت ها نباید سرعت آن ها را کم کند. فضای ذخیره سازی ابری به IT امکان می دهد تا مقدار دقیق ذخیره سازی مورد نیاز ، درست در زمان نیاز را به سرعت تحویل دهد. این اجازه می دهد تا IT به جای مدیریت سیستم های ذخیره سازی ، بر حل مشکلات پیچیده برنامه ها تمرکز کند.

مدیریت اطلاعات. متمرکز کردن ذخیره سازی در ابر ، یک نقطه نفوذ فوق العاده برای موارد استفاده جدید ایجاد می کند. با استفاده از سیاست های مدیریت چرخه ذخیره سازی فضای ابری ، می توانید کارهای قدرتمند مدیریت اطلاعات از جمله طبقه بندی خودکار یا قفل کردن داده ها را برای پشتیبانی از الزامات انطباق انجام دهید.

مدیریت بهتر اطلاعات

متمرکز کردن ذخیره سازی در ابر ، یک نقطه نفوذ فوق العاده برای موارد استفاده جدید ایجاد می کند. با استفاده از سیاست های مدیریت چرخه ذخیره سازی فضای ابری ، می توانید کارهای قدرتمند مدیریت اطلاعات از جمله طبقه بندی خودکار یا قفل کردن داده ها را برای پشتیبانی از الزامات انطباق انجام دهید.

شرایط ذخیره سازی از طریق فضای ابری

اطمینان از ایمنی ، ایمنی و در دسترس بودن اطلاعات مهم شرکت شما در صورت لزوم. چندین مورد اساسی در هنگام ذخیره سازی داده ها در ابر وجود دارد.

ماندگاری

دوام داده ها باید به صورت ایده آل در چندین مرکز و چندین دستگاه در هر مرکز ذخیره شوند. بلایای طبیعی ، خطاهای انسانی یا گسل های مکانیکی نباید منجر به از دست رفتن اطلاعات شود.

در دسترس بودن

دسترسی. همه داده ها باید در صورت نیاز در دسترس باشند ، اما بین داده های تولید و بایگانی تفاوت وجود دارد. فضای ذخیره سازی ابری مناسب ، تعادل درستی از زمان بازیابی و هزینه ارائه می دهد.

امنیت

امنیت. همه داده ها بصورت ایده آل رمزگذاری می شوند ، هم در حالت استراحت و هم در حین انتقال. مجوزها و کنترل های دسترسی باید به همان اندازه که در فضای ذخیره سازی محل کار می کنند ، در ابر نیز کار کنند.

انواع ذخیره سازی در فضای ابری

سه نوع ذخیره سازی داده ابری وجود دارد: ذخیره سازی آبجکت، ، ذخیره سازی پرونده و ذخیره سازی بلوک. هر کدام مزایای خاص خود را دارند و موارد استفاده خاص خود را دارند:

ذخیره سازی آبجکت

برنامه های کاربردی توسعه یافته در فضای ابری اغلب از ویژگی های گسترده مقیاس پذیری و فراداده ذخیره سازی شی object استفاده می کنند. راه حل های ذخیره سازی آبجکت مانند آمازون Simple Storage Service (S3) برای ساخت برنامه های مدرن از ابتدا که به مقیاس و انعطاف پذیری نیاز دارند ، ایده آل هستند و همچنین می توانند برای وارد کردن ذخیره داده های موجود برای تجزیه و تحلیل ، پشتیبان گیری یا بایگانی استفاده شوند.

به دنبال حضور در اولین نتایج گوگل هستید؟

ما بالاترین جایگاه های نتایج جستجو را برای شما تصاحب می کنیم !

ذخیره سازی پرونده

برخی از برنامه ها نیاز به دسترسی به پرونده های مشترک دارند و به سیستم پرونده نیاز دارند. این نوع ذخیره سازی اغلب با سرور Network Attached Storage (NAS) پشتیبانی می شود. راه حل های ذخیره سازی فایل مانند آمازون Elastic File System (EFS) برای موارد استفاده مانند مخازن محتوای بزرگ ، محیط های توسعه ، فروشگاه های رسانه یا دایرکتوری های خانه کاربر ایده آل هستند.

ذخیره سازی بلوک

سایر برنامه های سازمانی مانند پایگاه داده یا سیستم های ERP اغلب برای هر میزبان به ذخیره سازی با تأخیر کم و اختصاصی نیاز دارند. این فضای ذخیره سازی متصل مستقیم (DAS) یا یک شبکه ذخیره سازی (SAN) است. راه حلهای ذخیره سازی ابری مبتنی بر بلاک مانند آمازون Elastic Block Store (EBS) با هر سرور مجازی ارائه می شوند و تأخیر فوق العاده کم مورد نیاز برای بارهای با کارایی بالا را ارائه می دهند.

موارد استفاده از فضای ابری

۱٫بک آپ و بازیابی

تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی قسمت مهمی از اطمینان از محافظت و دسترسی به داده ها است ، اما همگام شدن با افزایش ظرفیت مورد نیاز می تواند یک چالش ثابت باشد. فضای ذخیره سازی ابری کم هزینه ، دوام بالا و مقیاس فوق العاده را برای راه حل های پشتیبان گیری و بازیابی به ارمغان می آورد. سیاست های مدیریت داده جاسازی شده مانند آمازون S3 Object Lifecycle Management می تواند داده ها را به طور خودکار به طبقات کم هزینه بر اساس تنظیمات فرکانس یا زمان منتقل کند و برای کمک به مطابقت با الزامات قانونی یا قانونی ، طاق های بایگانی نیز ایجاد شود. این مزایا امکان مقیاس عظیم در صنایعی مانند خدمات مالی ، مراقبت های بهداشتی و رسانه ها را فراهم می کند که حجم بالایی از داده ها را با نیاز به نگهداری طولانی مدت تولید می کنند.

  1. آزمایش و توسعه نرم افزار

محیط های آزمایش و توسعه نرم افزار معمولاً برای ساخت ، مدیریت و بهره برداری از محیط های ذخیره سازی جداگانه ، مستقل و تکراری نیاز دارند. علاوه بر زمان مورد نیاز ، هزینه های سرمایه پیش رو نیز می تواند گسترده باشد.

برخی از بزرگترین و با ارزش ترین شرکتهای جهان با استفاده از انعطاف پذیری ، عملکرد و هزینه کم ذخیره سازی ابری ، در زمان رکورد برنامه هایی را ایجاد کرده اند. حتی ساده ترین وب سایت های استاتیک را می توان با هزینه ای شگفت آور کم بهبود بخشید. توسعه دهندگان در سراسر جهان به گزینه های ذخیره سازی پرداخت به شما پرداخت می کنند که باعث از بین رفتن سردردهای مدیریتی و مقیاسی می شود.

  1. انتقال داده های ابری

در دسترس بودن ، دوام و مزایای هزینه ذخیره سازی ابری می تواند برای صاحبان مشاغل بسیار جذاب باشد ، اما دارندگان عملکرد فناوری اطلاعات سنتی مانند ذخیره سازی ، پشتیبان گیری ، شبکه ، امنیت و مدیران انطباق ممکن است در مورد واقعیت های انتقال مقدار زیادی داده به ابر سرویس های خدمات انتقال داده Cloud مانند AWS Import / Export Snowball می توانند با ذخیره هزینه های بالای شبکه ، زمان انتقال طولانی مدت و نگرانی های امنیتی ، فضای ذخیره سازی را در فضای ابر ساده کنند.

به دنبال حضور در اولین نتایج گوگل هستید؟

ما بالاترین جایگاه های نتایج جستجو را برای شما تصاحب می کنیم !

  1. بیگ دیتا و دریاچه داده

راه حل های ذخیره سازی سنتی در محل می توانند از نظر هزینه ، عملکرد و مقیاس پذیری متناقض باشند – به ویژه با گذشت زمان. پروژه های کلان داده به استخرهای ذخیره سازی در مقیاس بزرگ ، مقرون به صرفه ، بسیار در دسترس و امن نیاز دارند که معمولاً به آنها دریاچه داده می گویند.

دریاچه های داده ساخته شده بر روی ذخیره سازی اشیا information ، اطلاعات را به شکل اصلی خود حفظ می کنند و شامل فراداده غنی هستند که امکان استخراج انتخابی و استفاده برای تجزیه و تحلیل را فراهم می کند. دریاچه های داده ای مبتنی بر ابر می توانند در مرکز ذخیره سازی داده ها ، پردازش ، داده های بزرگ و موتورهای تحلیلی مانند آمازون Redshift ، آمازون RDS ، آمازون EMR و آمازون DynamoDB قرار بگیرند تا به شما کمک کنند پروژه بعدی خود را در مدت زمان کمتری با اهمیت بیشتری انجام دهید. .

جمع بندی

ادامه مقاله در سایت منبع